Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
jenga_8 schreef:Zijn er nog geen locaties bekend? Ik be wel weer geinteresseerd in trainingen, maar niet op alle locaties...

Vandaag nog wezen crossen, en het ging erg netjes, maar ik kan écht wel wat les gebruiken

Zeph schreef:Zijn dit ook trainingen voor ernstig beginnende paarden??? Ik wil wel met Zephyr een training gaan rijden, maar het moet wel lekker rustig en laag zijn, hij heeft nog nooit een crosshindernis gedaan... Maar ik twijfel ook nog of het niet te snel voor hem is... Maar het lijkt me wel heel gaaf! Zeker als hij net zo geet springen als zn moeder:D:D:D!!!
Zeph schreef:Zijn dit ook trainingen voor ernstig beginnende paarden??? Ik wil wel met Zephyr een training gaan rijden, maar het moet wel lekker rustig en laag zijn, hij heeft nog nooit een crosshindernis gedaan... Maar ik twijfel ook nog of het niet te snel voor hem is... Maar het lijkt me wel heel gaaf! Zeker als hij net zo geet springen als zn moeder:D:D:D!!!
Scum schreef:Ik zag hier ergens zwanger+Talida voorbij komen....
....
... helaas loos alarm
SGWuppie schreef:Helemaal vaag dat ik van de week zei dat Gin weer ongesteld was, terwijl ik natuurlijk hengstig bedoelde