Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Niien_ schreef:Nee de foto's mij en Ilzjuh waren niet in de kantine te bestellen
ik hoop dat er een leuke foto tussen zit 
. Hij kwam een beetje raar de eerste van de dubbel in en sprong 3b wel gewoon goed en ik zei tegen hem dat ie erg braaf was
en rij simpel door naar nummer 5.
Heb zelfs nog even kunnen zwaaien naar de stijljury (he GvdT).
Apple schreef:Je cross zag er ook echt prima uit
Luuxje schreef:Vandaag ook m'n debuut gehad (had startnummer 76 en was in het oranje).
Dressuur ging wel lekker alleen sjonge wat een hoop grote voltes in de B zeg. Punten vielen een beetje tegen 175 (-2 verkeerd gereden). Tijd zat om parcour te lopen en lekker even wat combi's te zien rijden.
Los gesprongen en dat ging wel was alleen een beetje erg warm binnen in de hal. De springring in en toen stelde de springjury het wel op prijs als ik de door hem opgelegde volgorde zou rijden en met m'n stomme kop vergeet ik dus nummer 4. Hij kwam een beetje raar de eerste van de dubbel in en sprong 3b wel gewoon goed en ik zei tegen hem dat ie erg braaf was
en rij simpel door naar nummer 5.
En toen ging voor mij de allesbeslissende bel ....... uitgesloten, sorry u mag niet meer crossen![]()
Gelukkig had ik wat fans die nog even met de jury hadden gepraat en ik mocht de cross toch nog als "oefen" rijdendat was in ieder geval een pleister op de grote gapende wond eronder.
Als laatste van de dag moest ik toen uiteindelijk starten en hij ging super, helemaal foutloos en heb werkelijk zitten te genieten onderwegHeb zelfs nog even kunnen zwaaien naar de stijljury (he GvdT).
Dit had het kunnen worden voor me. Het was een heel eerlijk springparcour en cross!!
Maar ja ik zal m'n telraapje wel weer van zolder halen...
En toch ben ik erg trots op m'n paard, hij heeft alles gesprongen waar ik hem voor heb gezet
. TigerBD schreef:Vond het echt super leuk om te kijken. Was echt leuk gedaan, vooral die cross!!!!!!! Ik was de hele tijd bij de water bak, en die 2 sprongen over de weg heen zeg maar vond ik ook gaaf.

) 2e keer sprong ze er keurig overheen, hindernis 10, boompje heuvelaf was ook geen probleem, hindernis 11 vond Velvet eerst ook geen goed plan, maar met wat aanmoediging ging ze er toch braaf over/doorheen. Hindernis 12, laag steiltje met klein greppeltje eronder leverder ook geen problemen op, net als de boomstammetjes 13 en 14. Bij het water het alternatief genomen, omdat ze nog niet erg safe is op het water en ik dit niet echt geweldig water vond zo voor de 1e cross. (dat doe ik in Vlietland wel dan, dan hoef je tenminste niet heuvelaf het water in te lopen). Bloembak hindernis en steiltje erna gingen ook goed, hindernis bij de jacuzzi ging ook zonder problemen, evenals hindernis 19. Lijntje van hindernis 20 en 21 ging ook probleemloos en de picknicktafel ging ook prima. En uiteindelijk kwamen we met 1 weigering met een halve minuut (oid) voor tijdsoverschreiding de finish over. Ik erg tevreden over hoe goed Velvet aanpakte en helemaal blij dat ik weer eindelijk een cross had gereden, blijft toch een heerlijk gevoel!
, dus toch nog een WP gehaald
. Mooie eerste ervaring voor Velvet. 

Cyrano was erg braaf, alleen de galop ging niet omdat ie gewoon niet los was. Had 181 -2, (1 keer fout gelezen.) Beetje laag gejureerd, stond er nog 3e mee.