ik heb zooo veel foto's van alle kanten

en over foto genieke paarden gesproken, kijk movie's koppie; Oeeeh fotograaf

http://www.evenementenfoto.com/contents/media/20100410008.jpg -oogjes dicht-

enne, bianca, jou hond was niet de enige haha.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ruud_O schreef:De camera idd horen klikken bij de hindernis.
Nog even een filmpje spammen die mijn vrouw, ondanks haar angst en beven, heeft gemaakt.
Ik heb ook nog wat bewegende beelden van NoorWijdenes, die komen later.
Waterbak Westerbork
Noorwijdenes schreef:Ruud_O schreef:De camera idd horen klikken bij de hindernis.
Nog even een filmpje spammen die mijn vrouw, ondanks haar angst en beven, heeft gemaakt.
Ik heb ook nog wat bewegende beelden van NoorWijdenes, die komen later.
Waterbak Westerborkleuk!! (denk ik)
Toch niet van de dressur hè, niet openbaar maken hoor hahahaa
bvw schreef:Dat is inderdaad het streven.gelukkig heb je wel kunnen starten Mattie!
nu nog even oefenen met springen, voor de jury is een foutloos rondje misschien wel makkelijker
AntheaV schreef:Puera: Dus jij was degene die de hindernis gesloopt hadWas niet alleen jou schuld hoor, het heksenoog was sowieso al de pineut. Heel veel paarden klapten er keihard tegenaan. Het viel me nog mee dat het zolang duurde voor ie het begaf. Het viel me ook op dat veel paarden heel erg vermoeid oogden, plus dat de aanrijroute heel zwaar was en de paarden hierdoor niet meer fijn konden springen.
X_spirit_X schreef:Bedankt voor 't sturen... het lijkt erger dan 't is gelukkig.Ik heb je val op de foto