Jammer dat je toch niet mee kan doen Jet!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bianca1980 schreef:RENEE @ ik kom vanaf de A1 uit Putten Barneveld die kant op, dan moet ik ook afslag Zutphen nemen ?? dan zal de Tom het daarna wel weer goed oppakken neem ik aan ??
rowo schreef:bianca1980 schreef:RENEE @ ik kom vanaf de A1 uit Putten Barneveld die kant op, dan moet ik ook afslag Zutphen nemen ?? dan zal de Tom het daarna wel weer goed oppakken neem ik aan ??
Als je vanaf de A1 komt van Apeldoorn naar Deventer, moet je er bij Deventer Zutphen af. Dan onderaan moet jij rechtsaf richting Gorssel Zutphen en dan zie je vanzelf het bordje waar je afmoet. Niet moeilijk
Als je via Bathem komt binnendoor kan dat gewoon.
De afsluiting gaat enkel om de deventerweg die is afgesloten tussen Epse en Gorssel. Maar Gorssel en dus Semper zijn gewoon goed bereikbaar. De omleiding is echt slecht uitgelegd elke dag zie ik tientallen mensen verkeerd rijden en bijna elke dag word er gevraagd om een uitleg hoe je in Deventer komt.
Dus echt bij Zutphen van de a1 afgaan bespaard je een hoop stress.
Zodra je langs Eefde komt staat er trouwens ook een bord van Semper met daarop de aankondiging dat er een cross is.

.