[SGW] herfst crosstrainingen @ Moordrecht by Donna

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 15:37

De crosstraining van vandaag was wel weer geslaagd dacht ik zo! Ondanks het slechte weer (het stopte pas echt met regenen toen de laatste groep bijna klaar was) had iedereen het naar de zin en waren er weer veel lachende gezichten en enthousiaste paarden te zien.
Slechts 2 meiden zijn er af gegaan, Esther in de puppygroep moest vrijwillig afstappen om mee te lopen omdat haar paard niet in de waterbak durfde en in de tweede groep was een meisje net na de sprong eraf gevallen, ze kon gelukkig wel weer verder rijden.

We zijn nog 'even' 1857 foto's *-:) aan het uitzoeken, we hopen zo snel mogelijk wat resultaten van deze dag te kunnen laten zien!

PS Misschien iemand uit omgeving Chaam die een keer crosstraining in Moordrecht gaat doen met een plekje vrij in trailer of vrachtwagen? Het is nl. wel erg aanstekelijk :j .

0Whisper0

Re: herfst crosstrainingen @ Moordrecht by Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 15:51

Jammer dat ik er nie bij kon zijn vandaag :( Donna heb je nog snoep gekregen?

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 15:51

Hoi Marchak!!!
Het was super leuk ondanks de plenzende regen!
ik ben heeeeeel benieuwd naar de foto's, vooral natuurlijk naar die waar mijn paard op staat. (eerste groep, klein vosje)
Ze werd gereden door een vriendin want ik ben niet zo'n held en het was pas de tweede keer in haar leven dat Jip sprong. Ze deed het super.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 15:54

MarChak schreef:
We zijn nog 'even' 1857 foto's *-:) aan het uitzoeken, we hopen zo snel mogelijk wat resultaten van deze dag te kunnen laten zien!

Gaaf, ben benieuwd!

Schimpie deed het weer superbraaf, al werd hij steeds wat enthousiaster :D, vind het moeilijk om dan 'brutaal' te blijven rijden, liever braafjes en onder controle dan (zegt de dressuurprikker in me :Y) ) . Heb er echt weer van genoten, ondanks de regen (volgende keer droge kleding mee :j), en ben super trots op 'm dat 'ie gewoon zonder aarzelen het water in ging *\o/*

En Donna, jij hebt gewonnen met het mooiste paard hoor, Tris moest zo nodig heerlijk slapen vannacht en die zat echt van top tot teen onder vlekken :o.

Op naar volgende week!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 15:55

mazzeltje schreef:
Hoi Marchak!!!
Het was super leuk ondanks de plenzende regen!
ik ben heeeeeel benieuwd naar de foto's, vooral natuurlijk naar die waar mijn paard op staat. (eerste groep, klein vosje)
Ze werd gereden door een vriendin want ik ben niet zo'n held en het was pas de tweede keer in haar leven dat Jip sprong. Ze deed het super.

Jip deed het echt héél leuk! Hoorde idd dat ze vorige week voor het eerst gesprongen had, wat lijkt het me dan heerlijk om zo je paardje in de rondte te zien gaan, braaf en met zo veel plezier :))

mazzeltje

Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 16:00

Jou paard is echt super stoer om te zien, en wat grappig hè, dat we zo weer bij Ebel terecht kwamen!!!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 16:02

Het Groningerwereldje is klein (jammer genoeg, want het zijn geweldige paarden!!).

Komen jullie nog een keer?

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 16:04

Ja!!!!
We hopen er 6 December nog bij te kunnen!

norwind

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 17:30

Wat een enthousiaste verhalen weer ondanks het matige weer, maar voor echte sporters deert dat ook niet.

Donna's mooiste paard stond overigens nog thuis bij Stal Norwind: ADAMI, een Arabisch volbloed, die in 2006 in Oostenrijk tweevoudig Europees Kampioen allround werd. De punten van dressuur + springen + speed + classic pleasure +
pole bending + cross country worden dan bij elkaar opgeteld.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 19:41

0Whisper0 schreef:

heb je gemist hoor, je pa was echt errug grappig :+ kreeg een zak marsjes voor het lenen van mijn stijgbeugels, een zak twixjes voor dat hij vandaag met zijn echte SGW paard kwam ipv zijn puppy, een zak kitkatjes om het goed te maken en een zak bounty's voor iets wat misschien nog in de toekomst moet gaan komen haha :9

Remember, tanx dat ook jij Karrimh het knapste paard vind hihi :D ben nog steeds verliefd op de jouwe hoor (L)

Norwind, Karrimh heeft meegedaan aan het WK in Maleisië en is daardoor nog net wat beter dan de Bambi :P

Mazzeltje, leuk dat Jip het zo leuk vond en jullie staan erbij voor 6 december ;) en voor het uitlenen van mijn teugels kom ik graag een keer bij jou trainen 8-)

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:09

Dat je komt trainen vind ik hartstikke leuk hoor, kan je altijd komen doen!

