[SGW] Wedstrijdverslagen SGW Dijkgatsbos

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Luuxje

Re: Wedstrijdverslagen SGW Dijkgatsbos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:54

Apple schreef:
Luux, alvast heel veel succes Lachen

1,2,3,eeeeehhhhh
Jij ook met springen Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:56

5! judith, 5!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:56

eerst 4 natuurlijk Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 19:57

Als Luux en ik nu gewoon denken aan de volgorde van ons parcours, dan kan Tal voor ons alletwee gaan duimen Haha! Haha!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:06

en wie duimt er voor mij? vind een wp halen met dressuur moeilijker dan spring of cross Haha!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:20

GvdT, dat was ik inderdaad...
Ik weet zelf niet goed met welk been of hoe ze tussen welke bomen is gekomen... Als er mensen foto's hebben of het goed gezien hebben, hoor ik het graag, ook als ik verkeerd aangereden ben hoor ik het graag, dan weet ik voor mezelf wat er nou mis gegaan is.

Ik heb geen idee of dit nu een deuk in Nickjes vertrouwen geeft...
Ik ben wel blij dat er 2 trainingen van Rob zijn voor Neede, dan start ik voor het eerst weer. Ik ga wel weer voor M, zeker nu het springen zo goed ging en ze het tot de val ook goed aanpakte...

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:31

Nickeltje: Balen dat je paard nu kreupel is Ach gut

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:45

nickeltje: nog maals wat balen zeg. en idd hopelijk houd nick er geen schade aan over.
corien: gefeliciteerd nogmaals
simmie: zoals ik vanmiddag al zei geweldig dat je door de finisch bent gekomen Haha!
gvdt: ik was bij jou toen hester er ook was Haha!
heb ook nog even met je gepraat ( op de fiets)

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:48

Talida schreef:
en wie duimt er voor mij? vind een wp halen met dressuur moeilijker dan spring of cross Haha!

Met dressuur wordt je nog voorgelezen en wij moten het uit ons hoofd doen, toch lastiger??? Haha!
Maar jullie allebei heel veel succes morgen.

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:52

Ik lees leuke verslagen Lachen. Mooie debuten zijn er gemaakt Ja.

Nickeltje Ach gut balen dat het even mis ging.

Ik heb zin in morgen Haha!.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:53

Veel plezier iedereen morgen!!
Al hoort die opmerking natuurlijk in het voorbesprekingstopic!!

Ils_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 20:55

weet iemand wie er allemaal foto;s heeft gemaakt?
weet wel www.leukopdefoto.com die staan er ook al op. maar ben nog wel 2 tegen gekomen.

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:01

GvdT schreef:
en toen RK al over het slootje was bedacht ik dat ze had gezegd dat een speculaasje wilde als ze langs kwam.

Zo snel gingen we toch niet Knipoog Ik zei nog HOOOO tegen mn paard, maar zag je niet klaarstaan met speculaasjes... Clown Ben toen maar doorgereden Haha!

Kylico, gefeliciteerd met je M debuut!! super zeg!!
Nickeltje, balen van je val, het ging zo goed. Hopelijk valt het mee met Nickje en jou. Maar ff voorzichtig aan.
Jenga en Starremans ook beide mooi debuut.
Sim, fijn dat je niet voor niks naar het hoge noorden bent gekomen.

Dag begon voor mij al goed had mn wekkker wel gezet maar niet op de goed tijd, dus een uur verslapen. Was 3 kwartier later opstal dan gepland. Had gelukkig gister alles al ingepakt. dus Kees 3 happen biks en op de trailer waar ie volop kon genieten van een kuilontbijt.
Was gelukkig nog wel redelijkop tijd voor dressuur en Kees was gelijk lief dus reden we naar 193 pnt. voorlopig 4e. Springen foutloos maar 2 fouten voor tijd. Daarna met zn allen vanaf de kant Sim aangemoedigd tijdens haar springen. was daardoor bijna te laat bij de start van de cross Bloos
Maar dus nog wel net op tijd. De eerste hindernis trok Kees als een dolleman op af, dus ik wilde m een beetje afremmen met een beetje hooo-ooo. Ja, toen stond ie dus stil Boos! Koe Vrouwtje boos en geeft m een schop een een pak op zn sodemieter (mag ik dat hier zeggen zonder dat de PvdD op mn nek krijg?) Weer opnieuw aanrijden. Hij sprong wel maar nog niet echt overtuigend. De tweede hindernis was ook nog niet echt overtuigend, maar vanaf dat moment zater we in het goede ritme en ging alles superfijn. Bij de piano's voor de hoge afsprong gekozen en bij het water de wal op gesprongen. Ondaks dak wel baalde van die stomme stop, gelukkig toch ook wel een heel goed gevoel over de hele wedstrijd..

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:03

Zonde van je stop RK...
Maar daarna klinkt het als een mooie rit!!
Top dat je eigenlijk bij de keuzes die je had, de moeilijke dingen genomen hebt en dat hij dat ook goed oppakt!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:05

nickeltje...balen meid!!! maar wel super dat je je M parcour bent doorgekomen...misschien was het wel de hoogte waar ze nu eindelijk van onder de indruk is???

alle andere M debutanten...gefeliciteerd!!!
Jenga...ik had bij rob al gezien dat je er geen probleem mee zou hebben
Kylylco...Starremans...LZ...echt goed gedaan hoor...ik weet nog goed wat voor zenuwen ik had de eerste keer...

Simmie...ben wel benieuwd???was volgens mij toch wel gegaan gezien de reacties???

