[SGW] SGW Maarsbergen - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 13:09

riannhuh schreef:
er zijn wel meer mensen die me daarom uitlachen :P maar ik vind hem leuk en daar gaat het om :)) :D

ik herken je er altijd aan :P

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:25

wat een leuke foto's allemaal...!!!! de mijne zijn ook leuk geworden.

Amber_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:26

Nou nou Tootje haha.. :))
Afbeelding

bvw

Re: SGW Maarsbergen - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 14:35

stoere Toot :D

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:09

Gave foto's hier zeg :)

Sorry voor de negativiteit in dit topic, hoop dat jullie me nog een kans geven om mezelf weer positief voor de dag te laten komen. -O- #)

Heb ik ook weer hè, ik plaats bijna nooit mn verslag op bokt, en dan gaat het een keer slecht doe ik het wel.. Lekker slim >;)

enne, ja ik ben ook echt wel blij met mn moeder trouwens, je ziet soms (best regelmatig) ouders die mee gaan in het onterecht straffen van paard/pony.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:23

Laat het een goede les zijn dat er zoveel reacties op jou kwamen. Is niet voor niets dat mensen er geschrokken door waren.

Echt waar, hoe moeilijk het soms is.. Met geduld bereik je zoveel.. Natuurlijk mag je een paard corrigeren maar kwaad worden heeft nooit nut en zal je ook nergens brengen.. Als een paard niet wilt,wilt hij niet.. Als het niet lukt na het corrigeren kies dan voor het paard en stop. Ook al denk je dat je paard zich aanstelt, hij stopt met een reden.. Soms is die reden nog zo moeilijk te vinden, maar hij zal er altijd zijn. Kan je hem niet overtuigen met een paar tikken ( en dan geen loei harde) dan is het gewoon imo: volgende keer weer beter.

Laat het gewoon een goede les zijn :) Misschien wel een keer goed dat je met je neus in de feiten gedrukt wordt.. Ik heb er, al is het een totaal andere situatie, door maarsbergen ook op een harde manier van geleerd. Ik maak deze fout nooit meer, doe jij dat ook niet :)

PolleMaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:40

hmm, ja lijkt me een goed idee.
:)
en ik ben het btw ook totaal met je eens, een paard moet het voor je willen doen, anders wordt het niks.
volgende keer zal ik gewoon zelf beslissen te stoppen en als vriendjes het parcours te verlaten!
*hou me eraan!*

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:50

Nou, goed zo toch :) Jammer dat het voor ons zo ver had moeten komen maar we hebben er allebei wat aan geleerd.

Zo zie je maar hoe belangrijk het is om eerlijk te zijn tegenover je paard, in welke situatie dan ook :)

Amber: Toot is stoer :D Wat een leuke foto!

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-10 18:59

Astrid, ik had jouw foto al gespot. Die is echt super de supergaaf!
Toot is stoer, Yvet blijft haar hand te veel wegsteken :o maar Juul daalt wel mooi in de hals, Rianne is te herkennen aan haar pompoen en Ukkie blijft een sierlijk dier!
Vast nog wel iemand vergeten, maar alle foto's zijn echt leuk geworden! Mooie hindernisssen ook uitgekozen om te fotograferen. Complimenten Arie!

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 16:39

en dan kan ik het ook niet laten. bestel misschien wel de hele serie.
Afbeelding
<3

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 17:15

Mooiii!!! :j

We hebben t getroffen, volgens mij heeft iedereen wel een gave foto.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 17:19

Als nu ook de foto's van de L erop komen zou het helemaal leuk zijn O:).

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 17:21

Staan die er nogsteeds niet op -O-

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 17:44

Dat komt vanzelf wel. EF was ook bij de Hippische dagen in Strijen in hetzelfde weekend als MB, dus ik denk dat we gewoon wat langer geduld moeten hebben omdat Arie het gewoon wat drukker heeft!

Marleen_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:35

Leuk die foto's van allemaal, heb er zelf ook weer een paar leuke gevonden (nr 53 B). Vooral die van de picknictafel is leuk! En dan te bedenken dat vorig jaar nog geen haar op mijn hoofd dacht dat ik hier over heen zou springen! :D

Het viel me echt mee dat de paarden er allemaal eigenlijk zo fris uit zagen. Eigenlijk frisser dan de meeste baasjes 8-)
Mijn persoonlijke overwinning was toch wel de sjoelbak.... ging helemaal goed!
En dan zo'n dom foutje van mezelf op de opsprong.... net iets te veel terug genomen, en dus net even stil staan voor de sprong. Weigering!
Nu nog uitvinden hoe ik foto's op het forum kan plaatsen ......

Afbeelding

gelukt! dank voor de tip (alhoewel ik dat natuurlijk zelf had kunnen verzinnen :o )
Laatst bijgewerkt door Marleen_S op 10-07-10 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:40

de meeste paarden kunnen ook beter tegen de warmte dan mensen! Zal ook wel de reden zijn geweest dat de paarden er frisser uitzagen :P

Bij "help" rechtsboven staat precies uitgelegt hoe het werkt met foto's plaatsen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:44

Het was ook niet zeurend bedoeld hoor simmie, ik ben gewoon erg nieuwschierig, en door de mooie foto's die ik hier zie langskomen word ik alleen nog mar nieuwschieriger ;) .

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 18:49

Dat snap ik ook wel hoor Evie! Het was ook niet op een vervelende of belerende manier bedoeld, maar meer om aan te geven waarom het ws wat langer duurt.
Ik ben net zo nieuwsgierig naar de foto's als jij. :D

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:31

Even de foto's van de rest bekeken. Wat een boel mooie foto's. Zie wel eens hele reeksen mindere voorbij komen (bijvoorbeeld H1 in Vlietland)
Je kunt gewoon zien wat een fijne hindernis dit was om te springen.

Nessah: wat heerlijk dat je alsnog een foto hebt. Wijs besluit van je maar til er ook niet té zwaar aan. Een paard kan je (zeker op dit niveau) best een foutje vergeven als je maar een goede basis hebt.

Yvet: jij zou mijn club instructrice helemaal gelukkig maken. Die wil dat ik mijn hand weg steek. ;)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-10 21:40

@pol)13: dat is ook wel logisch, op de 1e hindernis zijn veel paarden nog wat terughoudend en dan krijg je noodsprongen :+
dit was hindernis 8 en dan zijn veel paarden al in het rime :)

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 01:42

Jaaaah! De rest van de foto's!!! (Is aan het uploaden...)

Tody

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 06:52

Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 12-07-10 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max 2 foto's ter illustratie. Voor meer foto's kan een topic op SGW-ITP geopend worden.

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:23

Wauw, mooie foto's weer allemaal!

@pol013: Is ook wel zo, maar het is nogal een sensibele merrie en een fout als deze wil ik gewoon nooit meer maken. Dat heb ik er niet voor over, een uitdaging is best.. Maar ik heb niet de potentie en motivatie om het hoog te schoppen in het sgw.. B en L vind ik leuk, daarna niet meer. Aangezien ze ook een heel fijn dressuur en spring paard is, wil ik de eventing echt "voor erbij" hebben en daar wil ik niet teveel risico mee nemen. Dat heb ik nu wel gedaan, een hindernis aanrijden die ik gewoon weg niet durf.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:26

Mijn foto's zijn echt gaaf :D

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-10 09:27

Showen TG :))