Jiska schreef:L paarden en M paarden. ben er geloof ik nog nooit geweest... of jaren terug misschien
Maar Jiska, dat zie ik als een groot gemis in je eventing carriere
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jiska schreef:L paarden en M paarden. ben er geloof ik nog nooit geweest... of jaren terug misschien
WENDYBASTEN schreef:Scum schreef:Rij je zelf niet mee Wendy?
nee,dat gaat niet lukken.Pony wordt verkocht en kan daarom nu niet goed trainen.
Maar ben begonnen met mijn nieuwe paard
sfranken schreef:De B zoals gewoonlijk niet te moeilijk omdat we als doelstelling hebben om onervaren combinaties enthousiast te maken.
sfranken schreef:Ik heb de deelnemerslijsten gezien en het is goed gevuld. Zelfs in de hogere klasses redelijk wat deelname.
En ook gehoord hoe de cross gaat lopen en welke hindernissen. Het M en Z wordt niet echt makkelijk lijkt me. De L ook iets moeilijker dan afgelopen jaren, maar niet te lijkt me.
De B zoals gewoonlijk niet te moeilijk omdat we als doelstelling hebben om onervaren combinaties enthousiast te maken.
(mijn kan je ook neit missen in mijn roze gele pakje!
)
) en zaterdag kom ik helpen! 
SGWuppie schreef:Ik heb afgelopen zaterdag nog in Ysselsteyn getraind (en de clubkas met €5,00 gespekt omdat ik niet kleiner dan €10,00 had). Hindernisje in de inspringbak na de heuvel zag er leuk uit, wel moeilijk!
)