Apple schreef:Luux, alvast heel veel succes
1,2,3,eeeeehhhhh
Jij ook met springen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Apple schreef:Luux, alvast heel veel succes

Talida schreef:en wie duimt er voor mij? vind een wp halen met dressuur moeilijker dan spring of cross
. Mooie debuten zijn er gemaakt
.
balen dat het even mis ging.
. GvdT schreef:en toen RK al over het slootje was bedacht ik dat ze had gezegd dat een speculaasje wilde als ze langs kwam.
Ik zei nog HOOOO tegen mn paard, maar zag je niet klaarstaan met speculaasjes...
Ben toen maar doorgereden
had mn wekkker wel gezet maar niet op de goed tijd, dus een uur verslapen. Was 3 kwartier later opstal dan gepland. Had gelukkig gister alles al ingepakt. dus Kees 3 happen biks en op de trailer waar ie volop kon genieten van een kuilontbijt.
Vrouwtje boos en geeft m een schop een een pak op zn sodemieter (mag ik dat hier zeggen zonder dat de PvdD op mn nek krijg?) Weer opnieuw aanrijden. Hij sprong wel maar nog niet echt overtuigend. De tweede hindernis was ook nog niet echt overtuigend, maar vanaf dat moment zater we in het goede ritme en ging alles superfijn. Bij de piano's voor de hoge afsprong gekozen en bij het water de wal op gesprongen. Ondaks dak wel baalde van die stomme stop, gelukkig toch ook wel een heel goed gevoel over de hele wedstrijd..

Komen toch teveel M-rutiers bij hé
Gewoon naar het Z, daar is nog plaats genoeg
Of anders 1*, Helvoirt zag er makkelijker uit dan C`ray 
en een dikke
GvdT schreef:Ja en dat k*twijf was ik.......
Wees dan zo'n held en stap op me af en loop niet te provocerenneem tenminste aan dat jij het was die me later een k*twijf noemde. Als dat niet zo was bied ik me excuus aan, maar er zijn voor de rest geen problemen geweest en er liep een groepje met een man, een wat stevige vrouw en iemand in een sgwofflife vest bij die hindernis.
Ik riep dat je oa je lijn had gekruist. Je reed rechtdoor, paard ging op de rem toen hij het slootje zag, stapte opzij weg, pas achterwaarts en toen weer een rare draai om vervolgens je volte in te draaien. Ging snel, maar zowel ik als 2 andere crossruiters waarvan er 1 zeker M gecrosst heeft zeiden tegelijk dat is 1 weigering.
Heb wel een leuke dag gehad en gelukkig Nickeltje Simmie en Bianca voorbij zien komen