Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Mel schreef:Roxannev schreef:haha ik met ´n eigenwijze fjord
Of hij springt alles, of niks
Mijn Haf ook! als hij zijn dag niet heeft rent ie overal omheen
en stopt op 't allerlaatste moment, of ik kryg er 'm niet eens in de buurt
Kom net terug van de kliniek en de kans dat ik over 3 weken weer kan rijden is minimaal...

Binar schreef:Helaas, ik heb mij moeten afmelden voor de oefencrossKom net terug van de kliniek en de kans dat ik over 3 weken weer kan rijden is minimaal...
Jammer, maar het is niet anders, volgend jaar ben ik zeker van de partij!!
Binar schreef:ja ik had me er echt op verheugd, maar helaas... ik kom wel kijken, ik ga nu mijn stalgenootje aanmoedigen
Wordt die cross trouwens 1x per jaar gedaan in Stompwijk? of weten jullie nog andere oefencrossen hier in de buurt? Of een gewoon springparcurs (ik weet dat Stal Wooning soms oefenspringparcours heeft, maar geen idee of er meerdere zijn)
Binar schreef:ja ik had me er echt op verheugd, maar helaas... ik kom wel kijken, ik ga nu mijn stalgenootje aanmoedigen
Wordt die cross trouwens 1x per jaar gedaan in Stompwijk? of weten jullie nog andere oefencrossen hier in de buurt? Of een gewoon springparcurs (ik weet dat Stal Wooning soms oefenspringparcours heeft, maar geen idee of er meerdere zijn)
Otje schreef:Binar schreef:ja ik had me er echt op verheugd, maar helaas... ik kom wel kijken, ik ga nu mijn stalgenootje aanmoedigen
OP Hippisch centrum Nootdorp ... vanaf oktober beginnen ze weer, elke 2de zondag van de maand, oefenspringen, 2 parcourtjes en als je in wedstrijdtenue komt, doe je mee voor prijsjes
Ik wil veel vaker aan dit soort dingen mee doen.