en mijn pony heeft een beetje watervrees
maar zie wel hoe het gaat anders ga ik er wel langs
en mijn startnummer is 80
weet niet of je er dan nog bent anke??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en tadaaa
Wat ik heb gehoord is dat de hoogste sprong ongeveer 60 cm is, de rest is allemaal lager. Begon me ook al een beetje af te vragen wanneer er opgebouwd zou worden was gisteren in het bos bij de vereniging aan het uitstappen na het springen en zag nog geen materiaal klaarliggen. Blijf nu verder uit het bos nu de hindernissen gebouwd gaan worden.
Ben zeer benieuwd hoe snel ik hem in de waterbak krijg heb geen water geoefend, hij is redelijk snel te overtuigen en doet het altijd wel maar houd eigenlijk liever zijn voeten droog.
melissa_93 schreef:Ik weet niet of ze voor hogere klasses de hindernissen nog aanpassen. Kan ook niet even kijken of dat mogelijk is want er staat nog niks.hoogste 60 cm?
er zijn toch allemaal verschillende hoogtes? ik heb opgegevenvoor de 70 cm.
met het oefnen dev orige keren wou dieniet zo makkelijk maar met laren enbusslo ging die er zo in, dus ik denk/hoop nu ook:P
.annelieke92 schreef:Niet alles is aan te passen ze hebben ook weleens vaste sprongen gehad waar je niks mee kunt doen. Heb meestal wel hindernissen die te verhogen zijn gezien maar wat er deze keer allemaal staat gaan we nog zien.Ik doe B-groen paarden en die is 70cm.. Ze passen de hoogtes wel aan hoor.
Tenminste dat deden ze vorig jaar in Laren en Toldijk wel met de tripalon
.
. Weet jij toevallig of er ook nog fotograven zijn (niet via bokt maar gewoon een bedrijf)?

vind alle hindernissen heel laag niet zoveel aan... ik hou er wel van als er gewoon een mooie sprong staat! 
BuenaVista schreef:lindadegreef schreef:tuurlijk ga ik laag, maar als daarnaast een iets hogere staat, en ik denk van, ach kan ik misschien wel proberen, dan doe ik dat gewoon
ik weet niet hoe anne het vindt, maar dat zien we wel,
Wanneer jij Anne vertrouwen geeft, doet ze alles voor je!!!!
Dat weet ik zeker![]()
![]()