Mirthe: Leuke foto's . Ik ga dit weekend even kijken op ons clubterrein in Oosterwolde. Even wat huppeltjes maken met Sofie . Lieve pup ook
Mootje : Ging lekker achterbaks op je werk dus ..
Evelien: 2 erbij, haha goed bezig!
Jantine: Klinkt heerlijk, even rijden .
Laura: Beterschap en succes met je tentamen!
Zo, en dan duik ik nu ook lekker mijn bedje in . Opdracht is zo goed als af voor Donderdag. Morgen even paar dingetjes overleggen en eventueel bijwerken. Heb maar 1 uurtje les morgen maar toch maar even op tijd afgesproken voor het project. 'savonds springen met Sofie .
Wat een filmpje zeg. Idioten. Top dat je ook een AJ hebt Mootje! Spannend Noor! Beterschap Lau. Wat leuk zeg zulke hindernissen die je thuis hebt Mirthe, leuke foto’s ook. Ga morgen dubbelhard duimen voor jullie Noor en Margreet! Mooi filmpje Margriet, dat wiebertje springt hij super makkelijk. Beledigde Bam. Succes morgen alvast met les Kim!
Ben weer terug van club. Ging best lekker, dressuurinstructrice vond het een mooik paard en zonde dat ik er geen dressuur mee ging starten. Duik ook snel mijn bed in, morgen gaat de wekker helaas alweer om 6.15. Trusten!
Snoekiej
Geplaatst: 09-03-11 00:30
Goedenavond! Ik ben net terug van de vergadering, was weer leuk en leerzaam Vorstin had ik vanmiddag in de buitenbak gereden, lekker relaxt aan een lang teugeltje. Als het dressuur niets wordt, kan ze altijd nog de western in Wss heb ik volgende week springles van Michiel. Morgen zelf maar ff wat neerzetten of balkjes lopen, is wel ff nodig, want we hebben alweer ruim een maand niet gesprongen. Mocht iemand trouwens nog eens zijn airjacket in gaan ruilen voor een ander kleurtje: Ik wil me dan bij deze alvast aanmelden om de oude over te nemen !
@ Tientjeh, lekker dat je weer op Uk hebt kunnen zitten! @ Evony, balen van je zadels. Ik kan er helaas over meepraten @ Noor, duim ook voor jullie dat er uit de second opinion heel wat beters komt @ Mirthe, leuke foto's @ SF, je kunt beter een foto plaatsen hoe jouw beschermers zitten, ipv andersom. @ Margriet, mooie sprong over die eerste idd! Daarna doet ze wel ff gemeen zeg! @ EB, lekker gerelaxed dus. Wat zei de instructeur? @ Corien, lekker dat je vrij bent! @ Mootje, fijn dat de airjacket past! @ Bvw, jezus, dat filmpje is echt niet normaal gewoon @ Lau, beterschap @ Annetje, wat voor schilderij? Foto ? @ Kim, fijn dat het project zowat afgerond is @ Sannn, leuk dat je instructrice hem leuk vond. Ga je er helemaal geen dressuur mee starten dan? Zou zonde zijn!
Sorry ben de aankomende dagen wat minder aanwezig. Zit ff ergens anders met mijn gedachten.
Zag wel dan Jantine lekker op Uk heeft kunnen rijden. Dat Margriet een mooi filmpje van Barchem heeft. Zag nog een filmpje van 2 idioten die ff boomstammetje gingen springen. Mootje pas haar airjacket en heeft vriendje weer 'lastig' gevallen .
Verder excuses. Vermoedelijk van het weekend ben ik er weer...
Heb op mn werk het filmpje kunnen kijken, wat een idioten!
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-11 09:30
Goedemorgen! @ Lau: beterschap en heel veel succes met je herkansing. Verstandig om vanmorgen thuis te blijven . @ BV: ik denk dat jij dan wel een kunt gebruiken @ Snoek: mooi dat je binnenkort weer springles hebt. Hoe gaat het verder met Vorstins lijf? Volgens mij alweer wat beter! @ Annetje/Stal_Fiore: als je op rabobanktv het filmpje van de clinic van Tim Lips vorig jaar april in Ede zoekt, kun je een demonstratie van de AJ zien! Gaat nog best hard . Jer en ik spelen ook een rolletje in het filmpje .
