Ik doe denk met m'n nieuwe paard dan Paarden laag en met Bonny pony's Hoog (als Bonny kan) maar verder weet nog niets
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

MelanieB schreef:M'n moeder is aan 't denken
Ik doe denk met m'n nieuwe paard dan Paarden laag en met Bonny pony's Hoog (als Bonny kan) maar verder weet nog niets
MelanieB schreef:Ik krijg mijn paard volgende week zaterdag

MelanieB schreef:Ik ga waarschijnlijk alleen outdoor doen, mn moeder is net een dag terug van weekend kopenhagen en dan heeft ze geenn zin om te rijden helaas.
Maar ik ga waarschijnlijk dan met beide pony en paard
) en met Bonny weet ik nog niet, ligt aan hoe ze is qua gezondheid
MelanieB schreef:Ik doe paarden Laag met Turijn (even inkomen) en met Bonny weet ik nog niet, ligt aan hoe ze is qua gezondheid
Paarden Hoog doen !! Amber_ schreef:MelanieB schreef:Ik doe paarden Laag met Turijn (even inkomen) en met Bonny weet ik nog niet, ligt aan hoe ze is qua gezondheid
Mel, dat is toch niks voor zon SGW Paard.
Laf hoorPaarden Hoog doen !!

1e laag en 2e hoog
.) Morgen waarschijnlijk sprong. dan 4 mei oefenspringen (40-50) en dan de dag erna 'enge' sprongen oefenen. Zal met de outdoor wel goed komen. Maar indoor zal zij wel kunnen maar zit ik nog niet helemaal prettig bij denk ik.
). Maar indoor doe ik nog steeds mee op die mogolische domme hengst. We zien wel hoe dat gaat. Zal wel overal doorheen racen gezien de staat waar hij nu in is..(beetje ruzie, geen zin om onder hem te liggen
)
)
MelanieB schreef:En met Turijn int paars