maartjeqween schreef:ik wil graag samen met minouesmee meedoen in de puppy-groep
zoals in het topic vemeld: opgeven via donna.oudshoorn@hotmail.com
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maartjeqween schreef:ik wil graag samen met minouesmee meedoen in de puppy-groep
Sjolvir schreef:Het puppy paard, en kijkt hier ook very puppy.![]()
http://www.picasaweb.google.nl/sjolvir (zoeken onder kopje 2009 3 mei cross les Moordrecht)
Nog iemand foto's van de fjord met de volgens Michiel walgelijke combinatievan een bruin met knal oranje shabrak en gifroze peesbeschermers? (2e les)
slaat de spijker precies op zijn kop
WolinLotte schreef:Donna, het was weer een hele leuke les afgelopen zondag!! Jullie enthousiasme is erg leuk!!
Michiel is echt een topper, hij pakt het allemaal zo leuk aan!! Mijn complimenten!
Ik kijk alweer uit naar 7 juni![]()
tanx
Sjolvir schreef:Is ook wel een hele lieve puppy pony!
Maar hier had ze echt een puppy koppie.
Heb me kostelijk vermaakt afgelopen weekeind.
Twijfel nog over de 7e vanwege Ginkelse hei.
de vorige keer had madam na haar 1e endurance ook zoveel praatjes
en ze starten in de laatste groep dus als je erbij wilt, voor jou maak ik uitzonderingen
Citaat:Zijn antwoord was: Ik denk niet dat je het paard er een plezier mee doet om haar mee te zeulen naar Moordrecht.
Citaat:Overigens mijn antwoord: U bent de eigenaar en kent der vast beter dan ik.
Baal echt als een stekker nu en ben ook flink boos erom. Alsof ik dat paard echt zomaar ergens naartoe sleur waarvan ik zeker weet dat ze er niets aan vind. Had gehoopt dat hij me toch beter had ingeschat.
Trekpaarden zijn de lolligste paarden op aarde en hebben er JUIST plezier in als ze eens iets onconventioneels mogen doen.
Ik kan natuurlijk niet wachten
en ben erg benieuwd wanneer 'de volgende keer' is. Aangezien met mij vast meer mensen staan te springen om meer data, zet ik 't toch maar hier neer. 
AnnebelleVD schreef:Ik start een handtekeningenactie!!!Trekpaarden zijn de lolligste paarden op aarde en hebben er JUIST plezier in als ze eens iets onconventioneels mogen doen.
Ook hier geldt (vrees ik) wat de boer niet kent, dat mag het peerd niet!
. Onze Shire vindt deze trainingen ook super leuk om te doen
!
dat fleurt me idg een beetje op 
.