[SGW] SGW Markelo, 3 en 5 April - Voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:26

thaampjee schreef:
Ik heb een E-pony en sta al een tijdje als eerste nu op de wachtlijst.
Er zijn inmiddels al 3 D pony's afgemeld.
Maar ik ben er nog steeds niet in veplaatst terwijl de Dtjes bij mij in de wachtlijst staan!
Weet iemand hoe dit in elkaar steekt?
baal er wel van....

Ik sta als 3e op de wachtlijst en vroeg me dit ook af, een clubgenootje heeft zich net afgemeld maar ik sta ook nog steeds als 3e.
Zou het wel raar vinden als je dan moet wachten tot er een E uitvalt, dan kan ik het namelijk wel vergeten helaas.

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:32

rianceles14 schreef:
thaampjee schreef:
Ik heb een E-pony en sta al een tijdje als eerste nu op de wachtlijst.
Er zijn inmiddels al 3 D pony's afgemeld.
Maar ik ben er nog steeds niet in veplaatst terwijl de Dtjes bij mij in de wachtlijst staan!
Weet iemand hoe dit in elkaar steekt?
baal er wel van....

Ik sta als 3e op de wachtlijst en vroeg me dit ook af, een clubgenootje heeft zich net afgemeld maar ik sta ook nog steeds als 3e.
Zou het wel raar vinden als je dan moet wachten tot er een E uitvalt, dan kan ik het namelijk wel vergeten helaas.

Lijkt me vreemd. D/E wordt toch in dezelde categorie gereden per klasse.

bvw

Re: SGW Markelo, 3 en 5 April - Voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:39

vreemd is het zeker, ik zou gewoon even bellen.
weet je precies hoe het zit!

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:45

Ben vandaag in Dijkgatbos geweest. Waterbak was inderdaad diep! Fijn gereden, maar conditie viel me nog wat tegen. Wordt een zware cross dus in Markelo..

billy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 16:42

sfranken schreef:
rianceles14 schreef:

Lijkt me vreemd. D/E wordt toch in dezelde categorie gereden per klasse.

Het springen is natuurlijk wel een andere hoogte, dus ik kan me goed voorstellen dat ze een E pony niet op de plek van een afgemelde D pony zetten

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 16:56

Tijden mogen niet in dit topic vermeld worden en worden ook verwijderd door de mod's.

Fotograven kunnen de starttijden uit het starttijden topic halen. Daar staan alle bokkers in die zich gemeld hebben.

*hangt de mod uit :o*

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 17:13

rowo schreef:
Tijden mogen niet in dit topic vermeld worden en worden ook verwijderd door de mod's.

Fotograven kunnen de starttijden uit het starttijden topic halen. Daar staan alle bokkers in die zich gemeld hebben.

*hangt de mod uit :o*

Dank je Rowo. :D
Het is idd zoals Rowo hierboven vermeldt. Berichten dienaangaande zijn dus verwijderd.
Alle gegevens kun je vinden in het starttijdentopic van Markelo.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 22:39

Is die er intussen al?

Nee, heb het van de knhs niet meer op schrift (mail). Ondertussen al dik 4 jaar terug.. KNHS schreef toen dat het ook in het reglement stond, meende altijd dat dit zo was (inderdaad zelf nooit gevonden, maar goed, als zij het zeggen, he, wie ben ik dan..)..

Vaak zijn secretariaten wel ruimdenkender als er meerdere mensen op de wachtlijst staan. En als jij een DAverklaring hebt, vind ik dit toch een betere reden van 'goh, ik kan toch niet vrij krijgen van mijn werk...'. Maar again, wie ben ik dan..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 07:47

Op zich ben ik dat met je eens, maar er werd dus behoorlijk misbruik van gemaakt. Overigens bestond die regel volgens mij ook al in 2006 niet meer, dus daar heeft de KNHS een behoorlijke steek laten vallen.

thaampjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 07:52

Ik heb net een mailtje terug van het secretariaat.
Dat er iets fout is gegaan, en dat ik nu wel mee mag doen!
en dat ik mijn coupon maar op mocht sturen!
ben heel beniewt hoe het verder gaat!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 08:11

Leukkk :D Nog een bokker

@ Lielle: Misschien iemand die toendertijd nog niet van de afschaffing van de regel afwist? Heb het mailtje later doorgestuurd naar Sectretariaat en toen was het wel oke..

Dat er misbruik van werd gemaakt, tja.. Zulke mensen blijf je houden. Mijn powny had een peesklap, was weinig aan te liegen. Kon toen alleen maar liggen janken in me bed.. Had vereniging nog wel aangeboden toen om te schrijven bij de dressuur maar wilden ze niets van weten of zo..

