[SGW] SGW Vlietlanden 26 & 27 juni - Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ladyson

Re: SGW Vlietlanden 26 & 27 juni - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:36

Okee, dan hou ik t even in mn gedachten ;) Heb toch lekker vakantie dus niet dat vervelende leerwerk!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:42

caro29 schreef:
Jammer dat deze wedstrijd voor mij zo ver weg is. Ik neem tijdens het cross lopen altijd alle hindernissen op de foto. Vlak voor ik opstap voor het springen loop ik de hindernissen nog even na ter opfrissing. Heb gemerkt dat het voor mij erg goed werkt

Hee Caro, dat vind ik wel een goede tip aangezien ik deze keer waarschijnlijk niet twee keer kan lopen!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 17:45

Ik heb totnu toe alleen Westerbork 2x gelopen. De rest is te ver weg voor mij om de dag ervoor al heen te gaan. Dit werkt voor mij heel goed..

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:00

dat hoort er idd bij maar waarom zou je vroeg starten als je ook iets later kunt?

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:29

omdat iedereen graag de meest idelae tijden wil? En de organisatie de handen vol heeft om alles rond te krijgen, en het dan lastig is om, nadat het programma klaar is, weer allemaal wijzigingen door te voeren?
Dat kan ik me zomaar voorstellen. Maar ja, misschien ben ik wel heel makkelijk in die dingen. Bij het opsturen van de coupons een briefje meesturen met daarin de vroegste tijd dat wij op het terrein kunnen zijn, ivm de vertrektijden van de boot, dat is het enige waarvan ik vraag of er rekening mee gehouden kan worden. En als we echt ver weg gaan, zoals in dit geval, of bijv. naar Barchem, dan wordt er een B&B en een stalletje geboekt.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:47

Toch grappig dat deze discussie steeds weer opnieuw oplaait.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:48

ach, het is een beetje de instelling per persoon denk ik. En dat is voor iedereen weer anders.
We gaan weer voor een mooie cross in Vlietlanden, of dat nou vroeg is of laat!!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:53

Simmie schreef:

Ja erg toch!
Ik wou dat ik om 4 uur mijn bed uit moest om een cross te kunnen rijden.

Deze organisatie heeft dit jaar een voller programma dan ooit, door zo vroeg te beginnen kunnen er zo veel mogelijk mensen starten, lijkt me een beter uitgangspunt dan later beginnen en meer mensen op de wachtlijst!

Ik zou toch echt niet snel om andere tijden vragen, zeker niet omdat ik langer wil slapen! De mensen die gewoon niet eerder weg kunnen van huis die moeten dat inderdaad gewoon vooraf aangeven en verder moet je het voor deze prachtige sport maar overhebben om vroeg je bed uit te gaan!! Anders gewoon lekker gaan dressuurrijden op wedstrijden die lekker dichtbij zijn ;)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 18:56

MJ_ schreef:
Simmie schreef:

Ja erg toch!
Ik wou dat ik om 4 uur mijn bed uit moest om een cross te kunnen rijden.

Deze organisatie heeft dit jaar een voller programma dan ooit, door zo vroeg te beginnen kunnen er zo veel mogelijk mensen starten, lijkt me een beter uitgangspunt dan later beginnen en meer mensen op de wachtlijst!

Ik zou toch echt niet snel om andere tijden vragen, zeker niet omdat ik langer wil slapen! De mensen die gewoon niet eerder weg kunnen van huis die moeten dat inderdaad gewoon vooraf aangeven en verder moet je het voor deze prachtige sport maar overhebben om vroeg je bed uit te gaan!! Anders gewoon lekker gaan dressuurrijden op wedstrijden die lekker dichtbij zijn ;)

Wat je zegt, MJ!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:05

ik moet meestal wat innemen (in alcoholische vorm, hihi) om uberhaupt te kunnen slapen... vroeg opstaan??? no problemo...

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:09

ik he hier geen zin in!

Als jullie dit een probleem dan vinden jullie dat maar!

Dit is mijn keuze!

