Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marieke_xXx schreef:Ik ben er ws ook!
Vriendin rijd mee in PZ, ik kom groomen waarschijnlijk!

Misschien dat we een tent lenen. Maar als het weer slecht is, is een tent denk ik niet zo fijn! Dus we moeten nog maar even kijken
Jiska schreef:suus, je kan wel gezellig bij ons komen eten enzo hoor. gewoon magnetron maaltijden mee... heerlijk dineren
altijd gezellie
zal ik dan maar m'n eigen magnetrongerechtje meenemen?
, alleen nog ergens een veldbedje of zoiets vandaan zien te toveren, oh ja en een slaapzak
we hebben er zelf nog geen.
gisteren hier in de buurt nog lekker wat crosshindernissen geoefend, Pasjha heeft er zin in!
zo moeilijk is de * ook niet
ik ken m gelukkig al n tijdje uit m'n hoofd, moet m nu dan ook maar eens echt tijdens de wedstrijd uit m'n hoofd gaan rijden
is altijd super met crossen! vind wat dat betreft helaas gewone wedstrijden altijd zo tegenvallen.... Als ik kan help ik ook altijd graag anderen (ook op gewone wedstrijden
)
, maar België
wil dat we P Z starten.Dus maar even afwachten wat het gaat worden 

sfranken schreef:Wij kunnen ook altijd helpen hoor Suus. En je bent er echt niet alleen. Je moet de proef uit je hoofd rijden in de m reeks. (ik moest hem 2 jaar geleden 2 ruiters voor me nog gaan leren......)
Ik heb er ook erg veel zin in!!!
(waarschijnlijk bijna iedereen trouwens
) Onze stal ligt pal naast de nieuwe A73 op ik schat nog geen 1500 m van afslag Belfeld
Pasjha maakt t niks uit waar ie op moet lopen, die vond jullie vw wel gezellig geloof ik
) vanaf vrijdag 's avonds 20.00 tot 's maandags 6.00 afgesloten. Dit betekent dat je n stukje binnendoor moet rijden wat je zo'n 15 meer kost (dus gewoon zoals t tot vorig jaar was voordat de tunnels open waren
)

Hoe erg kan je zijn! Helene_ schreef:deelnemers lijst is er al, nog geen start uren. Volgens mij is er een record aantal inschrijven met een 500-tal deelnemers.
http://www.vlp.be/file.php?source=agend ... 94&id=3420
(paarden, want veel deelnemers rijden met meerdere paarden)
. Nuja ze kunnen de mensen mislijden door meer pagina's in te voegen hé
.