ik ben opeens ingedeeld op zaterdag. Dat had ik eerst wel gevraagd maar dat kon toen niet. Van het weekend mailde ze me of ik het toch wilde, toen heb ik terug gemaild dat zondag me beter uitkomt (chauffeur kan niet meer op zaterdag) en nu sta ik toch op zaterdag om 15:28. Dat wordt zo maar even een mailtje sturen
Laatst bijgewerkt door Joki op 03-10-10 21:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Zucchero
Geplaatst: 03-10-10 22:10
Citaat:
Moderatoropmerking:
Quote verwijderd.
Dan start ik als ik net goed heb gekeken redelijk kort na hen. Ik mag 11.44 uur. Iemand hier van bokt die ook rond die tijd start bij paarden individueel? Ik moet nog wel echt een betaalbaar overnachtingsadres zien te regelen... en ik moet nog even doorgeven aan de organisatie dat ik niet het paard waar ik me mee heb opgegeven meeneem, maar mijn andere. Ik durf het met mijn ouwetje toch net niet aan, dus moet het jonkie aan de bak Ga ik meteen even een mailtje voor sturen Ik ben trouwens wel blij met mijn vroege starttijd en de groepenindeling! Kan ik lekker op tijd naar huis
Edit: mailtje is verstuurd
Annetje
Geplaatst: 03-10-10 23:10
Jammer, ik sta er niet bij op de startlijst... maar ik vrees dat ik toch wel heel erg verlegen om vervoer zou zitten als ik wel mocht starten. Meisje van stal (die na mij heeft aangemeld, maar met pony individueel) mag wel starten! Jammer dat de pony's op zaterdag is, ik moet dan zelf lesgeven en kan haar dus niet komen aanmoedigen.
Is het indelen van de groepen niet voor de prijsuitreiking (meer prijzen te verkrijgen zo) en eventuele oponthoudt in het terein?
Amber rijd je bij de paarden?
[edit] groepindeling dus inderdaad voor de prijsuitreiking.
Zondags start er ook iemand die ik ken en ik wil eigenlijk proberen dat ik er dan bij ben, maar ik moet haar nog wel bellen. Ze woont niet echt in de buurt en ik heb geen rijbewijs, dus ook dan moet ik nog kijken hoe ik bij haar ga komen Mocht dat lukken, dan denk ik zo dat we er dan ook nog wel zijn. Ik vind het wel leuk om alvast een keer een parcours te lopen met iemand die dat eerder heeft gedaan en wat ervaring op te doen.
ik sta op de startlijst met nummer 208 Als een-na-laatste dus ook , alleen kwa starttijd weer niet?! Dus hoop dat dat even aangepast word. Fijn dat er iig wel rekening is gehouden met mijn mail !! Moet ook nachtdienst draaien tot 8. in de ochtend
jep waarschijnlijk precies diegene voor jou he Met een tinker lol
Amber_
Geplaatst: 04-10-10 09:03
Toushie schreef:
Amber_ schreef:
Op zondag, dus start je voor mij ?
jep waarschijnlijk precies diegene voor jou he Met een tinker lol
Het kon zaterdag zijn ?
Annetje
Geplaatst: 04-10-10 09:11
Citaat:
Moderatoropmerking:
Quote verwijderd.
Waah : Gekkehuis! Heb ik zelf gewoon zo scheel gekeken! Oeeeh dat wordt iets regelen voor vervoer! Leuk leuk leuk!
Amber dan zie je me dus zeker, mocht ik een auto met trailer kunnen regelen
Wanneer zijn de definitieve startlijsten er? Want dan moet ik in elk geval voor die tijd zeker weten of ik het qua vervoer geregeld krijg want anders kan er iemand van de wachtlijst voor mij in de plaats. Ik vind het wel heeel erg leuk dat ik toch mee mag doen!
Er wordt straks een starttijden topic geopend. Nog heel even geduld dus en dan kan je daar je tijden naar doorsturen. Het opsommen van tijden wordt uit dit topic verwijderd.
Nickeltje
Geplaatst: 04-10-10 09:44
Even voor alle duidelijkheid:
Tijden niet zelf posten in dit topic, maar per PM naar mij, graag zoals aangegeven in het voorbeeld.
Heb intussen wel een overnachtingsadres geregeld Stal 't Reelaer in Raalte. Schijnbaar zijn daar meer crossgangers, dus wie weet wat voor gezelligheid ik daar nog ga tegenkomen
aadburg
Geplaatst: 04-10-10 22:08
Van het Reelaer doen er inderdaad ook een heel aantal mee.
We doen onze best om de foto's zo snel mogelijk op de site te krijgen maar het zit even niet mee.
Even iets anders: er zijn vandaag al diverse mensen is het bos gesignaleerd die het parcours kwamen verkennen, dit is absoluut niet de bedoeling! Vrijdag na 15:00 uur is het parcours vrij voor verkenning maar voor die tijd dus niet, de terreineigenaar wil dit absoluut niet hebben en mochten er deelnemers zijn die dit toch doen dan zijn wij helaas genoodzaakt om die niet te laten starten.
Dit klinkt misschien kinderachtig maar we zijn heel blij dat we deze terreinen ter beschikking hebben en dat willen we hiervoor niet op het spel zetten.