Ik kan starten! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Ik rijd eigenlijk elke dag, weer of geen weer. In de winter heb ik wel de beschikking over een binnenbak, maar dat is eigenlijk niet echt iets en daar ga ik dus ook alleen maar heen als er sneeuw ligt of de grond ongesleept is bevroren en dus niet berijdbaar is.mistid schreef:Wat hebben jullie weinig gereden. Ik rijd eigenlijk elke dag, weer of geen weer. In de winter heb ik wel de beschikking over een binnenbak, maar dat is eigenlijk niet echt iets en daar ga ik dus ook alleen maar heen als er sneeuw ligt of de grond ongesleept is bevroren en dus niet berijdbaar is.
Fijn dat je kan starten Eef!
Mooie schimmel iig!
Verder andere dingen aan m'n hoofd en bakken die bezet waren begin v/d week .. dus tja, toen bleef het er even bij 

mistid schreef:Dat iss balen Saar dat je ook niet naar buiten kunt! Ik ben deze week buiten geweest, heerlijk getraind, en gewoon thuis in de bak en de crosswei. Ga ook regelmatig het land op. Springwei kunnen wij echter niet komen, ja dan hebben we een watertraining.