Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

kennedyl schreef:Ik heb een heerlijke wedstrijd gehad, met wat rare punten. Wat me vooral opvalt is dat niemand wat zegt over het knollenveld van de dressuur. Terwijl je op het voorterrein iedereen daar over hoorde klagen. Ik vind het te belachelijk voor woorden dat we daar onze paardenbenen op kapot moeten rijden. Bij een gewone dressuurwedstrijd, zou het afgekeurd worden en heel veel klachten opleveren. We rijden op dezelfde paarden met dressuur en SGW wedstrijden. Waarom maakt het voor de bodem dan zo'n groot verschil. Verder klopte er volgens mij ook iets niet met de tijd, want ik zou 1 minuut over de tijd heen zijn gegaan... Maar ik had dat ook in Maarsbergen, terwijl ik dat logisch vond omdat ik zoveel had gedraafd bij moeilijke hindernissen. Maar bij Neede heb ik heerlijk doorgereden, dus ik zag geen probleem, maar ja... Het viel me op dat de laatste in mijn ring allemaal veel tijdfouten hadden, erg opmerkelijk....
Ik wil niet alleen als klager over komen, maar deze zaken vind ik niet leuk. Volgend jaar gaat het weer op het zelfde (dressuur)terrein gereden worden, ik kom dan niet.
Karin met Kyvonne, nr 86

Caatje1986 schreef:kennedyl schreef:Ik heb een heerlijke wedstrijd gehad, met wat rare punten. Wat me vooral opvalt is dat niemand wat zegt over het knollenveld van de dressuur. Terwijl je op het voorterrein iedereen daar over hoorde klagen. Ik vind het te belachelijk voor woorden dat we daar onze paardenbenen op kapot moeten rijden. Bij een gewone dressuurwedstrijd, zou het afgekeurd worden en heel veel klachten opleveren. We rijden op dezelfde paarden met dressuur en SGW wedstrijden. Waarom maakt het voor de bodem dan zo'n groot verschil. Verder klopte er volgens mij ook iets niet met de tijd, want ik zou 1 minuut over de tijd heen zijn gegaan... Maar ik had dat ook in Maarsbergen, terwijl ik dat logisch vond omdat ik zoveel had gedraafd bij moeilijke hindernissen. Maar bij Neede heb ik heerlijk doorgereden, dus ik zag geen probleem, maar ja... Het viel me op dat de laatste in mijn ring allemaal veel tijdfouten hadden, erg opmerkelijk....
Ik wil niet alleen als klager over komen, maar deze zaken vind ik niet leuk. Volgend jaar gaat het weer op het zelfde (dressuur)terrein gereden worden, ik kom dan niet.
Karin met Kyvonne, nr 86
Stiekum moet ik wel een beetje gniffelen hoor!

)