[SGW] crosstraining @ Moordrecht

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-11 18:09

KG_Images schreef:
Ik moet helaas afzeggen voor zondag. Wij zaten in de incubatie tijd van droes, maar er was toch weer een geval bijgekomen, dus ik ga het terrein voorlopig nog niet af :n

wil je dit ook even in de mail zetten ;)

wist niet dat dit nog heersde, hoorde eerder dit jaar inderdaad maar hoopte dat het voorbij was. sterkte in ieder geval.

Merel_Claire schreef:
Ik volg dit even, want misschien wil ik ook wel een training meerijden in augustus.

leuk, heb je dan interesse in de zaterdag of zondagtraining?

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:01

Je bent van harte WELKOM, Merel.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 22:06

Gezellig! Ik heb een lichte voorkeur voor zondag, maar weet niet hoe de lessen zijn ingedeeld qua niveau?
Weet nog niet zeker of ik mee kan doen, maar lijkt me in ieder geval wel leuk.

GAM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 09:38

Jippie, wij zijn 27 augustus van de partij.
Is een verjaardagscadeautje voor mezelf ;)
Ik ga iig van Gis meedoen en ben Zoe en Mill ook al aan het lekker maken om mee te gaan.

Ik heb er al helemaal zin in! *\o/*
Ik ga je nog mailen als ik zeker weet of zoe meegaat of niet.

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 13:58

Wat een leuk verjaardagscadeau.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-11 21:31

Merel_Claire schreef:
Gezellig! Ik heb een lichte voorkeur voor zondag, maar weet niet hoe de lessen zijn ingedeeld qua niveau?
Weet nog niet zeker of ik mee kan doen, maar lijkt me in ieder geval wel leuk.

ik ben de bedenker van de puppygroep, dit is voor mensen met totaal geen corsservaring/of die het nog spannend vinden/een jong paard hebben oid
dan komen de beginners, deze mensen hebben wel wat springervaring
en dan natuurlijk de gevorderde, voor mensen met crosservaring

training wordt aangepast aan de combinatie, soms hebben we een puppygroep en dat loopt wat lekkerder en soms loopt het wat minder. soms hebben we iemand in de groep die lekkerder loopt dan de rest en mag dan ook wat anders springen dan de rest enz enz ;)

ik zou zeggen: gewoon doen :j

leuk Joyce dat je ook komt en soms mag je best jezelf kietelen hoor hihi. jammer dat ik er dan niet ben. (Lotte heeft trouwens eventueel interesse in jouw blauwe HAF pad)

Merel_Claire

Re: crosstraining @ Moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-11 21:47

@Karrimh: ik cross met mijn merrie L. Ze is er een tijdje uitgeweest vanwege veulen. Nu is ze afgelopen zaterdag geinsemineerd, dus licht even aan de eerste scan en dan kan ik weer verder kijken.

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-11 09:17

De reden waarom ik er afgelopen weekend niet was en aankomend weekend misschien ook niet ben voor foto's is omdat mijn pony droes heeft. Dit hoeft natuurlijk geen probleem te zijn, ik denk er nog over na :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-11 22:14

als je pony nu nog droes heeft mag je geloof ik niet echt bij andere paarden komen, dat is ook de reden van de afmelding van Kathleen. voorkomen is beter dan genezen.

Kathleen ik hoor wel wanneer je de training in kan komen halen ;)

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 08:27

Hij wordt op de kliniek behandeld. Als ik douche en schone kleren aan trek is er niks aan de hand. Ik raak alleen mijn camera aan, niet jullie paarden :)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-11 12:30

Charlottje schreef:
Hij wordt op de kliniek behandeld. Als ik douche en schone kleren aan trek is er niks aan de hand. Ik raak alleen mijn camera aan, niet jullie paarden :)

voor de zekerheid even checken, je weet maar nooit ;)

we trainen dit keer lekker even wat later, we rijden zondag van 13.00 - 14.00
heb er zin in *\o/*

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-11 21:07

Karrimh, heb je net een mailtje gestuurd of ik volgende week mee kan doen, ik hoor het nog wel.
Wie zijn er volgende week? Alvast leuke training morgen!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-11 18:44

RustyK je hebt al antwoord ;) er zijn volgende week 2 groepen minimaal, een puppy groep en een beginnersgroep en we rijden allemaal na 10.00u :) vandaag ook pas om 13.00u gereden en was wel lekker, had gister een endurance wedstrijd in Uddel en moest vanmorgen de vrachtwagen nog uitladen.
heerlijk gereden, geheel onverwachts op een paard van mijn vriendin (een onervaren stuiter arab) maar ging super. ik en vooral zij waren erg tevreden en daar gaat het om, volgende week is het paardje er weer maar als het goed is met haar bijrijdster zodat ik mijn eigen knollie kan rijden :P

mireilledons

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 07:46

Helaas ben ik er de 27e toch niet bij. Kan de training nog wel gebruiken voor Texel, maar paard moet ook fit genoeg zijn en nóg een training (naast 2 weekenden achter elkaar via de Regio West) is teveel van het goede. Jammer!
Ik wens iedereen een fijne training.