Reeskees....fijn dat je lekker ging....vanaf hindernis 2!!! duh...dat moet voortaan wel hindernis 1 zijn...haha.. Knipoog

en voor alle andere die goed gereden hebben....proficiat.
en voor degene waar het niet bij ging...volgende keer weer beter!!

en een grooooooote knuffel voor GvdT...voor die 4 dagen vrijwilliger zijn...!!! natuurlijk ook voor de andere vrijwilligers...maar jij bent de enigste die ik ken, en die ook de pech had om niet te kunnen starten....toppie meid!!!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:07

Madelene, misschien inderdaad wat onder de indruk van de hoogte en wat ook in mijn voordeel heeft gewerkt denk ik, is dat de bodem wat zuigend en daarmee remmend was...
Maar Nick heeft het parcours echt top gedaan, 2 keer kwamen we onmogelijk uit, ik heb daar alleen maar passief gezeten en vooral niks gedaan en daar is ze als een soort hertke opgestegen en heeft dus alle balken laten liggen!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:10

fijn hoor!!!...ik vind het springen ook zo moeilijk hè...geef mij maar crosshindernissen...of dressuur...
om al die juiste afstanden te vinden..pffff...
jammer dat ik er niet was om je te kunnen zien. geef haar maar een extra knuffel van mij

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:26

Dankjewel!!

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:40

Iedereen die goed gereden heeft, gefelicteerd !!
Valt me op dat er een aantal M-combi's bijgekomen zijn, geweldig voor de sport dit Ja

Madelene: wat balen dat je niet kon starten Boos! Komen toch teveel M-rutiers bij hé Clown Gewoon naar het Z, daar is nog plaats genoeg Haha! Of anders 1*, Helvoirt zag er makkelijker uit dan C`ray Bloos

Nickeltje: Wat balen van die val, zeker nu je zo zeker was dat jullie er klaar voor waren. Hopelijk valt de schade bij jullie beiden mee en kan je weer snel trainen.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 22:48

Iedereen die een succesvol M debuut heeft gemaakt gefeliciteerd! (en degenen die verder fijn gereden hebben natuurlijk ook OK dan! '

Nickeltje: Dat is schrikken zeg, hoop dat het meevalt voor jou en Nick!

GvdT: Ga later nog even op je PB reageren, hier alvast een Ach gut en een dikke OK dan! dat je zo actief bent geweest als vrijwilliger dit weekend.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 23:04

Een klein verslagje van mij:
Dressuur: steeds weer een klein stukje beter, 177 pnt voor L2 proefje. Toch wel een prestatie voor ons.
Springen: Bleef fijn bij me, tweede dubbel verknoeid. 2 balken
Cross, eerste 4 hindernissen super. Gestopt voor de rioolbuis, door val. Daarna geen fijn ritme, kwam niet echt fijn bij de hindernissen. smalletje lukte daardoor niet meer. Verder liep hij voor zover dat kon wel goed.
Naar omstandigheden dus wel tevreden, hij kan zon stop onderweg dus psygisch(*) niet aan Knipoog

sfranken

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 08:27

Ik heb ook heerlijk gereden.
Dressuur braaf maar niet spectaculair. Stond 4e. Springen een balk. Stommme fout van mezelf.
Cross heerlijk foutloos gereden. Wel een bult aan tijdfouten maar ik heb bewust niet op mijn klok gekeken, wilde gewoon lekker rijden. Onderweg aangemoedigd door GvdT en Simmie.
Bij de bewuste steil het alternatief genomen. Uiteindelijk als vijfde geeindigd. Maar vooral een heerlijk gevoel over gehouden.

jenga_8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-08 08:53

GvdT schreef:
Ja en dat k*twijf was ik.......

Wees dan zo'n held en stap op me af en loop niet te provoceren Misselijk neem tenminste aan dat jij het was die me later een k*twijf noemde. Als dat niet zo was bied ik me excuus aan, maar er zijn voor de rest geen problemen geweest en er liep een groepje met een man, een wat stevige vrouw en iemand in een sgwofflife vest bij die hindernis.
Ik riep dat je oa je lijn had gekruist. Je reed rechtdoor, paard ging op de rem toen hij het slootje zag, stapte opzij weg, pas achterwaarts en toen weer een rare draai om vervolgens je volte in te draaien. Ging snel, maar zowel ik als 2 andere crossruiters waarvan er 1 zeker M gecrosst heeft zeiden tegelijk dat is 1 weigering.

Heb wel een leuke dag gehad en gelukkig Nickeltje Simmie en Bianca voorbij zien komen

Pardon! heb je zo niet genoemd.....

Mijn paard heb ik in de rem gezet, is daarbij voorwaards gebleven!(zeker niet axchteruit geweest)... heb idd rechtsom gedraaid en mijn lijn gekruisd, maar als je het regelement goed kent, mag dat tussen twee aparte hindernissen (7 en 8) in dit geval... Dit was je reden en hebt dat later bij gesteld als zijnde een weigering hetgeen niet eens kan want ben nooit voornemens geweest de trakhener te springen... Jammer van het meningsverschil... ik houd erover op, heb geen zin in een welles nietes spelletje.

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 09:26

Reekees: Jammer van die stop. Gelukkig ging het verder wel goed.
_san_: Ik stond heel dicht bij jou met de trailers. Je hebt wel een toffe bonte! Jammer van de stops in de cross. Maar gelukkig wel goed uitgereden.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-08 10:48

Nick; fijn van je springparcours. Maar wat balen van je val zeg! Hopelijk houdt ze er niks aan over!

Volgens mij hebben de meesten toch wel heerlijk gereden.

Roos; ik moet zeggen dat toen we ons moesten afmelden ik er zelfs nog heel even over nagedacht heb om te komen posten. Maar het is zonder trailer nog altijd 3 uur rijden en ik heb hier nu 2 paarden staan om te verplegen en een verbouwing. Dus toch maar niet gedaan Bloos