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 12:00

thaampjee schreef:
Ik heb net een mailtje terug van het secretariaat.
Dat er iets fout is gegaan, en dat ik nu wel mee mag doen!
en dat ik mijn coupon maar op mocht sturen!
ben heel beniewt hoe het verder gaat!

oh dat is nog eens leuk nieuws! :D

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 13:01

Roxxie Ik heb afgelopen najaar nog gehad dat mijn grootvader was overleden. Wij moesten ook betalen met een extra 5euro administratie kosten. Toen wij nog een telefoontje eraan gewaagd en een mailtje. Maar nee hoor. UIteindelijk hebben zij de KNHS erbij gehaald of dat ze mij wouden veprlichten te betalen. Hebben wij zelf de KNHS de situatie voorgelegd en die heeft de vereniging erop aangesproken en gemeld dat ze het gedrag van de betreffende vereniging niet kies vonden. We hebben uiteindelijk betaald, maar KNHS stond wel achter ons dat dit situaties zijn waar enig begrip wou mogen en ook op zijn plaats is.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 13:07

Ben eigenlijk wel van mening dat in zulk soort gevallen de vereniging wel een beetje kan meedenken. Vind dat persoonlijk toch een betere reden dan 'door de kou van afgelopen weken heb ik niet kunnen trainen, dus ik meld me af' (heb het zelf 4 keer moeten doen afgelopen winter...). En in dat soort gevallen krijg je geen rekening (ze hebben het alle keren gezegd, maar ik heb nog nooit een rekening gezien...), maar als je echt een reden hebt krijg je er gelijk 1... Hmm...

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 19:03

ik heb het ook gehad met het overlijden van mijn oma,.. maar was in mijn geval een zeer nette vereniging, wensten me veel sterkte en heb nooit een factuur gehad,..

maar: heeft er toevallig al iemand foto;s gemaakt van de hindernissen,... :D die er in de buurt woont, heel toevallig???

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 19:11

Ik heb er echt al heel veel zin in ;d.

Tijd gaat wel snel, en ben best zenuwachtig voor me eerste cross ;$.
Iemand misschien tips waar k echt goed aan moet denken als ik de cross verken of rijd ?

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 20:13

xCarolaa schreef:
Ik heb er echt al heel veel zin in ;d.

Tijd gaat wel snel, en ben best zenuwachtig voor me eerste cross ;$.
Iemand misschien tips waar k echt goed aan moet denken als ik de cross verken of rijd ?

Als je een prijs wil winnen, moet je natuurlijk ook zorgen dat je binnen de tijd bent, niet te snel maar natuurlijk ook niet te langzaam. Als je de tijd weet, moet je daarvan de helft nemen en met parcours verkennen kijken wat de helft is van de cross, (dit kan trouwens alleen als je een crosshorloge hebt :D ) en anders gewoon lekker crossen en dan zie je wel wat voor een tijd je hebt. Het is tenslotte je eerste cross :D

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:04

Oke, dat is wel een handige manier ;o!
Hoe kom ik aan zo'n horloge dan :) ?

Ik denk dat ik eerst gewoon niet al te hard ga, ze heeft van haarzelf al een vrij voorwaartse galop, maar ik ben niet echt van plan als een gek te gaan corssen :P.
Gewoon alles evne rustig bekijken, en dan later steeds meer opbouwen, an de hand van hoe het gaat :D

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:42

Ligt het aan mij of geeft de ''startlijst'' via startlijsten.nl een wachtlijst aan ipv een startlijst?

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 21:54

daandriaan schreef:
Ligt het aan mij of geeft de ''startlijst'' via startlijsten.nl een wachtlijst aan ipv een startlijst?

De startlijst staat er ook wel bij. Moet je op Zaterdag klikken ipv. wachtlijst ;)

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:04

Ik krijg toch echt een wachtlijst hoor, als ik op de zaterdag klik :?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:05

Je moet, als je de lijst met wachtlijst hebt geopend. Niet alleen het geheel vergroten, maar ook de pagina zelf. Dan kan je onderaan op startlijst klikken.

daandriaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-10 22:09

Bedanktttttttttt :D

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 08:31

Voor je eerste cross zou ik nog niet tyd gaan rijden.
Ga eerst voor een mooi foutloos rondje dan kennen jullie het allebei en dan komt de tijd vanzelf. Heb mijn eerste jaar cross ook zonder horloge gereden.

xCarolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-10 09:15

Ik heb geen eens een horloge dus dat komt wel goed :P.
Maar als ik wel verder ga, wil ik er wel 1 gaan kopen :).
Maar waar ;p ?