Jill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:46

Ik wil waarschijnlijk de 21e mee doen! Ik twijfel alleen tussen de puppy of beginnersgroep.. wat springervaring hebben we, maar qua crosservaring zijn we 1x in moordrecht geweest en in Ermelo hebben we op het crossterrein gesprongen.

Pony is wel wat kijkerig en vind het spannend, en ik wil natuurlijk niemand ophouden in de les.

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:43

Ik wil misschien de 14e nog, als ik vervoer kan regelen. :D

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 15:46

Ik lees hier even mee... wil wel eens meedoen, maar kan deze maand niet. Zo kan ik een beetje op de hoogte blijven voor de toekomst. We gaan dan voor de puppygroep ;)

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-11 18:54

Jill_ schreef:
Ik wil waarschijnlijk de 21e mee doen! Ik twijfel alleen tussen de puppy of beginnersgroep.. wat springervaring hebben we, maar qua crosservaring zijn we 1x in moordrecht geweest en in Ermelo hebben we op het crossterrein gesprongen.

Pony is wel wat kijkerig en vind het spannend, en ik wil natuurlijk niemand ophouden in de les.

dan kan je de 1e keer beter bij de puppy's gaan en als het lekker gaat mag je toch meer en hogere dingen springen dus je komt wel aan je lijntjes en hindernissen toe die je dan ook wilt en kunt :j

Natalie1993 schreef:

zou leuk zijn Natalie ik ben er zelf dan ook, de 21e kan ik helaas zelf ook niet. komt moeders ook mee als het lukt kwa transport?

Sansje schreef:
Ik lees hier even mee... wil wel eens meedoen, maar kan deze maand niet. Zo kan ik een beetje op de hoogte blijven voor de toekomst. We gaan dan voor de puppygroep ;)

na de laatst geplande training plannen we gewoon weer door dus is er vast een datum bij die voor jou ook uit komt ;)

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 19:30

Karrimh schreef:
Natalie1993 schreef:

zou leuk zijn Natalie ik ben er zelf dan ook, de 21e kan ik helaas zelf ook niet. komt moeders ook mee als het lukt kwa transport?

'T paard waar m'n moeder op rijdt heeft precies vakantie tot de dag dat de mijne op vakantie gaat, dus die komt niet mee, maar wellicht wil zij wel de 21e. :j

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 11:50

Karrimh schreef:
Natalie1993 schreef:

'T paard waar m'n moeder op rijdt heeft precies vakantie tot de dag dat de mijne op vakantie gaat, dus die komt niet mee, maar wellicht wil zij wel de 21e. :j[/quote]

ok jammer. weet je al of je vervoer hebt? we hebben 2 groepen dus je kan er nog gewoon bij ;)

ik moet misschien weer de knappe schimmel van afgelopen zondag rijden. dit ging geheel onverwachts, ik wist pas zaterdagavond dat ik haar moest rijden en gelukkig kon mijn groom Tara mijn paard Adami rijden.

op naar zondag, we hebben er weer zin in *\o/*

RustyK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-11 12:54

Weet je de indeling al, Donna?
Hopelijk is het een beetje weer zondag, is wel zo gezellig. Leuk dat je er zelf ook bij bent, maar je weet dus nog niet op welk paardje je rijd?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 16:20

indeling krijgen jullie vanavond.

de kans is erg aanwezig dat ik weer de knappe Bess Fanestha moet rijden anders pak ik dit keer Adami.
Lotte rijdt met LHT Khariton (een musketier) en de andere 2 musketiers gaan uit logeren aangezien ik vlg week op vakantie ga. Sera en Karrimh hebben na hun grote succes afgelopen zaterdag in Uddel vrij.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-11 23:00

jullie hebben de groepsindeling ontvangen
groep 1 - beginners rijden van 13.00 - 14.00
groep 2 - puppy's rijden van 14.00 - 15.00

inmiddels is ook bekend welk paardje ik rijd en dat is wederom de knappe Bess Fanestha in de puppygroep

tot zondag *\o/*

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-11 21:09

Zijn er foto's van de training op zondag 7 augustus j.l. ?

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 23:23

Lotte zal met de laatste musketier komen, LHT Khariton is de enige die nog niet eerder mee heeft gedaan. Tara zal Adami weer rijden in het ervaren groepje en ik dus de knappe Bess Fanestha ;)

komt er nog iemand foto's maken?