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 20:11

Ben benieuwd naar de foto's, komt er hier een linkje te staan?

Javayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:10

Leuk dat het vandaag zo geslaagd was! ik had eigenlijk vandaag mee moeten rijden, maar ging niet meer lukken, gelukkig kan ik volgende week wel mee rijden. heb er helemaal zin in!!

Natalie1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:12

Ik ben benieuwd :D!

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 23:46

Ik heb me opgegeven voor 22 november, heb er echt super veel zin in zeg! Heb vandaag nog even flink geoefend en ik denk dat het helemaal goed gaat komen.

Weet iemand wanneer we te horen krijgen in welke groep we zijn ingedeeld en wanneer je moet rijden? Ik denk dat ik wel een mailtje krijg, maar eventjes voor de zekerheid;)

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 00:11

Van groep 1 heb ik een aantal foto's geselecteerd, maar manlief is al naar bed en die moet er nog een watermerkje op zetten. Dat doet hij, als het goed is, morgenochtend dan kan ik morgenavond van de eerste groep er een paar in een link of in het topic zetten. Ik hoop morgenavond groep 2 uit te zoeken.
Dus nog even geduld a.u.b.!

Valt me wel op dat er toch erg netjes gereden is hoor, er zitten niet echt vreselijke bloopers tussen :Y) . Wel af en toe wat vuurwerk van een paar heet geworden knollies :D , ook leuk natuurlijk.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 09:22

Je krijgt inderdaad een mailtje Luff, meestal woensdag/donderdag. Ik ben er volgende week ook, dus misschien zien we elkaar wel!

MarChak schreef:
Valt me wel op dat er toch erg netjes gereden is hoor, er zitten niet echt vreselijke bloopers tussen :Y).

Pfieuw, *veegt zweetdruppeltjes van hoofd af*, gelukkig :D . Ben erg benieuwd!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 11:25

Citaat:
Pfieuw, *veegt zweetdruppeltjes van hoofd af*, gelukkig :D . Ben erg benieuwd!

Vond jullie ook wel een erg mooie combinatie, jullie deden het heel netjes samen -:)

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 12:06

Karrimh schreef:
0Whisper0 schreef:

heb je gemist hoor, je pa was echt errug grappig :+ kreeg een zak marsjes voor het lenen van mijn stijgbeugels, een zak twixjes voor dat hij vandaag met zijn echte SGW paard kwam ipv zijn puppy, een zak kitkatjes om het goed te maken en een zak bounty's voor iets wat misschien nog in de toekomst moet gaan komen haha :9

Nou nou hij heeft zijn best gedaan :P
Jij kan straks geen chocolade meer zien hihi
Volgende keer ben ik er zeker weer bij :D

DanielledBr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 14:21

Ik heb weer zin in Zondag :D Heb helaas echt lang niet kunnen crossen omdat de datums niet uitkwamen. Laatste keer ben ik er goed afgegaan en had ik een verdraaide knie overgehouden aan paardlief die het water niet ín wilde springen :+
Zal nog wat worden zondag, zal ook zeker droge kleren meenemen :o

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-09 16:13

ik ben ook benieuwd naar de *-:)

heb in ieder geval heerlijk gereden en ben erg verwend met al dat chocola :o

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 19:15

Link naar een aantal fotos van groep 1: http://www.mijnalbum.nl/Album=DC6XZVTI
Door het beroerde weer zijn de foto's helaas niet zo stralend geworden. Ik zal kijken of ik er nog een stel wat kan bewerken zodat ze wat 'frisser' worden.
Straks na het eten ga ik verder met uitzoeken! (dus groep 2 nog even geduld... ).

mazzeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 21:30

Gaaf die foto's!!!!!!!!!!! heb je er nog meer, zei de hebberd!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:31

Heb net de foto's van groep 2 uitgezocht, daar was het weer al een stuk opgeklaard en daar zitten nog veel meer mooie foto's tussen... nog heel even geduld, het watermerkje gaat er eerst op. Tot zo!

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:53

mazzeltje schreef:
Gaaf die foto's!!!!!!!!!!! heb je er nog meer, zei de hebberd!

Ja, ik heb er nog veel meer :D . Jouw paard is toch die kleine vos met dat blauwe dekje?
Ik heb de foto's per combinatie gesorteerd, maar dat zijn zoveel foto's per combinatie, dat mailen of via internet niet zo handig is. Ik zal straks kijken dat ik er nog een paar in het topic kan zetten of kan dat beter in "SGW in the picture" of zoiets? Ben eigenlijk nog niet zo thuis in dat foto-gedoe op internet.
We kunnen ze ook per combinatie op cd of dvd branden, dan kan ik die meenemen bij een volgende crosstraining of opsturen (€ 2,00 per schijfje + evt. verzendkosten).