[SGW] SGW Westerbork - Verslagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Evony

Re: SGW Westerbork - Verslagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:24

iedereen gefeliciteerd, ik heb me helaas na het springen terug moeten trekken
hij liep niet zuiver meer

was een behoorlijke tegenvaller

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:27

Ik heb veel goede resultaten gelezen en een paar wat mindere! Allemaal toch goed gedaan!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:36

@ justsaar. Ik hoorde het van je vader. wat een domper zeg. Gaat het nu wel beter met hem?

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:46

ja Nors opkijken hij liep gewoon zuiver thuis -_-

ik zag je op het bouwland, was er kei hard heen gefietst, zag er netjes uit hoor Haha!

IndianSummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 20:57

Wij zijn ook weer terug Haha!

Dressuur begon al lekker gestresst. Tijdens het opzadelen stoot Fred haar kop in de trailer; Hoofdstel kapot en bij Fred d'r mond wat schaafwondjes. Dat zag er nog wel aardig uit, dus maar gewoon gaan rijden. Had geen extra hoofdstel bij me, dus het hoofdsteld maar ff gemaakt met geel plakband Nagelbijten / Gniffelen. Dressuur ging voor mijn gevoel niet echt lekker, ze bleef maar gillen tijdens de proef, ik verloor m'n plastron(hoe krijg ik dat voor mekaar Verward ), en ze gaf nog een rodeoshow tijdens de midendraf. De jury zei na de proef wel dat Fred in draf erg lekker door haar lijf liep. Uiteindelijk een proef met 2en en 8en, dus 189 punten. Tijdens het losspringen had Fred alweer door wat de bedoeling was. Tijdens het parcours was ze verschrikkelijk sterk, maar toch foutloos rond gekregen. Voor de cross werd ze erg druk. In de cross was ze erg sterk, gewoon bijna niet te houden omdat ze het zo mooi vind. De volgende keer ga ik maar eens met een ander bit rijden, want Fred wordt steeds enthosiaster Nagelbijten / Gniffelen Wel foutloos en netjes binnen de tijd. Uiteindelijk een 7e prijs Go jij! Go jij!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:03

justsaar; welk startnummer had je. zag een paard springen die bij hindernis 5 op 3 benen liep

gefeliciteerd Joyce

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:11

Ben ook weer thuis. Dressuur ging heel fijn. Echter zette de jury mijn gevoel niet direct om in punten. Nog wel 186 punten. Springen ging erg fijn en foutloos. En bij de cross tikte hindernis twee of drie heel hard aan Nagelbijten / Gniffelen . Voor de rest ging het heel fijn. Achter op de hei beetje gas erbij zodat ik de rest rustiger kon rijden. En was zat binnen de tijd Bloos . Uiteindelijk heel wat plaatsjes gestegen in de uitslag en 2e! Haha!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:13

Dela schreef:
justsaar; welk startnummer had je. zag een paard springen die bij hindernis 5 op 3 benen liep

gefeliciteerd Joyce

dat was ik niet, heb hem na het springen terug getrokken Knipoog

was 135

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:14

O ja er stond ook een bokker tegen over mij. Was met een vrachtwagentje en het paard maakte toch een kabaal!!!!! Die sloeg telkens met de benen tegen de grond en zijkant. Een grote vos. Is er iemand die zijn paard hierin herkent? Knipoog

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:16

justSaar schreef:
Dela schreef:

gefeliciteerd Joyce

dat was ik niet, heb hem na het springen terug getrokken Knipoog

was 135

die wat ik bedoelde was ook bij het springen maar die had startnummer rond de 70

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:19

nee xD ik heb een klein paard wat meestal voor E pony wordt aangezien

krijg je van die dingen als;

wat een leuke pony
oo het is een paard hoor
een paard? maar hij is kleiner dan onze E-er xD

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:23

Dela schreef:
die wat ik bedoelde was ook bij het springen maar die had startnummer rond de 70

okee, nee het was een beetje dubben

de ene helft zei; hij loopt goed
de andere helft zei; hij loopt kreupel

en ik behoorde zelf ook tot die laatste dus heb hem terug getrokken

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:27

Kylyco schreef:
O ja er stond ook een bokker tegen over mij. Was met een vrachtwagentje en het paard maakte toch een kabaal!!!!! Die sloeg telkens met de benen tegen de grond en zijkant. Een grote vos. Is er iemand die zijn paard hierin herkent? Knipoog

Dat is de mijne.

