Wow, ik heb echt supertijden Hoef niet vroeg op, en hoef ook niet zo lang tussendoor te wachten. Vorig jaar moest ik heel lang wachten, en een partij zenuwachtig dat ik daardoor werd
@ Teegee, nee op de 1,5 minuut zo te zien.
Weet iemand trouwens hoe het zit met het mennen dit keer? Waar die moeten rijden? 2 jaar geleden reed je er in de cross dicht langs, en toen keek Vorstin er niet naar, maar nu weet ik niet hoe ze het doet.
De marathon is op zondag, dus ik neem aan dat die ook weer langs de cross gaan. Ze maken namelijk ook gebruik van de waterbak (wel een stukje verderop, maar toch).
Ik ga ook vrijdags crosslopen na mijn dressuur. Misschien eerst het paardje nog even wegbrengen en inchecken in het hotel. Ligt een beetje aan mijn dressuurtijd.
Inderdaad Karen! Mijn dressuur moet gewoon opgeschroefd worden, al gaat het de laatste tijd steeds beter. Voor het springen en crossen ben ik niet bang. Maar als ik nu ook eens hoog kon eindigen bij de dressuur, zou leuk zijn!
Overigens was mijn middenmootdressuur vorig jaar wel genoeg om gelders kampioen te worden. Maar om nederlands kampioen te worden, zal altijd een droom blijven! Mijn doel is wel om bovenin de middenmoot te eindigen.
Kev leek niet helemaal ok met springen dus ik ben met hem naar Bodegraven geweest. Hij is daar behandeld door de Manueel Therapeut. Niets ernstigs verder, maar komende twee weken niet springen en dan weer terug op controle.
Ik start ook niet helaas. Cannie heeft weer bronchitis gekregen en heeft daar nu weer een antibioticakuur voor. Ik ben er zaterdag wel om te kijken, en zondag om mijn zusje te groomen
cobrst55
Geplaatst: 11-06-09 14:21
he wat vervelend nou Apple , slechte timing van Kev, nou ja als alles maar weer goed komt
geldt voor jou ook Lisa, beterschap met Cannie, zal je altijd zien: is het eens dichtbij komt er weer wat tussen.
CoriienRN
Geplaatst: 11-06-09 14:38
Jeetje apple das wel balen!! Jij ook lisa zag het al op startlijsten dat je oefen reed.
Marije nee niet jij Amber volgens mij zag ik jou vanmorgen best vroeg op de lijst staan en ginny aan het einde
Ik heb wel lekkere tijd vanavond crossles.. ben benieuwd
Weet allen niet wat ik aan doe!!! haha
Zit te twijfelen:
Ik witte broek met donkerblauwe polo donker blauw scappa dekje met me sgw of life logo en me oornetje
Of ik witte broek bruin truitje en dan me wit bruine dekje van eurostar..
zigoteau
Geplaatst: 11-06-09 14:43
nelis schreef:
telt het Nk eigenlijk ook mee voor WP?
het Nk telt voor punten.Staat op het vraag programma van de KNHS.
Jammer Apple! Maar goed, gezondheid van het beestje gaat voor alles! Beterschap voor Kevin.
Ik moet alle J*ZUS vroeg dressuren. Het hoort erbij denken we dan maar. Het heeft ook wel weer wat vind ik. Het voordeel is wel dat ik lekker vroeg weer klaar ben. Ik denk dat ik zaterdag alvast de cross ga lopen.