Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

! In het begin kon ik haar echt fijn sluiten, en ze liet het me merken wanneer ik teveel hand gebruikte. In de lijntjes bleef ze ook netjes bij me, op een paar keer na. We hebben echt leuke lijntjes gereden! Ik vond het ook echt leuk dat ik de 2 smalletjes en de boom erachter mocht proberen. In het begin lukte het niet, maar aan het einde kon ik haar er heel simpel naar toe rijden en sprong ze het. Vond het leuk om nieuwe dingen te proberen. Het hoeft niet allemaal in 1x te gaan, zo leer je ook een hoop bij
Ik moet alleen de volgende keer wel trakteren
Ik had een weddenschap met Michiel over de die smalletjes, als het me niet in 1x zou lukken moest ik trakteren. Het ging niet in 1x, dus volgende keer taart

Snoekiej schreef:Dat was inderdaad echt braaf Heleen! Als je je zo hard bezeert, zou je denken dat ie m dan niet meer zou willen springen. Ging volgens mij al een stuk beter dan vorige week!
toen ik boven de greppel zat. Heb later nog gezegd dat ik het wel een beetje dubbel vind dat als hij braaf in 1x springt hij dan als "beloning" een enorme mep krijgt. Echt een bevredigend antwoord kreeg ik niet. Verder wel hele fijne lijntjes gereden, vooral die twee dikke bomen die niet recht achter elkaar liggen waren wel een uitdaging. Kortom een fijn lesje gehad en nog lekker weer erbij ook.

En ja Annemiek, het staat er goed op
.
.
)