Even een paar uurtjes werken, dan weer naar huis en met mijn ouders naar het VU. In principe vanavond naar Ladiesnight Gooise vrouwen met schoonmoeder en schoonzusters, maar moet eerst maar even kijken hoe laat we thuis zijn én hoe mijn hoofd staat.
viefdepief
Geplaatst: 09-03-11 09:34
Morgen
Lau: Vervelende timing om ziek te zijn dus.. Succes vanavond! Jantine: Wat heerlijk dat je weer zo lekker gereden hebt Kim: Fijn dat het gelukt is met je opdracht. Succes in Leeuwarden vandaag en veel springplezier vanavond met Sofie BV: voor jou! Noor: Werk-ze en heel veel succes vanmiddag! Zal aan jullie denken
Ik ga gauw even douchen, broodje eten en naar de paardjes.
@ Mistid. Goede actie van je pa! Mooie foto van je pup. Ik zag dat ook via de mail. Terrein in Grolloo. Ben wel benieuwd. Heb mij niet opgegeven want vind het veel geld voor de les en te grote groepen. @ Evony Arno is dus langs geweest. Ik vind hem erg goed. @ Evelien leuk dat het wrs Mighty wordt. @ Mootje lijkt mij vreselijk zo te moeten werken... @ Noor en margreet Sterkte vandaag! Hopelijk krijgen jullie nog wat nieuws wat weer wat hoop geeft... @ Bvw vreselijk filmpje. Ken jij het terrein bij Grolloo? Is voor mij heel dicht bij? @ tientjeh Fijn dat je weer heb kunnen rijden
Ik ben gisteren naar de Wok en gooise vrouwen geweest. Heb ooit 1 aflevering gezien maar heb wel veel gelachen. Zit nu op de helpdesk en kan lekker rustig wakker worden.
Goedemorgen. Allereerst heel veel sterkte voor straks voor Noor, Margreet en vader/man. Sterkte? BV met hetgeen je bezig houdt. Zien je ergensvan het weekend wel weer hier. Snoek, carriere-change?
Mootje
Geplaatst: 09-03-11 10:01
Goedemorgen! Texelse en margriet BV Tot van het weekend! Noor & Margreet, Mijn duimen draaien inmiddels
Pff, Wat een file vanochtend... Gingen veels te laat van huis weg Ook nog de onderbuurman van vriendje gehoord... Doet hij elke ochtend om 6.30
Mistid: mooie foto van je pup die er liever uitziet dan hij is Leuke foto's ook van Zonanta. Evony: fijn dat je broertje zijn les goed ging. Evelien: doet luxe met 2 paarden erbij. Mootje: heeft een Air Jacket en een vriendje. Noor&Margreet: sterkte weer vandaag! Duimen is wat lastig nu, maar ik zal aan jullie denken! Bvw: ik kende het flimpje al, maar het is echt niet om aan te zien. Tientjeh: heeft weer kunnen rijden met Uk. Caro: heeft gewokt en is naar de film geweest. Annetje: mogen we een foto van je schilderij of is hij zo mislukt dat we hem niet mogen zien? Sann: blijkt ook een dressuurtopper gekocht te hebben. Dienke: sterkte! Laura: beterschap! Kim: fijn dat de opdracht af is. Vief: veel plezier bij de paarden! SF: plaats anders even foto's van hoe de beschermers bij jouw paarden zitten, dan kunnen we kijken of ze goed zitten.
Ik heb gisteravond weer les gegeven. Het was lang zat 2 lessen achter elkaar. Daarna was ik echt kapot. Maar weer wel fijn om weer wat gedaan te hebben.
Zo ik meld me weer even, heb net al flink gepoetst thuis ondanks dat ik me niet lekker voel. Begon gisteren al, avondeten bleef niet binnen. Ga vanmiddag lunchen met een vriendin, hopelijk gaat dat wel goed...
Heb weer even wat bijgelezen: Evelien krijgt waarschijnlijk 2 nieuwe paarden, erg gaaf hoor! Mootje heeft ZLJ omgetoverd tot vriendje en een airjacket gekocht Bvw wat een erg filmpje, daar wil je toch niet mee gezien worden? Dienke weet niet wat er is maar hopelijk niks ergs, sterkte in ieder geval. Jantine fijn dat je weer gereden hebt! Lau is ook ziekjes, veel beterschap!
Verder wens ik Noor & Margreet weer heel veel sterkte vandaag.
