Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miriam schreef:Reddevil_taz schreef:Bij ons op stal (omg. Breda) is nu iemand begonnen met eventing/cross training. Zij lest bij Rob Janssen, hier op bokt kom je zijn naam vaak tegen.
Hm, ben eigenlijk wel benieuwd wie dat dat is, want ik ken eigenlijk niemand in de buurt van Breda die bij Rob lest en ook les geeft....?
miss_jumpy schreef:Een van de trainers van de cursus die jij volgend jaar wil volgen geeft zelf ook wel eens losse trainingen in Moordrecht. Daar zit een heel mooi beginnersterrein, vlak bij Rotterdam!
Hij heet Michiel Brons, zijn gegevens kan je vinden op www-sgw-eventing.nl bij informatie, adressen. Ik zou hem gewoon eens bellen, is een enthousiaste kerel en wie weet kan je een keer bij 1 van zijn lessen aansluiten!
Flutterby schreef:ik hou dit topic even in de gaten - ik zou zelf graag een keer een crossles willen volgen of een oefencross rijden (omgeving prinsenbeek-breda-etten-leur) Ik heb vorig jaar de oefencross in etten-leur gereden en dat was wel ontzettend gaaf! Sindsdien heb ik het springtechnische iets meer op peil gehouden, maar geen oefencross in deze omgeving meer gevonden..
wat is dat in hulten precies? en niet te vergeten: hoe duur is het?
), maar je mag wel gewoon langs de hindernissen. En dan in Januari hoop/denk ik dat E-L weer een oefencross organiseerd.
Silly1972 schreef:je kan ook 4-5 oktober naar laren gaan, naar de Tripalon, daar kan je oefenen, en als er hindernissen tussen zitten die je niet durft ga je er gewoon langs, schijnt allemaal geen probleem te zijn. Ik ga daar ook eens kijken.