Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...even een leuke anekdote tussendoor..
...redbull geeft je dus niet altijd vleeeuuugeelllsss...

Wegenwacht gebeld en na een halfuurtje weer verder. Gelukkig waren we goed op tijd weggegaan zodat ik nog genoeg tijd had om de cross te verkennen voor de dressuur.
Maar goed, de cross ging echt heerlijk! Ze waren wel net bezig met een demonstratie bij de tent met roofvogels waardoor ze even de kop er flink opzette, daarna wel weer fijn door.

Maar vond het wel erg leuk
)Vond m als best heftig en die afstand tussen a en b was ruim zat, maar Kees rekte even extra en pakte m zo mee.
Moest ie weer erg rekken. Vanaf dat moment werd ie wat aarzelend op de sprongen wat toen ook nog weigereringen opleverde bij de voer- en drinkplaats. Daarna sloeg hij helemaal af op de boomstam voor de coffin en was he teinde oefening.
Echt ongelofelijk zeker niks anders te doen op zaterdagmiddag...ik zou zeggen: " get al life"
zo zie je maar... jury's (deze waren blijkbaar niet van alle regels op de hoogte...) Heb dus 2wp aftrek vanwege uitluiting door 4x weigering.
) dus nu klaar voor een verslag van mijn L debuut:
('k weet dat we het rustiger kunnen, maar ik had de kriebels voor de cross en daar reageert Today heftig op...
)

Dat je dat kan 
ik ben juist NIET zo'n type.

Ik wou al zeggen.... ik ben onder de cross wel ergens anders mee bezig.
!! Echt super dat jullie naar M gaan !
!
!