[SGW] SGW Texel, 5/10 verplaatst naar 11/10

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sim

Re: Texel 4 en 5 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:36

texelse schreef:
ja, iedereen kiest toch de sgw's die hem of haar het beste uitkomen. Omdat IJsselsteijn en Texel een behoorlijk eind uit elkaar liggen, zou dat elkaar niet moeten bijten denk ik.

Veel plezier in ieder geval in IJsselsteij!

Voor mij bijt het wel. Afstand is om het even voor mij.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:40

en het lijkt me best leuk om er eens een weekendje van te maken, maar als Ysselsteyn zo dichtbij is, zal ik dat niet snel doen.

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 15:59

Er zijn heel veel deelnemers die er een gezellig weekendje van maken en dat is ook wel logisch, en ja, het hele leven bestaat uit keuzes maken toch? Gewoon iedereen doen wat het beste uitkomt of wat anderzins de voorkeur heeft. Het gaat erom dat iedereen gewoon lekker plezier heeft met de sgw-sport, of dat nou in IJsselsteijn is of op Texel Knipoog Hoewel ik het natuurlijk wel leuk vindt als er een heleboel de oversteek maken naar ons "gouwe boltje"......

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 22:32

ik ga ook naar ysselsteyn... ik ben al zoveel weekenden weg, dat ik nu de eendaagse crossen ook wel eens prettig vind Knipoog

misschien volgend jaar!

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 14:44

Ik ga ook naar Texel. Wordt de tweede keer dat ik ga crossen. B-pony's.
Wij maken er ook meteen weekendje van, gaan vrijdag middag daarheen. Overnachting en stalling is al geregeld Knipoog Lachen

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 11:29

Ik doe ook mee in Texel. Bij de B paarden.
Wij gaan sochtends heen en savonds terug Lachen. Hebben we vorig jaar ook gedaan en dat beviel prima. Met texelweekend zijn we er an een weekend.

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 16:42

ik doe ook weer mee, met een nieuw paard Haha! ben benieuwd hoe het gaat, vorig jaar had ik wat moeite met sturen omdat het allemaal zo open was en het is ook nog maar de 2e cross voor dit paard Lachen

stalling en overnachting is ok weer geregeld, hetzeflde als vorig jaar Haha! alleen nu gaan we van vrijdat t/m maandag, vorig jaar gingen we op zondag alweer terug

Klikoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 17:01

ik ga dit jaar heen, maar doe niet mee Knipoog ik ga met Sophia mee (Pollemaster @bokt). en wij maken er als het goed is een heel erg gezellig weekend van Haha!

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:29

Zijn er ook al zaterdag bokker rijders ?? die blijven slapen en mee gaan naar het strand zondag....... Bloos ???

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 19:08

Ik ben er wel zaterdag, ga zondag een rustig buitenritje maken want mijn pony met peesblessure gaat ook mee. Dat wordt dus alleen maar stappen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 20:48

GvdT schreef:
Ik ben er wel zaterdag, ga zondag een rustig buitenritje maken want mijn pony met peesblessure gaat ook mee. Dat wordt dus alleen maar stappen.

rebecca mag haar eigen tempo bepalen, ik heb eigenlijk nog nooit na een sgw buiten gereden alleen maar vrijaf in de wei, snachts heb ik het idee dat ze na een cross altijd wel slaapt.. Haha! dan zit er meer gedrukt stro in haar huid dan anders... daar weet ik het aan...als ze nog even wil galloperen mag ze dat dus wel. Ik overweeg om misschien maandag pas terug te gaan, zodat ze nog een nachtje kan rusten anders gaan we rijden en traileren gelijk 1 dag na de cross...en een nachtje meer is het geld dan ook niet meer. Kan ik wellicht zelf ook iets leuks doen... Haha! Haha! Haha!

