Jeetje Vief, wat irritant lijkt me dat zeg. Maar iig wel fijn dat je een paar keer per dag er terecht kan en dat niet elke avond van 5 tot laat er les is. Rijd ze iig!
@ mirthe: fijn dat je lekker gereden hebt. Jullie hebben dus geen binnenbak op stal?
viefdepief
Geplaatst: 23-12-09 14:52
Mandy: Aan de ene kant wat onhandig. Ben ik helemaal met je eens Aan de andere kant ben ik heel blij dat ik nu iig wel de optie heb om binnen te kunnen rijden. Als ik nu niet de binnenbak had gehad was ik zo weer een goeie 2 maand verder voordat je weer fatsoenlijk kunt rijden..
Epona: succes, ken het die stille biebs, moet er echt altijd weer even aan wennen voordat ik me daar een beetje kan concentreren.
Ja das het nadeel van geen auto met trailer, of rijbewijs te hebben. Met dit weer zou ik ook maar wat graag een binnenbak willen hebben maar ja
bianca1980
Geplaatst: 23-12-09 14:55
HIHIHI bedankt voor de leuke reacties, Bull heeft idd wel een uitstraling om op te vreten. Ik heb dus ook een leuk sneeuw topic gemaakt.... 1 foto alvast een voorproefje, de rest staat in het topic, " de wilde hengst".. [ITP] Bull's Eyes helemaal wild van de sneeuw
mistid
Geplaatst: 23-12-09 15:01
Nee klopt. We wilden wel graag een binnenbak en zijn er ook mee gezig geweest, maar dat zou in een oude melkstal komen (wij hebben 2 boerderijen naast elkaar, 1 met koeien voor de melk en de kleine kalfjes, en bij ons hebben we het pensiongedeelte en het jongvee en de droge koeien die drachtig zijn). Maar wss komt het melkquotem vrij volgend jaar of over 2 jaar? en dan verdienen wij er veel meer aan om in de betreffende schuur een goeie melkstal te zetten en daar ook melkkoeien dan een binnenbak die je eigenlijk alleen maar in de winter gebruikt. Onze bak is gelukkig wel heel goed (hij was laatst even niet goed) maar met sneeuw erover kun je niets. Vorst is niet zo erg, wij zorgen ervoor de de bak dan vlak is zodat je wel kunt blijven rijden (natuurlijk niet een zware training, maar wel beweging).
Ah zo..... ik vroeg me het zo af, omdat jullie een pensionstal hebben toch? En je ouders geef ik groot gelijk dan! Een binnenbak brengt idd niet veel op, of je moet het gaan verhuren en pensiongeld flink omhoog.
AntheaV
Geplaatst: 23-12-09 17:02
Met dit weer zou ik ook heel graag een binnenbak hebben! Gelukkig kan ik wel zelf met de trailer op pad.
Ja klopt. Ilse staat ook bij ons. Van de pensionstal kunnen wij niet leven, dat is voor erbij. Zegt niet dat we daar ons best niet voor doen, maar we verdienen het vooral door de koeien.
Met de trailer op pad bespaar ik mam ook, dan moet ze zowieso 3x heen en weer.
Ik heb vandaag ook even weer gereden in de manege. De wegen zijn nu goed dus ik durfde er wel weer op te stappen. Ben wel omgereden, daar was gestrooid/geschoven. Binnendoor over het fietspad was nog steeds een dik pak sneeuw. Ach ja, hij heeft toch mooi 3 dagen achter elkaar beweging gehad Morgen heeft ie vrij, dan moet ik werken van 7 uur tot 17 uur. Wordt een drukke dag!
Marieke_xXx
Geplaatst: 23-12-09 17:38
Bianca; Wat is ie gaaf zeg! En dat halster!!
Ga even in Vief's topic neuzen. Vond die met dat roze ook wel gaaf voor kinderen, hier mag je alleen in het zwart starten.
Marieke, je bedoelt dan toch lrv he? Want vlp mag je toch wel alle kleuren van de regenboog, maar ook niet op alle wedstrijden heb ik mij laten wijs maken.
bianca1980
Geplaatst: 23-12-09 18:37
Marieke_xXx schreef:
Bianca; Wat is ie gaaf zeg! En dat halster!! (
Die heb ik op Equitana gekocht afgelopen jaar, was ook niet goedkoop en gebruik ik dus alleen voor nette gelegenheden. Voor de Fries heb ik hem ook maar dan zwart.
