[SGW] SGW Wieringerwerf - verslagen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Re: SGW Wieringerwerf - verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:00

Mwha T houdt niet echt van natte voeten. Vlietland en Maarsbergen gingen wel goed maar hij is gewoon nog niet helemaal safe genoeg op het water. We blijven oefenen :D

Filmpje komt nog hoor :D

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 09:03

De uitslagen staan al op startlijsten. Daar staan ook de stijlpunten achter.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:08

Motje11 schreef:
De namen staan er wel op, maar niet de locatie in de cross.
Dit is niet als kritiek op de organisatie bedoeld ;) , maar ik vind wel dat de jury het hoort te weten.
Ik heb een algemeen mailtje naar de knhs gestuurd, of ze dit onder de aandacht van de juryleden willen brengen omdat het vaak vergeten wordt. (en ook voorgesteld er een speciale invulregel voor op het protocol toe te voegen)

er is al een nieuw formulier waar het juiste cijfer als voldoende (6) op genoteerd staat, en een extra regel waar de locatie van de jury ingevuld hoort te worden.

Waarschijnlijk zijn dit dus de oude formulieren geweest, zeker als ik in het bericht van roos lees dat het cijfer nog veranderd moest worden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:29

op deze stijlformulieren stond wel al dat 6 en hoger voldoende is

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:29

Probeerde ik ze ook al duidelijk te maken, alleen dit was het PDF document wat de KNHS had opgestuurd. Dan heeft de KNHS gewoon het oude formulier toegestuurd.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 09:30

We hebben pas geleden een topic gehad waarin een discussie werd gevoerd over de stijljuryleden. Daarin werd ook al gezegd dat de KNHS een oud formulier in de omloop heeft.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:31

Bij deze dan ook maar even mijn verslagje, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;).

Zaterdag zijn we de cross al gaan lopen en ik vond het niet gigantisch aan de maat staan. Volgens mij kon de L cross ook nog wel als B cross door... Maar wel ideaal voor een B debuut dus ;).

In de dressuur hadden we gelukkig weer een stijgende lijn te pakken na het fiasco van twee weken terug. Op wat geslinger en niet helemaal nette figuren na zeer tevreden met mijn proef, goed voor 181 punten en iets van een 10e plaats?

Met springen had ik met inspringen een beetje moeite om het goede ritme te vinden, dit bleef in het springpacours ook een beetje zo. Nanea werkte iig goed mee en een foutloos rondje.

Daarna naar de start van de cross en kwamen de kriebels toch wel een beetje! Ik wist natuurlijk totaal niet hoe Nanea in de cross te sturen zou zijn en had me in ieder geval voorgenomen om voor alle hindernissen de tijd te nemen en er niet als een kamikazepiloot overheen te gaan :+ . Nanea bleek zich echter veeeeeel beter te laten controleren dan ik uberhaupt had kunnen dromen, ik denk dat ik zelfs op een aantal hindernissen iets te rustig ben ingekomen. Maar ik kwam netjes foutloos over de finish, wel met een giga bulk aan tijdfouten en ik had zelfs nog energie over :D. Helaas door de tijdfouten dus geen prijs meer, maar in Ysselsteyn ga ik proberen binnen de tijd te rijden! En de eerste twee wptjes zijn binnen *\o/* .

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:35

Laatst bijgewerkt door floor01 op 25-08-09 09:41, in het totaal 1 keer bewerkt

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:38

er ontbreekt een stuk in de link, er hoort nog een heel deel achter te zitten!

Wel super dat je 2 wp's te pakken hebt :)

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 09:38

Verder heb ik natuurlijk ook veel bokkers gezien en gesproken, waaronder een aantal die ik nog nooit gezien had.

LL: ik meende jou te herkennen en dacht ach ik vraag het gewoon :).

Nicole ros: volgens mij heb ik jou dan nog door de cross zien gaan. Ik vond het al vreemd dat er iemand met tranen door de cross ging, maar nu snap ik de reden. Respect dat je met zoveel pijn nog gewoon gereden hebt!

