Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Eigenlijk achterlijk dat ze zo moeilijk doen. Kan me wel voorstellen dat veel mensen er gebruik van maken, maar jij woont in mijn ogen ver genoeg weg om gewoon naar je huis te mogen.
heb oid weet ik nog niet wat ik voor schoeisel het beste aan kan trekken? Ik kan kiezen tussen stevige (lelijke) stal/wandel schoenen of mijn oude rijlaarzen van rubber... of misschien nog wat anders maar dan meot ik even in de kast snuffelen.Irene2 schreef:ben overigens wel benieuwd of ze me dit jaar naar huis laten gaan. Ik woon heel dicht bij het terrein, en in de complete omgeving schieten de reclamebroden en 'u mag hier niet parkeren'borden al uit de grond. alle zijweggetjes, waaronder het prutweggetje die ik nodig heb om thuis te komen, sluiten ze af met hekken. heb er vorig jaar al een beetje bonje staan maken omdat ik er niet door mocht.
Rubiquil schreef:Morgen voor het eerst naar Boekelo, ben benieuwd!
Het gaat vandaag wel wat meer regenen dan morgen (8 mm volgens weeronline), wat betekent dat voor de hoeveelheid modder?![]()
Aangezien ik geen Dubarrysheb oid weet ik nog niet wat ik voor schoeisel het beste aan kan trekken? Ik kan kiezen tussen stevige (lelijke) stal/wandel schoenen of mijn oude rijlaarzen van rubber... of misschien nog wat anders maar dan meot ik even in de kast snuffelen.
Verder nog tips of must-have-seens?
.
En morgen ben ik er natuurlijk ook.
Gelukkig blijft het wel droog als ik de weersverwachting zie, maar de grond zal wel mooi bagger zijn.

TopLadyI schreef:k ga vanmiddag denk ik maar even langs de intratuin om regenlaarsjes te halen.Gelukkig blijft het wel droog als ik de weersverwachting zie, maar de grond zal wel mooi bagger zijn.
rowo schreef:TopLadyI schreef:k ga vanmiddag denk ik maar even langs de intratuin om regenlaarsjes te halen.Gelukkig blijft het wel droog als ik de weersverwachting zie, maar de grond zal wel mooi bagger zijn.
Bagger? Er is de laatste tijd helemaal geen regen gevallen. Das al wel 2 weken geleden. Dus ik denk dat we vergeleken met voorgaande jaren weinig drek hebben.