Lielle schreef:Ik vind Neede geen eerlijke cross. In 2006 dat belachelijke smalletje, vorig jaar die driesprong met onmogelijke afstanden. Bovendien de waterbak, en het gigantische verschil tussen de hindernissen. Het M was vorig jaar eigenlijk veel te makkelijk, muv de laatste gigantische trakehner, en dat vond ik in 2006 in het L ook.
Neede heeft vorig jaar op haar flikker gehad vanuit de KNHS, althans over de cross.
Om verder weer ontopic te gaan:
Heeft Heino nog B paarden?
verder tjah Vasse is wel oke, niet bijzonder moeilijk. Alleen als je paard zaagzel fobie heeft niet zo, ze werken daar nogal graag met zaagsel bakjes onder de sprong ter vervanging van greppeltjes. De waterbak is er een beetje donker en prutterig, niet dat er veel water in staat. Maar eigenlijk zijn er niet veel crossen waar ik echt geen B zou starten.
de overige zoals Barchem, Bathman, etc. worden als stevig ervaren, al is het B wel gewoon eerlijk alleen wat steverige grotere sprongen dan de andere, maar weinig smals of gepruts (wat ik nog weet uit ervaring) dus in mijn mening wel goed te doen als je getrained hebt.