Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Uiteindelijk heeft ze wel alles gesprongen (buiten de hele enge 3 die ik zelf niet dierf) en ben rondgeraakt met weigeringen op 8 hindernissen van de 22. Dus ze sprong er 14 meteen!

volgend jaar neem ik dan ook 'n licentie voor de communautaire crossen.)2brt schreef:Hoi,
ik rij ook mee in Gavere!
K heb de andere regionale ook gedaan maar dan niet VLP (wegens tot voor kort geen BE rijbewijs en het niet willen belasten van mijn mama door haar altijd naar overal te laten voeren. Maar sinds 9okt dus wel BE rijbewijs en dus kan ik overal heen!volgend jaar neem ik dan ook 'n licentie voor de communautaire crossen.)
Ik doe in Gavere 70 OC. T is inderdaad kort maar wel fijn!
Uniform is niet nodig! gewoon cross outfit is voldoende.
Ik heb ook
Deurle 60 gereden (stopje op't water)
Merendree 60: foutloos, 5e plaats
Vurste 80 (domme fout van mezelf, sprong vergeten, er toch nog naar toe proberen rijden maar madam trok er haar nog 'n beetje naast dus ja... maar dus voor de rest foutloos + bewijs dat we niet meer in de 60 hoeven te blijven trappelen).
Dit alles met 'n paardje dat pas haar eerste jaar crosst dus ik ben tevreden!
Allé veel succes en mss kom ik jullie tegen!
Vanwaar zijn jullie trouwens?
Ik ben van Melle.
Ik sta ingeschreven onder Sofie DK met als paard So Havan.
daag!

Foryourneeds schreef:hoi! Ben blij met al die info!!
Ik heb me ondertussen al ingeschreven voor Gavere in Aspiranten. Rij jij ook lrv dan? Of is dat nog op een andere dag iets anders? (of ook combinaties buiten lrv toegestaan?)
Ik heb enkel nog maar Vurste gedaan en daarvoor een crosstraining of 5.
Florence: succes in Arendonk!!
Ik ga zo ver niet voor wedstrijden (tenzij uitzonderingen), Coby staat niet graag op de camion. En ik wil haar dan ook niet langer dan nodig vervoeren.

) Foryourneeds schreef:2brt: ja dat is echt heel duur.
Ik zou enkel af en toe die vlp crossen willen meedoen, als het geen lrv is. Maar daar is ook vrij veel te doen. Dus best moeilijk in te plannen denk ik.
Ik ga zo eerst naar je foto's kijken!
adalid: fijn dat jij ook meedoet! In welke klasse? Als je me ziet, zeg maar hallo! (maar zeg wel wie je bent, want ik kan sowieso geen gezichten onthouden)
Weten jullie of je op zaterdag 1 november de cross al kan gaan verkennen?
Foryourneeds schreef:thanks!
Misschien zie ik je wel![]()
Ben jij ook lrv-ruiter en in de zomer / winter op de tornooien?