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 07:51

Jammer Bianca, ik rijd op de zondag, anders had ik graag met je meegegaan. Wij gaan ook pas op maandag weer terug. Lekker relaxed weekend maken we er van en dan is het wel fijn als je paardje inderdaad beetje bij kan komen.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:17

Hey CLAIRE @ We zitten in hetzelfde huisje !!!!!! ik ga ook naar Madura !!! Dus mochten er nog bokkers een plek zoeken daar is nog vrij en het is er niet duur !!!!! voor jezelf en je paard !! Ik blijf tot maandag heb ik al besloten en wellicht als ik het echt leuk heb blijf ik langer.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:19

Ik doe ook weer mee! Veel zin, was vorig jaar echt een super leuke cross.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 19:21

_San_ schreef:

blijf je ook overnachten en dan zondag met mij mee naar het strand ???

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:00

bianca1980 schreef:
Hey CLAIRE @ We zitten in hetzelfde huisje !!!!!! ik ga ook naar Madura !!! Dus mochten er nog bokkers een plek zoeken daar is nog vrij en het is er niet duur !!!!! voor jezelf en je paard !! Ik blijf tot maandag heb ik al besloten en wellicht als ik het echt leuk heb blijf ik langer.

Hey!
Dat is grappig!! Ik was inderdaad ook helemaal blij met dit adresje. Alles bij de hand en niet duur.
Heb je een kamer of het hok?

Wij gaan maandag terug. Helaas dinsdag weer aan de arbeid.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 20:13

bianca1980 schreef:
_San_ schreef:

blijf je ook overnachten en dan zondag met mij mee naar het strand ???

Uhm.. Dat klinkt wel erg leuk. Heb jij al stalling etc geregeld?
Zit op het moment op mijn kamer in Utrecht, maar ga morgen even naar huis. Kan het dan iig even vragen aan mijn pa en ma Knipoog

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 20:45

Ik moet helaas zondagavond al naar huis. Heb een andere baan en daardoor dit jaar niet zoveel vrije dagen. Ik ben er liever vrijdag op tijd dan maandag...

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:36

SANNE @ op de site van texel sgw kijken, claire en ik hebben geboekt op Madura, ook voor het paard. Ik ga zondag naar het strand ook, voor personen die bij je zijn is genoeg te doen. Ik heb geboekt op de kamers. Wellicht savonds een spelletje risken met zijn allen ???

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 22:39

Merel_Claire schreef:
bianca1980 schreef:

Hey!
Dat is grappig!! Ik was inderdaad ook helemaal blij met dit adresje. Alles bij de hand en niet duur.
Heb je een kamer of het hok?

Wij gaan maandag terug. Helaas dinsdag weer aan de arbeid.

Ik ga ook maandag terug of bij goed bevallen nog later. Ik heb een kamer, ik ben nl tot nog toe alleen. Ik vroeg die vrouw of zij wist nog meer wedstrijd gangers te hebben, toen zei ze ....een claire....ik zeg....heet het paard merel ??? ja zegt die vrouw... Haha! toen wist ik gelijk dat jij het was. Knipoog Ik kom vrijdag al. Wellicht rij jij ook op zaterdag ?? als de sgw op 1 dag is ?? dan kunnen we wel naar het strand zondag en dan savonds misschien gezellig naar het zwemparadijs of zo ??

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-08 07:48

Ik vraag me af of ze dit jaar weer zo'n handige deelnemerslijst op startlijsten zetten.
Kan ik meteen nieuwsgierig zijn wie er allemaal nog meer meedoen Bloos

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:16

Ik doe mee! Bij de B paarden.
We gaan op 1 dag heen en weer. Ik hoop dat dat gaat lukken.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 09:23

Leuk Heleen!!!

AnneOkona

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-08 14:41

Hallo,
Ik doe ook mee op Texel bij de M-pony's (dus op zaterdag)
Mijn pony komt van Texel, dus dat wordt voor haar een thuiswedstijd.. Haha!
Ze kan dan ook op haar oude plekje staan op hoeve vrij en blij

Anne

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-08 11:17

Ik lees net op startlijsten dat het definitief over 2 dagen verreden wordt. Staat dat er nog wel genoeg plek is voor het M en het Z. hoop wel dat het Z paarden doorgaat en niet wegens tekort aan deelname wordt gecanceld