Die BB is inderdaad vooruit gegaan, ik kreeg vorig jaar gewoon plaatsvervangende schaamte van wat er allemaal niet rondjakkerde en dat komt wellicht dan ook de SGW in

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Apple schreef:Vond trouwens het springparcours voor sommige van de BB pony's wel aan de maat staan. Er was een jongetje op een kleine pony die zn pony onder luide aanmoediging over elke hindernis heeft gekregen, voor die pony was het echt een stevig parcours.
Apple schreef:Vond trouwens het springparcours voor sommige van de BB pony's wel aan de maat staan. Er was een jongetje op een kleine pony die zn pony onder luide aanmoediging over elke hindernis heeft gekregen, voor die pony was het echt een stevig parcours.
Talida schreef:Apple schreef:Vond trouwens het springparcours voor sommige van de BB pony's wel aan de maat staan. Er was een jongetje op een kleine pony die zn pony onder luide aanmoediging over elke hindernis heeft gekregen, voor die pony was het echt een stevig parcours.
aguttie. Maar zijn de crosshindernissen dan ook niet vrij hoog voor hem, of zijn die stuk lager dan het spirngparcours?
Talida schreef:Apple schreef:Vond trouwens het springparcours voor sommige van de BB pony's wel aan de maat staan. Er was een jongetje op een kleine pony die zn pony onder luide aanmoediging over elke hindernis heeft gekregen, voor die pony was het echt een stevig parcours.
aguttie. Maar zijn de crosshindernissen dan ook niet vrij hoog voor hem, of zijn die stuk lager dan het spirngparcours?
Sussie85 schreef:Gisteren een leuke dag gehad in Vlietland! Heb nog gezellig met Scum, Bitwise en Apple staan praten samen met mijn zusje (Vivre). Scum nog gefeliciteerd met je tweede plek! Toen we aankwamen bij het springen was Simmie net over de kop gegaan. Hoorde meteen dat het er erg naar uit zag. Gelukkig stond ze weer op. Hoop dat alles meevalt! Vast wel veel spierpijn vandaag.
Was trots op mijn zusje en Vivre. Voor haar veel weigeringen en balken in het springparcours. Gelukkig reed ze een keurig foutloos springparcours. Heb Heleen ook uitgesloten zien worden. Olivier keek echt enorm naar de dubbel en de rest van het parcours ging zo soepel. Echt jammer!
Heb nog een tijd bij hindernis 5 van de cross staan kijken. De meesten gingen toen gewoon rechtdoor. Een noodsprong gezien. Hield even mijn hard vast, maar dat paard wist zich echt wonderbaarlijk te redden. Was ook even bang dat er weer iets fout gegaan was met Vivre en mijn zusje. Stond nog steeds bij hindernis 5 en ze kwam maar niet. Bleek dat Vivre omgedraaid was tussen hindernis 2 en 3, waardoor het wat langer duurde. Gelukkig kwamen ze dus alsnog voorbij en gingen heel soepeltjes over hindernis 5. Uiteindelijk de cross netjes uitgereden en ben zeer trots op de achtste plek die ze behaald hebben!
Verder voor iedereen die een mindere dag hadden, volgende keer beter! En alle prijswinnaars natuurlijk gefeliciteerd!
Voor iedereen die mij mogelijk gezien heeft: was degene die achteraan bij de trailers een hele tijd met een groot donker paard heeft gestaan (laten grazen, trailer vind ze niet zo leuk).
Vond het trouwens erg raar dat er na de cross geen kreupelheidsonderzoek meer werd gedaan door de DA. Alleen de hartslag werd gecontroleerd.
Snoekiej schreef:Jammer dat je de cross niet hebt kunnen uitrijden Ingrid. Misschien kom jij dit keer in de krant met je waterfoto's
__Marloes schreef:Dus de jury's zaten bij het water en bij de 2e hindernis?
Ik heb nog nooit zulke hogen stijlpunten gehad in de cross, maar ik had juist anders gereden (posi dan)
Scum schreef:Dat is ook vreemd Snoek. Bij voorkeur moet de jury niet bij het water zitten.
En dan snap ik mijn zessen van het water ook niet. Want dat ging gewoon geweldig. En als je allemaal zessen geeft kun je er ook best even bij schrijven waarom je die zessen geeft, maar er stond nergens commentaar bij. Maar het maakt mij ook verder niks uit. Ik hecht niet zoveel waarde aan die stijlpunten. Die kunnen ze beter afschaffen.
Zoiets heeft alleen nut als de jury erbij schrijft bij welke hindernissen er gekeken is. En als er ook commentaar bij staat.