Wilde ook nog nieuwe teugels, maar ik kon geen fijne vinden.
Interessant die paardenweegschaal! Ik schatte Vorstin zelf op 550 kilo, maar als ik de gewichten hier hoor denk ik dat ze minder moet wegen!
En ik ga Vorstin dit jaar ook weer laten scheren. Is vorig jaar goed bevallen.
Balen van Corion's ijzer Mootje
Over dat scheren, geen idee!Wat een bijdehandje is je zusje Mirthe
Ik zou toch ff je moeder aanspreken dat dit niet leuk is. Die mag zo te horen wel wat harder aangepakt worden..Sterkte met uitzieken Evie
En dat met de Bose van mijn ouders. Ik moet het ook gewoon bij mijn eigen supersimpele Aldi DVDspeler houden
Nu maar House kijken.
Nudine is weer een ander verhaal, die heeft al meer dan 1 scheerapparaat door midden getrapt 
Die kan ik alleen doen als hij bij de DA in een opvoelbox staat, dubbele portie verdoving in z'n bloed en proppen in z'n oren. Dan heeeeeel snel een kant alleen het lijf (kan niet bij hoofd en benen in de buurt komen) dan bijspuiten en snel de andere kant. Ik ga het ook niet op een nadere manier proberen omdat dat gewoon veel te gevaarlijk is
.. Daar wassen we haar mega dikke staart ook mee!!
). Vanmiddag komt vriendje restant lasagna opeten want die moet vanavond voetballen en dan komt er nog een vriendin eten. En ergens wil ik ook nog Jer gaan longeren. Dusssssssssssss