Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik ga dit weekend even kijken op ons clubterrein in Oosterwolde. Even wat huppeltjes maken met Sofie
.
.. 
.
. Opdracht is zo goed als af voor Donderdag. Morgen even paar dingetjes overleggen en eventueel bijwerken. Heb maar 1 uurtje les morgen maar toch maar even op tijd afgesproken voor het project.
.
Vorstin had ik vanmiddag in de buitenbak gereden, lekker relaxt aan een lang teugeltje. Als het dressuur niets wordt, kan ze altijd nog de western in
!
?
.
.
kunt gebruiken 
. Jer en ik spelen ook een rolletje in het filmpje
.
Succes vanavond!

voor jou!

Succes iig er mee!
Leuke foto's ook van Zonanta.

en beterschap!
dus vanochtend waren we al om 8 uur op stal. T gestapt en daarna los gezet. Rem heeft schimpie gelongeerd en ik heb voor T een afspraak gemaakt met de smid, heeft ie er 9 weken op gestaan.
kan niet zo goed stilzitten/niks doen.... en als ik het op die manier niet kwijt raak wordt ik strontvervelend, irritant, bijdehand enzow....

. Vorige week was ik natuurlijk een week weg, en volgende week is Chaam. Dus ik ga even een trainingsrondje springen
. Dat was hier toevallig in de buurt en een springwedstrijd was er aankomend weekend niet in de buurt, dusja
.

Vanavond nog dressuurles met Jipje en dan proberen weer een beetje op tijd naar bed hopelijk.