vraagprogramma glad niet gezien, kende alleen die website ik heb wel de 40 cm in etten gesprongen en dat was eigenlijk veel te laag voor die pony ga sowieso een poging wagen, zou t gaaf vinden om weer netjes rond te komen
ik vind het op de plaatjes soms ook wat aan de hoge kant ogen, mja.. je bent niet verplicht om iedere hindernis te rijden toch ?
daarom word pas mijn 2e cross.. cross normaal wel stiekempjes in het bos maar dat is toch anders (en die kent ze uit dr kop, word ze boos als ze er niet overheen mag ;x )
ik stond ingeschreven voor oefenpaarden, maar moest me weer uitschrijven . voor de mensen die meedoen heel veel succes. Heb vorig jaar wel meegedaan en vond het een erg leuke cross
En wij hebben besloten om toch naar Barchem te gaan. Dus helaas geen P'hage dit jaar. Wel leuk om eens een nieuwe cross te zien, want ik ben nog nooit in Barchem geweest.
Ik doe dit jaar ook mee met de oefencross. Met me 6 jarige tuiger ruin. We hebben nog nooit cross gereden, wel eens 2 springwedstrijden voor de lol. Doe vooral mee voor de lol. me paard vind super gaaf om te springen. maar helaas zelf geen materiaal om te oefenen. dus moet hij het doen met zo af en toe een oefen spring wedstrijdje.
B paarden is alweer mijn laatste cross dit jaar . Alles is zo ver weg en aangezien we net begonnen zijn vond m'n vader het wat overdreven gelijk het hele land door te reizen. Maar het gaat zo goed dus wie weet volgend jaar! Heb er iig zin in, hindernissen zien er leuk uit!
Ik ga mee met mijn zusje (Vivre). Ze start in de oefencross paarden. Hopelijk gaat het net zo goed als in de trainingen. We gaan voor een rondje vertrouwen!
Wij gaan met 2 pony's [Jolina [C pony],Glow[D pony]],allebei in de B,ziet er inderdaad allemaal goed uit,pff hoop dat ze reking houden met het feit dat we uit de buurt van Amsterdan komen...Hebben er iig heel veel zin in!!!