Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Maar ze heeft echt vermogen genoeg haha
Ik kan op de foto's wel zien dat ze een beetje gemakkelijk springt, ze doet minder haar best als het zo laag is!
@ Amber, het stond echt laag hoor! Vooral 2 en 9 waren echt ingegraven
En dan krijg je dat haha.
JAZZ4ff schreef:Ondanks remkleppen maatje 41nam Fjordy deze beruchte blauwe zonder vrees.
Wat heeft deze toch waardoor velen hier een weigering hadden?
http://img.photobucket.com/albums/v64/n ... G_8286.jpg
magicsanne schreef:@whitewoman ja dat kan kloppen ik heb idd gevraagd naar de dressuur ringen, wij waren een jaar of 3 terug voor het laatst in Lisse toen waren ze volgen mij nog naast het springen. En tja die pony's hebben wel een turbomotortje soms lastig in de dressuur maar lekker in de cross want ze blijven over het algemeen toch goed stuurbaar.
@snoekiej wat een gave foto's van het springen!
en iedereen gefeliciteerd met de resultaten! 
Talida schreef:Denk dat ze als organisatie niet echt heel veel invloed kunnen uitoefenen op een bak die van een manege is die zijn terrein beschikbaar heeft gesteld. Als ze tegen die manegehouders zo hoog van de toren zouden blazen met weet ik wat voor eisen, is er misschien wel kans dat ze zeggen prima, zoek maar een andere plek om het te houden. Weet niet hoe flauw ze daarin zijn hoor maar je weet ook niet wat er eventueel achter steekt dus wellicht is er wel een verklaarbare reden voor.
Enne als je het 3 jaar geleden al niks vond, waarom start je er dan nu toch weer?
Nu je het zegt ja, daar op dat eerste kleine 'pleintje' lag toen wel een boom ja om te springen.
En het is maar net hoe je het ventileren brengt, kan er zomaar uit komen als loeien

voor die ene keer per jaar dat ik 'spring' 
)