Ja, denk het ook wel! Is er bij de tripalon ook de mogelijkheid om op verschillende manieren het water in te gaan?
De tripalon is met dezelfde waterbak als de cross geloof ik. Ruud: volgens mij is de tripalon in Gorssel altijd in Maart.
haha Ruud, en dat was het, sjonge wat een weer. Ik moest vorig jaar als allerlaatste starten! Pff wat een drekbende overal.
de tripalon ging afgelopen jaar door de normale waterbak. maar dan andersom. die boomstam ligt er altijd in, handig toch misschien ga ik wel weer, mits het niet zulk verschrikkelik weer als vorig jaar word.
hoe gaat dat met klasses in de tripalon,..?is B hetzelfde als in de cross? of lager?Ik weet nl wel dat Laren heel laag was,..
oke! Dankje! en mag je dan bv inderdaad kiezen bij de waterbak of je erin loopt of een insprong probeert?
nee telt niet mee, als het goed is ( vorig jaar nog zo'n drama om gehad)Je mag ook met een groen paard starten.
key maakt daarvan leeftijd uit.. ze wordt april 5 maar pas 1x op groentjes dressuur geweest.. maar springen vind ze helemaal super
Mijn lijstje dit jaar gaat worden:-Gorssel ( tripalon)-Markelo-Westerbork- Maarsbergen- Gorssel- Neede- Tripalon Laren- Hattem- Diepenheim- Barchem
Leuke lijst!Ik ga B rijden in Gorssel, want ik ga samen met mn zusje en die rijdt dan voor het eerst een tripalon/sgw.