Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij liep gewoon zuiver thuis -_-

. Dressuur ging voor mijn gevoel niet echt lekker, ze bleef maar gillen tijdens de proef, ik verloor m'n plastron(hoe krijg ik dat voor mekaar
), en ze gaf nog een rodeoshow tijdens de midendraf. De jury zei na de proef wel dat Fred in draf erg lekker door haar lijf liep. Uiteindelijk een proef met 2en en 8en, dus 189 punten. Tijdens het losspringen had Fred alweer door wat de bedoeling was. Tijdens het parcours was ze verschrikkelijk sterk, maar toch foutloos rond gekregen. Voor de cross werd ze erg druk. In de cross was ze erg sterk, gewoon bijna niet te houden omdat ze het zo mooi vind. De volgende keer ga ik maar eens met een ander bit rijden, want Fred wordt steeds enthosiaster
Wel foutloos en netjes binnen de tijd. Uiteindelijk een 7e prijs
. Voor de rest ging het heel fijn. Achter op de hei beetje gas erbij zodat ik de rest rustiger kon rijden. En was zat binnen de tijd
. Uiteindelijk heel wat plaatsjes gestegen in de uitslag en 2e!
Dela schreef:justsaar; welk startnummer had je. zag een paard springen die bij hindernis 5 op 3 benen liep
gefeliciteerd Joyce

justSaar schreef:Dela schreef:justsaar; welk startnummer had je. zag een paard springen die bij hindernis 5 op 3 benen liep
gefeliciteerd Joyce
dat was ik niet, heb hem na het springen terug getrokken
was 135
Dela schreef:die wat ik bedoelde was ook bij het springen maar die had startnummer rond de 70
Kylyco schreef:O ja er stond ook een bokker tegen over mij. Was met een vrachtwagentje en het paard maakte toch een kabaal!!!!! Die sloeg telkens met de benen tegen de grond en zijkant. Een grote vos. Is er iemand die zijn paard hierin herkent?
Nat1503 schreef:Kylyco schreef:O ja er stond ook een bokker tegen over mij. Was met een vrachtwagentje en het paard maakte toch een kabaal!!!!! Die sloeg telkens met de benen tegen de grond en zijkant. Een grote vos. Is er iemand die zijn paard hierin herkent?
Dat is de mijne.
Dus nouja, dan maar weer zien wat het in de ring wordt net als in Markelo. Het ging best fijn, 1 stom balkje op 7a.
De greppel zag ze volgens mij niet eens en verder was ze erg fijn te rijden!

Wel raar van je dressuur zeg 

om der voor te lezen...
Toch nog 176 punten, terecht! Inspringbak was heel zwaar dus niet te veel gesprongen, sprong wel fijn. Was een beetje over-enthousiast. 3 balken, maar wel ontspannen gesprongen aan het eind. Weer de eerste keer op gras springen, dus tevreden. Cross ging ouderwets. Soepel!! en foutloos!
EN zal meer op die logo's gaan letten. misssixty schreef:@ LI: Zat je toen op paard of gewoon aan de kant??
Mooie foto's in je profiel van vandaag
andrea16 schreef:Kylyco: Gefeliciteerd, je was dus 2e, ik 3e in die ring
.
Maar de rest ging toch goed. En nog gefeliciteerd met je prijs!
En fijn dat jullie ook lekker hebben gecrossed! En nog bedankt voor het voorlezen!