Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Volgens mij wordt het voor de BBers sowieso vroeg opstaan omdat ze voor de middag moeten rijden. Ik ga daar in elk geval wel vanuit.
Ik moet ook van ver komen en moet die ochtend nog parcours lopen, dus dat wordt extra vroeg vertrekken.
Annetje schreef:Ik heb geen idee eigenlijk wat ik fijner vind. Het vroeg starten is misschien wel fijn ook qua parcourslopen. Dat is handiger als er niet al tig paarden in het parcours rondhuppelen en er ook al veel ruiters aan het lopen zijn.
Je mag het parcours neem ik aan gewoon helemaal lopen ook al is er al gestart? Ik heb afgelopen weekend namelijk gekeken bij de boscross in Broekelo en daar vond ik het niet altijd veilig om naar een hindernis te lopen omdat het pad een beetje smal was en geen mogelijkheid bood om weg te springen voor een aankomende ruiter.
Ik vind het gewoon nu al spannend. Ik had vanacht gedroomd dat ik in de waterbak eraf viel
pol013 schreef:Mammabird: voor de volgende keer alvast een opmerking.
Als de startlijsten zo lang op zich laten wachten is het wel erg fijn als er alvast een indeling op de site staat. Wanneer de verschillende klasses rijden en in welke volgorde. Dan heb je enig idee waar je aan toe bent.
Ik wil graag begrip opbrengen voor de omstandigheden maar wij worden ook nieuwsgierig en onze 'grooms' en 'fans' willen ook graag weten wat ze ongeveer kunnen verwachten.