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:38

Nat1503 schreef:
Kylyco schreef:

Dat is de mijne.

Ja Ilse zei al dat die van een bokker was. Tje zeg dat ie zichzelf niet bezeerd of de vrachtwagen kapot maakt Nagelbijten / Gniffelen

Nat1503

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:43

De vrachtauto kan hier wel tegen, rondom allemaal zware matten en nee ze bezeert zich niet. Ze is altijd erg lastig op de auto. Eerst ging ze ook zo tekeer als we reden, dat is nu gelukkig over.

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:51

Ik ben er ook weer, dat was wel een erg lange dag zeg Dromen

Vanmorgen om half 9 aangekomen in Westerbork, even startnummer gehaald en opgezadeld voor de dressuur. Wat ik gisteren al vermoedde bleek waar te zijn: ze was lekker hengstig. Plakken aan m'n been, niet helemaal goed opletten en een paar keer struikelen over je eigen benen. Clown
Maar de proef ging nog wel aardig, behalve het wijken, ze kan het best maar nu kwam m'n been gewoon niet door. Verder wel aardig gereden, vond het zelf niet zo maar m'n vader zei van wel en de jury blijkbaar ook: 190 punten en 6e gewoon! 40 punten meer dan vorig jaar Bloos
Daarna een laaaaaaaaaaaaaaaaaange pauze gehad. De cross 2 keer gelopen en vond em wel goed te doen, alleen even afwachten wat ze op de greppelsprong zou doen. Verder nog lekker in de zon gezeten bij de waterhindernis, heerlijk Cool

Voor het springen heb ik 4 sprongetjes gemaakt, vond die bak echt niet wat om in los te springen Dus nouja, dan maar weer zien wat het in de ring wordt net als in Markelo. Het ging best fijn, 1 stom balkje op 7a.

De cross ging super en foutloos!!! Ik ben nu ook voor de tijd gegaan omdat ik er wel redelijk voor stond, kwam precies op 5.25 binnen Pling De greppel zag ze volgens mij niet eens en verder was ze erg fijn te rijden!

Trouwens nog "gezeur" gehad bij de dierenarts. Ze vond haar niet helemaal regelmatig lopen en moest ik tig keer heen en weer draven. Toen moest ik maar even erop gaan en draven bij het losspringen, bleek het gewoon goed te zijn. Na de cross precies hetzelfde. Ze liep niet zo gemotiveerd, lekker hangerig en zeurderig en leek ze dus blijkbaar onregelmatig te lopen. Andere dierenarts erbij en bleek wel goed te zijn. Lekker vaag allemaal.

We zijn uiteindelijk (om 7 uur) met een 3e prijs naar huis gegaan!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 21:58

Gefeliciteerd met je 1e plek ladyisabelle!

misssixty: Netjes van je foutloze cross OK dan! De uitslagen komen waarschijnlijk wel op startlijsten.nl te staan.

Netjes Marie!

snowylover: Fijn dat je tevreden bent Lachen

TG: Gefeliciteerd! Zag het al bij de uitslagen Knipoog Wel raar van je dressuur zeg Verward

Gefeliciteerd femia, netjes!

Caroline: Mooi dat het weer zo lekker ging.'

Nat: Jammer van je val en weigeringen Ach gut

Balen zeg Saar! Ach gut

IS: Gefeliciteerd met je 7e prijs! Haha, hij krijgt de smaak te pakken!

