Heb toch lekker vakantie dus niet dat vervelende leerwerk! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb toch lekker vakantie dus niet dat vervelende leerwerk! caro29 schreef:Jammer dat deze wedstrijd voor mij zo ver weg is. Ik neem tijdens het cross lopen altijd alle hindernissen op de foto. Vlak voor ik opstap voor het springen loop ik de hindernissen nog even na ter opfrissing. Heb gemerkt dat het voor mij erg goed werkt

Simmie schreef:Toch grappig dat deze discussie steeds weer opnieuw oplaait.
MJ_ schreef:Simmie schreef:Toch grappig dat deze discussie steeds weer opnieuw oplaait.
Ja erg toch!
Ik wou dat ik om 4 uur mijn bed uit moest om een cross te kunnen rijden.
Deze organisatie heeft dit jaar een voller programma dan ooit, door zo vroeg te beginnen kunnen er zo veel mogelijk mensen starten, lijkt me een beter uitgangspunt dan later beginnen en meer mensen op de wachtlijst!
Ik zou toch echt niet snel om andere tijden vragen, zeker niet omdat ik langer wil slapen! De mensen die gewoon niet eerder weg kunnen van huis die moeten dat inderdaad gewoon vooraf aangeven en verder moet je het voor deze prachtige sport maar overhebben om vroeg je bed uit te gaan!! Anders gewoon lekker gaan dressuurrijden op wedstrijden die lekker dichtbij zijn

wel lekker als je al op het terrein bent.

Ik heb er iig zin in! Er doen een heleboel bekenden mee, erg gezellig!