Vind het ook nogal raar dat Rianne het zegt!:word niks over gezegd!Ik zeg het:Krijg direct de kop vol gescholden!

Mij vind je weer terug op de cross!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:16

Haha madelene, last van wedstrijdkriebels :D

TheHorseInn, mensen die het vooraf vragen met reden bezorgen een wedstrijdsecretariaat geen extra werk en ze heeft een goede reden. Mensen die het na uitkomen van de lijsten gaan vragen zorgen voor extra werk voor de toch al drukke wedstrijdsecretaresse en vinden dat je wel erg vroeg je bed uit moet vind ik ook geen goede reden.
Maar hee, dit is slechts mijn mening, is gewoon een mentaliteitskwestie denk ik. Ik zou dolgraag weer crossen maar dat gaat niet door een geblesseerd paard. Beetje zuur om dan te lezen dat mensen beginnen te zeuren over vroeg opstaan.

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:19

MJ_ schreef:
Haha madelene, last van wedstrijdkriebels :D .

altijd... adrenaline rush... :):)

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 19:46

@TheHorseInn: Het is niet lelijk naar jou toe bedoeld, het is alleen een verschil van opvatting over zulke dingen.
Omdat ik zelf uit ervaring weet hoe veel extra werk het met zich meebrengt, zal ik dus niet snel om andere tijden vragen, maar mij aanpassen aan het programma.
En als jij dat anders wil, dan is dat ook prima. Maar dat niet iedere organisatie daar blij mee is, en daar ook niet altijd aan kan, of wil, voldoen, realiseert zich niet iedereen.
Maar het is niet mijn bedoeling "om jou de kop vol te schelden" hoor, zoals je dat schreef. Absoluut niet.
Ik hoop dat je geniet in de Vlietlanden en terug kan kijken op een leuke wedstrijd! ;)

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:15

MJ heb je zeker gelijk in!!

Wij hebben het in VP ook lekker gehad vroeg op staan vroeg klaar! :D wel lekker als je al op het terrein bent.
Vind het niet erg om vroeg te mogen! scheelt het mooi met de hitte!! :)

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:16

pfff ja ik moet ook vroeg in het M.. niets aan te doen. voor het Z sta ik nog op de wachtlijst (als 10e!!) als ik geplaatst wordt dan is het nog vroeger haha... dan ga ik denk ik wel opzoek naar een stalling in de buurt want dan moet ik de dag ervoor wel de crossen gaan lopen..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:18

Dat is dan wel balen! maar er zijn genoeg stallen in de buurt!

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:20

nou ja het geeft niet, zijn wel vaker een weekend weg... dit valt dan nog wel mee.. en het is wel echt te ver weg om vrijdags even heen en weer te rijden om de cross te lopen. ik heb er iig wel zin in!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:21

CoriienRN schreef:
Dat is dan wel balen! maar er zijn genoeg stallen in de buurt!

Is dat zo? Wij hebben wel een stal gevonden, maar het was toch nog wel een zoektocht vorig jaar. Dit jaar kunnen we gelukkig op hetzelfde adres terecht.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:21

Corien, Bij jullie stond er toch ook nog wat leeg?

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:29

Jeps wij hebben nu 2 boxen leeg en een container zou je de stal moeten bellen of ze dat zouden willen..

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:33

Ik sta op grote pensionstal met 85 stallen waarvan nu zeker 40 leeg zijn ivm paarden die dag&nacht op weiland staan en de stallen dan voor andere doeleinden gebruikt worden (je betaalt dan minder huur, maar hebt dan ook even geen stal).

Denk dat je daar best een stal kunt huren.. 10/15 minuten van wedstrijdterrein af.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:43

Ik heb persoonlijk niets tegen op vroeg op staan maar vind het wel erg l*llig om aan de 'groom' te melden dat ze om 4 uur op moeten staan voor mijn hobby.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-10 21:45

Haha, voor je aanhang is het iets minder!

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-10 21:50

Mijn ouders zijn ook niet altijd blij met me :D
Maar het hoort erbij vind ik :) Ik heb er iig zin in! Er doen een heleboel bekenden mee, erg gezellig!