Snoekiej
Geplaatst: 23-12-09 18:49
Goedenavond! Ik heb Vorstin vandaag aan de dubbele longe gelongeerd. Ze loopt er nog steeds fijn op Vandaag had ik eindelijk de fysio voor Vorstin te pakken, maar de telefoon deed vreemd door de carkit. Dus ik heb later teruggebeld, neemt ze weer niet op Probeer het straks nog wel ff. Ik heb vandaag ook mijn bril opgehaald, echt wennen alles zo scherp!! En ik heb net een hele berg boodschappen gedaan.
Leuke kerstfoto Bianca! Frustrerend Caroline Fijn dat je lekker gereden hebt Mandy Lekker dat je weer kon rijden Mirthe. Wat voor bit heb je nu gebruikt? Zeker een druk dagje morgen Rosalie!
Marieke_xXx
Geplaatst: 23-12-09 19:00
@ Epona; Ja inderdaad lrv! @ Snoekiej; Foto met de bril!!
Net even pizza gegeten, vanavond ff met vriendje bankhangen denk ik! Vanmiddag nog even met de hond in de sneeuw gespeeld, ze was helemaal blij
CoriienRN
Geplaatst: 23-12-09 21:26
Zo wat een weer, jackson was lekker fris ik ging allen stappen buiten (was helemaal sneeuw vrij) dus jackson was lekker frips ben daarna gaan rijden en heb me proefje uit me hoofd gereden Ging niet slecht moet ik zeggen
Scum/simmie Ja tuurlijk had ik die anders kan ik niet starten officeel Ik ben overgestapt naar een andere vereniging, dus vandaar
Bianca mooie foto's!! Vief dat is idd wel vervelend! Rowo vervelend dat je geen rijbewijs hebt! bij ons is het ook altijd druk met rijers van buiten af.
Heb een mooie ring voor me zelf gekoch voor de kerst zal morgen foto maken
Ah zo Corien. Dat heb ik ook 1x gedaan. Al begin oktober afgemeld. En uiteindelijk tot halverwege januari moeten wachten. Dat was dus echt niet grappig.
Oh vandaar Corien, dan snap ik het. Da's lang wachten Scum! Hoe is het eigenlijk bij jullie in Limboland? Jullie kunnen zeker niet echt rijden met Oro en Kaatje in de wei en ook niet met de trailer op pad zeker? Wel balen, zeker nu jullie Kaat net weer aan het rijden zijn na de bevalling enzo.
Mn moeder en ik hebben vandaag een nieuwe auto gekocht We wouden eerst graag een Range Rover, maar uiteindelijk is het er een geworden die we totaal niet voor ogen hadden, nl een Korando. Wel mooi en ziet er netjes uit.
Ben nu al druk aan het koken voor de kerst. Net een gembercake en vruchtencake gebakken en nu nog de chocoalade kastanjeroom maken...
Scum en simmie vandaar ja, nou ik had maandag de knhs aan de lijn en alles lag klaar om op de bus gedaan te worden, dus ik hou mijn vingers gekruist dat ik ze voor het weekend binnen zijn Heb namelijk al in september op gezegt en heb 2 jan een spring wedstrijd
Ik ga op bed Morgen een kerst ontbijt op werk en dan lekker tot 4 januari vrij
cobrst55
Geplaatst: 23-12-09 23:49
CoriienRN schreef:
Tanx, ga morgen onder de brievenbus liggen
Ik ga op bed Morgen een kerst ontbijt op werk en dan lekker tot 4 januari vrij
Op 7 december heb ik ook een nieuwe startkaart aangevraagd, 2 dagen later stond het al vermeld op "Mijn KNHS" en ik kreeg vanavond een mail van mijn vereniging dat ze vandaag de kaart en coupons binnen had gekregen. Dus 2 weken + 1 dag , valt niet tegen toch dus gister is er e.e.a. verstuurd!
Laatst bijgewerkt door cobrst55 op 23-12-09 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt
viefdepief
Geplaatst: 23-12-09 23:50
Dat is inderdaad netjes Hoop dat het bij jou ook zo vlot gaat Corien!
Ben net terug van Woll, had lekker de bak voor mezelf Morgenochtend maar weer die kant op en dan heeft ze met Kerst maar even verplicht vrij. 't Is niet anders
Fijn dat je lekker de bak voor jezelf had Vief. Wel laat nog dat je er heen ging . Snap wel dat je er met kerst even geen tijd voor hebt .
PB: Oeeh klinkt weer lekker allemaal .
Ik heb net even lekker een filmpje op de bank gekeken. Denk dat ik nu maar lekker mijn bedje in duik. Morgen ochtend weer met Sofietje naar de binnenbak.
Heb net die documentaire gezien over dat gezin, met een autistisch zoontje, die naar Mongolie gingen om de Sjamanen hun zoontje te laten helpen. Heel bijzonder!