Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mootje schreef:Anna, Dan weet ik volgens mij van wie jij een paard hebt gekocht
Moordrecht kan als één van de weinige terreinen veel regen hebben. Zoals al eerder gezegt, is dit terrein eerder te mul dan te nat!
Nog een paar daagjes, heb er zin in.
Javayo schreef:iedereen moet bij inschrijving toch meteen geld overmaken? dat is al enigszins een rem om je af te melden... maar soms is het overmacht inderdaad. blessures kunnen snel ontstaan zijn.
Ikzelf schrijf me altijd iets van een maand van te voren in en dan betaal ik bijvoorbeeld een week later. En aangezien het veel aan/afmeldingen zijn betwijfel ik of het allemaal overmacht is. dani_spit schreef:Javayo schreef:iedereen moet bij inschrijving toch meteen geld overmaken? dat is al enigszins een rem om je af te melden... maar soms is het overmacht inderdaad. blessures kunnen snel ontstaan zijn.
Alleen denk ik niet dat iedereen dit doetIkzelf schrijf me altijd iets van een maand van te voren in en dan betaal ik bijvoorbeeld een week later. En aangezien het veel aan/afmeldingen zijn betwijfel ik of het allemaal overmacht is.
want jullie hebben de groepsindeling