[SGW] Indoorcross Noordwijkerhout 8 juni

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

astridastrid

Re: Indoorcross Noordwijkerhout 8 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 20:29

Hoe is het allemaal vergaan? Ik vond het er wel geweldig uitzien!

Kyralovertje schreef:
Ik heb mij gisteren per email opgegeven, in de hoop dat mijn paardje dan al weer wat beter is.

Je stond wel op de lijst maar volgens mij ben je niet gestart of heb ik je gewoon gruwelijk gemist?

Skaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:22

Het was heel leuk! Wel moeilijk om niet te snel te gaan... Hugo had sowiezo zijn sportschoenen al aan, hij was echt fris! Uiteindelijk een leuke 4e prijs.
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt. Pony's hoog een paar deelnemers en paarden hoog aan het einde van de rubriek.

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:44

Heerlijk gereden en U2 heeft zelfs nog een deken gewonnen! Ik was dus trots op hem.

giannatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 21:45

heeft er iemand foto's van pony's laag? startnummer 11?

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 12:18

EmMetjes schreef:
Heerlijk gereden en U2 heeft zelfs nog een deken gewonnen! Ik was dus trots op hem.

hee hij deed het echt goed he! en het is trouwens echt een superleuk paard! start je ook officieel met hem?

Ik was trouwens diegene die de tijden aan het opschrijven was toen jij moest rijden!

Ik heb trouwens van bijna iedereen foto's op mijn computer dus als je foto's wilt, moet je even je naam + startnr en je e-mailadres naar mij pm-en.

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-08 14:31

@hetismij: thanks voor compliment. Ik start niet officieel heb geen startkaart. Met mijn andere paard wel gedaan maar gestopt wegens tijdgebrek.

Heb je zelf ook gereden? Ik snapte alleen niet waarom jullie een lange broek aanhadden. Tropische kledij was beter op zijn plaats geweest Knipoog Cross was leuk en goed georganiseerd!

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-08 15:09

het was inderdaad echt superwarm in de bak, maar 's ochtends was het nog best frisjes dus vandaar!

Ik ben blij dat jullie het allemaal leuk vonden! Zelf heb ik niet gereden vanwege een blessure van mijn paard, en van mijzelf Knipoog maar ik had echt supergraag meegedaan.