Simone1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:42

Afgelopen Zondag heb ik mijn allereerste cross gereden in Wieringerwerf. Echt helemaal geweldig!!! Door toeval ben ik na jaren te hebben gedressuurd, weer gaan springen en heb me in een opwelling opgegeven voor de deze cross. Je moet ook eens gek doen, toch? Voor dressuur had ik 197 pnt., springen foutloos en in de cross had ik een weigering op de hindernis voor de waterbak. Voor de hindernis zag hij het water, dus dat was erg jammer. Bij het water twijfelde mijn paard even en liep er toen eigenlijk gelijk in. Volgens mij is dit ook gerekend als een weigering. Lekker belangrijk! Het was voor mijn paard ook zijn eerste cross, dus ik denk dat ik hartstikke trots op hem mag zijn.

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 11:55

Nette eerste cross dan Leliaardje!
Jammer van je bodeminspectie TG! Wel fijn dat hij alles verder zo goed aanpakte
Gefeliciteerd Floor! Super debuut dus :D
Netjes hoor Simone!

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 15:08

inderdaad super netjes simone!
Op www.startlijsten.nl staan de uitslagen met de behaalde fouten per sprong, kan je dus even kijken of je 1 of 2 weigeringen had in de cross!

Lappie_Lap

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:29

@ Leliaardje ... je hebt echt een leuke serie van mij gemaakt (nr. 43)! :D
Lekker toevallig na de 'flinke sprong in de tijd' :P

Zo te horen gingen alle debuut wel goed in Wieringerwerf, super!

@ Karen .. balen v/d bodeminspectie, maar gelukkig weegt dat niet op tegen het goede gevoel v/d rest vd cross! *D

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:15

Scum schreef:
We hebben pas geleden een topic gehad waarin een discussie werd gevoerd over de stijljuryleden. Daarin werd ook al gezegd dat de KNHS een oud formulier in de omloop heeft.

Als aanstichter van dat topic (nou ja , "aanstichter" :Z ): daar hebben we het inderdaad ook gehad over de verouderde formulieren. Is al helemaal aangepast, inclusief een regel om de plaats van de jury op te schrijven. Wat me verbaast is dat op internet het geheel aan de stand van zaken aangepaste formulier te vinden is, en dat je een in alle opzichten verouderd formulier krijgt als je het per (electronische) post bij de KNHS aanvraagt. Menselijke fout (lees: KNHS-persoon weet niet dat regels èn formulier tegenwoordig anders zijn)?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:31

Floor, Maddie ik heb jullie stijl- en dressuurprotocollen dus meegenomen. Wil ik ze bewaren voor jullie?

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:36

Jajaja! Wordt waarschijnlijk wel pas weer Ysselsteyn als we elkaar zien, is dat een probleem voor jou?

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:37

Nee hoor, no problem. Wil ze ook wel opsturen? Heb toch jullie adres adhv de startcoupons. :D

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:40

Dat is ook prima, je mag ze ook samen naar een van ons 2 sturen. Scheelt in postzegeltjes!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 23:14

Lappie_Lap schreef:
@ Leliaardje ... je hebt echt een leuke serie van mij gemaakt (nr. 43)! :D
Lekker toevallig na de 'flinke sprong in de tijd' :P

Wat leuk dat ik je net mee heb kunnen pakken 8-) .

Hier is dan Hesterv in actie :(:) :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 06:37

Pff wel een mooie sessie, allen wat minder voor de ruiter :(

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 07:00

Oh, heerlijk, precies op het juiste moment afgedrukt. De plaatjes zijn leuk, maar wat jammer voor Hester. In het zicht van de haven gestrand....

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 07:06

Gelukkig kon ze er wel zelf om lachen, zie ik op de laatste foto.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-09 07:06

Paard dacht waarschijnlijk: baasje moet eerst zelf maar eens de temperatuur van het water testen voordat ik erin ga.

hesterv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 07:20

Haha dankjewel :D mooie foto's!

Vent heeft zo te zien wel wat meer afgeremd dan dat ik had bedacht na de tijd, maar ik had er verder geen problemen mee hoor. Dit moet je gewoon eens meemaken ;) Tot nu toe heb ik het alleen zo nu en dan in trainingen gedaan maar deze is wel heel officieel :+