Kylyco: Gefeliciteerd, je was dus 2e, ik 3e in die ring Knipoog

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:33

Volgensmij hebben Rowo en Hilde behoorlijk goed gereden Knipoog
Ik weet in ieder geval dat Benthe(?Jipje-Nikje) heel goed heeft gereden, ik had de eer Knipoog om der voor te lezen...

Ik had niet veel gereden van de week, dus het was te verwachten dat hij iets vervelend zou zijn... Dressuur nog redelijk, en ik zal beloven Nat, dat ik volgende keer echt rechter op zal zitten!!! Knipoog Toch nog 176 punten, terecht! Inspringbak was heel zwaar dus niet te veel gesprongen, sprong wel fijn. Was een beetje over-enthousiast. 3 balken, maar wel ontspannen gesprongen aan het eind. Weer de eerste keer op gras springen, dus tevreden. Cross ging ouderwets. Soepel!! en foutloos!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:38

Netjes San!
Ik heb je nog wel gezien bij het losspringen, dacht toen, ik spreek je zo wel even voor de start van de cross, maar daar heb ik je niet meer gezien verder, haha.

Oja, ik heb j_n nog gemeet bij de prijsuitreiking, verder nog assistent-dierenarts gesproken die hier ook wel eens meeleest.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:44

(heb even in je profiel gezien) Aahhh, Ik heb je ook gezien. Volgende keer weet ik dat je op bokt zit Knipoog EN zal meer op die logo's gaan letten.

ladyisabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-08 22:59

misssixty schreef:
@ LI: Zat je toen op paard of gewoon aan de kant??
Mooie foto's in je profiel van vandaag Haha!

Nee, ik zat aan de kant. Mijn moeder zei al: Is dat ook niet een bokker? Ze komt me zo bekend voor. Tong uitsteken

Kylyco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:38

andrea16 schreef:
Kylyco: Gefeliciteerd, je was dus 2e, ik 3e in die ring Knipoog

Jij ook gefeliciteerd. Ik heb je gezien bij de dierenarts. Ik was aan het wachten toen die tweede dierenarts naar je paard keek en zei dat het wel oke was. Wel vervelend als het er zo om hangt. Gelukkig vond die man hem wel goed Knipoog .

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 08:57

Gisteren mn 2e officiele cross gereden. Het ging erg goed.
Liep fijn in de dressuur, en kreeg daar 196 punten. Losspringen was inderdaad zwaar dus niet zo veel gedaan. In het parcour een balkje. Voor de croos werd ie wel erg heet. Op hindernis 1 ging hij met 4 benen tegelijk de lucht in, maar verder ging alles perfect! Heb behoorlijk doorgereden. Uiteindelijk een foutloze cross en 1 seconde voor de optimale tijd binnen en een 8e prijs!
Vond het een erg leuke dag!

Dela

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 09:52

Andrea gefeliciteerd! super hoor, jij stond met je trailer naast TG & Casirask. je was net je paard aan het laten grazen!

Kylyco ook jij gefeliciteerd! super hoor!
inmiddels staan de uitslagen al online en er staan een paar leuke resultaten tussen Haha!

jipje_niekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-08 10:00

@LI: Gefeliciteerd met je 1e plek!
@Misssixty: Netjes van je foutloze cross!
@Snowylover en Carolien: Fijn van jullie fijne ritten!
@TG: Inderdaad erg rare dressuurpunten had jij Verward Maar de rest ging toch goed. En nog gefeliciteerd met je prijs!
@Nat: Jammer van je val en je stop, maar je ben wel helemaal rondgekomen!
@Justsaar: Balen van je paard zeg!
@IS: Gefeliciteerd met je prijs! Fredje krijgt er zin in Tong uitsteken
@Kylyco: Gefeliciteerd met je prijs!
@Andrea: Gefeliciteerd met je prijs! Nu weet ik ook weer wie jij bent Tong uitsteken
@San_: Ik vind Eddy echt een grappig paard Haha! En fijn dat jullie ook lekker hebben gecrossed! En nog bedankt voor het voorlezen!