Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
skippy schreef:Die ziet er inderdaad indrukwekkend uit, maar daar maak ik me niet druk om. Zou graag wat meer andere moeilijke sprongen zien. Het blijft M dus er moet wel wat pittigs inzitten.
Maar dat zal wel afwachten worden
rowo schreef:Smalletjes zijn idd makkelijk te oefenen, komt vast goed
Net ff volgende week vrijdag middag vrij gevraagd. Kan ik mooi dan verkennen, want zaterdags moet ik dus werken en dat geeft dan net wat meer rust.
celine14 schreef:een paar vraagjes op een rijtje
1. is er iemand die dichtbij woont die volgende week foto´s gaat maken?
2. zijn er ook smalletjes in de BE Pony's?
3. hebben jullie nog tips voor diepenheim?
haha dat was het wel zo'n beetje! ik heb dr in iedergeval zin in!! en ga nu de dag van tevoren met iemand mee die zaterdag rijd, het is niet de bedoeling dat ik weer verkeerd parcours rijd!!
Sannnn schreef:Leuk Bvw!![]()
Dan zie ik je vast wel Dandriaan zaterdag! Mijn paard heeft beetje hetzelfde, als ik in de cross zit en zelf maar niet twijfel of een fout maak doet ze het wel. We zullen wel zien, hele andere cross zo te zien op de foto's als Neede of Gorssel.
weule schreef:celine14 schreef:een paar vraagjes op een rijtje
1. is er iemand die dichtbij woont die volgende week foto´s gaat maken?
2. zijn er ook smalletjes in de BE Pony's?
3. hebben jullie nog tips voor diepenheim?
haha dat was het wel zo'n beetje! ik heb dr in iedergeval zin in!! en ga nu de dag van tevoren met iemand mee die zaterdag rijd, het is niet de bedoeling dat ik weer verkeerd parcours rijd!!
de cross wordt pas om 14.00 vrijdagmiddag (zie startlijsten) vrij gegeven voor verkenning, dus vooraf foto's maken heeft niet zoveel zin (is dan nog niet uitgevlagt). de rest wijst zich vanzelf als je verkent.
KNHS disciplinereglement Eventing schreef:Artikel 308 - Hulp van derden
1. Hulp van derden is op straffe van uitsluiting verboden. Als hulp van derden wordt
beschouwd ieder ingrijpen van derden, al dan niet op verzoek, dat als doel heeft de
taak van de deelnemer te verlichten of het paard te helpen.
2. In het bijzonder is het verboden:
e. om op enigerlei wijze inlichtingen in te winnen betreffende het parcours voordat
dit officieel voor de deelnemers is opengesteld.
Carmen85 schreef:Ach dat valt ook nog wel mee toch. Lees "voordat
dit officieel voor de deelnemers is opengesteld". Zodra hier foto's worden geplaatst is het toch al opengesteld om het parcours te lopen.
En als mensen hier vragen stellen hoe iets voorgaande jaren ging, om een indruk te krijgen van hoe het dit jaar gaat kunnen ze ons toch ook niks maken.
Lijkt me niks aan het handje hoor.
weule schreef:BuenaVista schreef:Ik ben zaterdag hindernisjury tot een uurtje of 14.30. Daarna de cross lopen. Ik weet niet of ik vrijdag nog moet helpen. Hoor ik wel van vriendlief! Anders ben ik er dan ook.
alle hulp is welkom uiteraard
BuenaVista schreef:Haha, jah dat klopt. Denk dat ik gelijk Dröpke na huis breng, kom ik daarna weer terug. Kinderen wie ik les geef moeten 's middags rijden