Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dan zie ik je dan waarschijnlijk nog wel

. sorry schreef:Ik doe ook weer mee; Z pony's.
anneliesdj: Ik vind het een mooie cross. Niet super moeilijk, maar er zitten een aantal pittige sprongen bij..
Idd hesterv, Ik vond dat vorig jaar die in-uitjes en die punt uit die hoek wel gemeen gebouwd. De in-uitjes hadden een totaal verkeerde afstand (gelukkig was er wel aternatief).. Die punt kwam erg onverwachts uit een hoek, maar bij mij ging hij anders wel fijn!
Lagere klassen was naar mijn mening wel eerder gebouwd!
. Kom je niet vaak tegen iig. 
kimdepim schreef:sorry schreef:Ik doe ook weer mee; Z pony's.
anneliesdj: Ik vind het een mooie cross. Niet super moeilijk, maar er zitten een aantal pittige sprongen bij..
Idd hesterv, Ik vond dat vorig jaar die in-uitjes en die punt uit die hoek wel gemeen gebouwd. De in-uitjes hadden een totaal verkeerde afstand (gelukkig was er wel aternatief).. Die punt kwam erg onverwachts uit een hoek, maar bij mij ging hij anders wel fijn!
Lagere klassen was naar mijn mening wel eerder gebouwd!
Ik heb geen last gehad met die inuitjes. Die van mij kwam mooi in Galop in. Ik vond het juist wel een fijne sprong. Kom je niet vaak tegen iig.
. Haha, voor jou grote paard kwamen ze denk ik wel perfect uit!
. Mijn kleine D kan die afstanden niet redden. Een aantal Z paarden hebben toen ook alternatief genomen, omdat de afstand ertussen niet goed was. Ik heb hem wel geprobeert, de eerste twee van de in-uitjes gingen nog goed, maar de derde lukte niet meer
)
(iig dit jaar, en ze wil oliever ook nie met 2 tegelijk
)
He wat erg 

justSaar schreef:mijn vader is nog enthousiaster dan ik, die koopt alles wat maar met crossen te maken heeft was los en vast zit
en we krijgen nu een eigen cross terrein thuis. ach ja als hij daar gelukkig van wordt
ik word het zeker wel
dan komen we even langs te oefenen als jullie terreintje klaar is
en wil ook overal mee heen hoe vroeg het ook is.