Superhoor Jitske! Gefeliciteerd met je prijs!
Gefeliciteerd Teegee! Wat een debuut
Super gedaan
En de filmpjes zien er heel netjes uit! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Roxxiejj schreef:Ik wilde op 6 mooi over het fietspad aanrijden, kom er nu achter dat ik dat helemaal niet heb gedaan, want er stonden 10 mensen precies op dat stukje waar ik overheen wilde rijden. Daardoor vloog ik half die bosjes in na de hindernis (paard kan in de lucht niet draaien, raar he). Foto's van evenementenfoto.com zijn daarom ook niet echt waarvan je denkt WOW wat mooi...
MelanieB schreef:Ik heb nog foto's gemaakt van oa Jenga, TeeGee, Amber, Malloesje en verder nog random foto's
Had alleen ff geen internet maar kan ze er morgen pas opzetten aangezien vriendin kabeltje heeft..
malloesje schreef:MelanieB schreef:Ik heb nog foto's gemaakt van oa Jenga, TeeGee, Amber, Malloesje en verder nog random foto's
Had alleen ff geen internet maar kan ze er morgen pas opzetten aangezien vriendin kabeltje heeft..
Ik ben erg nieuwsgierig, stond jij bij de piano want daar zag ik iemand staan. Evenals naast de springring.
?
Ik herinner me iets van een lange bruine staart en iets van een kleurige jas, broek, tas oid? malloesje schreef:MelanieB schreef:Ik heb nog foto's gemaakt van oa Jenga, TeeGee, Amber, Malloesje en verder nog random foto's
Ik ben erg nieuwsgierig, stond jij bij de piano want daar zag ik iemand staan. Evenals naast de springring.