Las ook nog wat over de discussie van wel of geen AJ. Ik wil er wel eentje op den duur. Ben nu eerst aan het sparen voor een racesafe met schouderbeschermers en voor nieuwe leren laarzen. Zodra die er zijn gaat er gespaard worden voor een AJ. Jammer genoeg moet er hier echt gespaard worden voor die dingen, anders had ik het al lang gehad. Vind veiligheid toch boven alles gaan.
gefeliciteerd met je vriendje mootje! en Mistid ook!!! @ noor/margreet: succes en sterkte vandaag! @ Mandy: al bijgekomen van de carnaval?? @ filmpje: niet bepaald verantwoord... @ laura: beterschap en succes met zoeken naar creditcard..(broertje ligt ook al ziek op bed) Ik ben eigenlijk hele winter al topfit.... (klopt af) gisteravond nog paar chickies gevangen, half 2 in bed, 8 uur weer topfit @ mootje: eerder opstaan en uit bed @ sannn: lekker dressuur gelest...
ik heb vanmorgen de paarden al lekker buiten gedaan, stront uit de bak/longeerbak gehaald (spul staat een weekje in de bak, omdat er maandag mest in het land is gekomen...) en al hooi klaargezet en stallen opgestrooid...
Shanouk: ik zag op de site van de eventinshop staan dat je je airjacket voor 80 euro in kleur kon laten aanpassen? Dus dan hoefde je geen nieuwe? Naja weet het ook niet Caro: dat is ook de reden idd waarom ik niet naar grolloo ga, ben wel benieuwd hoe het daar is! Rowo: ik zat al tussen de zadel troubles en we hebben wat pech gehad met een hoefsmid die hem zo kort heeft bekapt dat hij 3 maanden later nog steeds kreupel liep, hij is er een keer vandoor gegaan met een deur aan zijn hoofd die alles heeft open gerijt en nog wat van dat soort dingen, een hoop pech iig. Ik had special 2 zadels op maten laten maken, toen hij alweer zo idioot begon te doen dacht ik eerst dat hij gewoon gek was geworden. Maar ik kon het niet los laten want ik heb zo'n band met dat paard zolang ik er maar niet op zit. Dus ik begon steeds meer aan het zadel te twijfelen (heb maar 5 keer met dat zadel gereden sinds dien staan paard en zadels te verstoffen) Mootje: iiii lekker ook weer
TeeGee
Geplaatst: 09-03-11 10:51
Morguh!
Jeroen, wat een energie heb jij zeg! Dienke, Laura, beterschap!!! Annetje, wat voor schilderij? Shanouk, hopen dat je springles doorgaat! Noor, hier wordt ook geduimd voor jullie! Mandy, mooi feestje gehad dus Caro, ik wil ook naar Gooische vrouwen! Mootje, iel!!! Ilse, dat is inderdaad wel lekker! Marjan, spaarze en beterschap! Evony, wat een gedoe met zadels altijd!
Vanavond naar Mary Poppins dus vanochtend waren we al om 8 uur op stal. T gestapt en daarna los gezet. Rem heeft schimpie gelongeerd en ik heb voor T een afspraak gemaakt met de smid, heeft ie er 9 weken op gestaan.
@ TG: ja vaak wel kan niet zo goed stilzitten/niks doen.... en als ik het op die manier niet kwijt raak wordt ik strontvervelend, irritant, bijdehand enzow....
kimdepim
Geplaatst: 09-03-11 10:59
Mary poppins lijkt me erg leuk TG
Mandy: Ik was het er even vergeten bij te zetten maar ik ga lekker even naar een oefenparcoursje . Vorige week was ik natuurlijk een week weg, en volgende week is Chaam. Dus ik ga even een trainingsrondje springen . Dat was hier toevallig in de buurt en een springwedstrijd was er aankomend weekend niet in de buurt, dusja .
Caro: Daar wil ik ook nog heen! Lijkt me erg leuke film
Hier komt de hoefsmid ook zo, kan Beat ook weer op ijzers voor de eerste cross (trainingen)
jipje_niekje
Geplaatst: 09-03-11 11:08
Goeiemorgen! @Noor, Margreet en familie: Heel veel succes vandaag! Hier draaien mijn duimen! @Lau: Balen dat je niet fit bent, hopelijk kun je vanavond wel je her maken! @Mootje: Rare buren heeft ZLJ @Kim: Succes met je project afronden. @Evony: Wat balen van je zadelproblemen.... @TG: Lijkt me erg leuk Mary Poppins! Veel plezier alvast. @Weule: Zo jij bent alweer actief geweest zo 's morgens @Sann: Wat leuk dat je nieuwe topper zo in de smaak viel op de vereniging!
Ik ben vandaag een dagje vrij, is wel even lekker na mijn drukke weken. Vanmorgen dus ook aardig bijgeslapen Hoop dat het zo droog wordt en ik zo lekker naar het bos kan met Anoes Vanavond nog dressuurles met Jipje en dan proberen weer een beetje op tijd naar bed hopelijk.