Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sonja schreef:Ik weet niet hoe vaak jullie allemaal crossen, maar bij ons op stal is dit het enige crossje dat we rijden, dus daar laat echt niemand stiftgaten voor draaien

Ik ben het met jou eens
__PSM__ schreef:Sonja, ik bedoelde met ijzers met proppen springen lijkt mij bij een onervaren combi gevaarlijker dan blootvoetsIk ben het met jou eens

) _Sim_ schreef:__PSM__ schreef:Sonja, ik bedoelde met ijzers met proppen springen lijkt mij bij een onervaren combi gevaarlijker dan blootvoetsIk ben het met jou eens
Bij een onervaren combi vind ik de stiften niet zo'n probleem. Meer het feit dat ze een crossje gaan rijden.
Maar ik wens iedereen veel plezier.
Sonja, ik snap 'm. Mijn paard gaat pas na het eind van het cross-seizoen van de ijzers af.
_Sim_ schreef:Bij een onervaren combi vind ik de stiften niet zo'n probleem. Meer het feit dat ze een crossje gaan rijden.

Sonja schreef:Joh in de blub en op gras ben je zonder ijzers absoluut in het voordeel, dan hebben ze heel veel meer grip dan met ijzers.
Ik zou me idd eens wat minder druk gaan maken, je zit je zo op te naaien volgens mij dat je zondag helemaal gaat vergeten te genieten van de gezelligheid en het heerlijke rijden
Laaat het lekker over je heen komen, komt allemaal goed
rij je op zondag? moeten we elkaar ff opzoeken