Die westerndingen hebben wel veel kleuren ja. Ik zag dat de Decathlon ook in Nederland zit en wel in Kerkrade. Dat is dus heel gunstig. Ik denk dat ik vrienT daar eens even op af ga sturen!
Ja, daarom dacht ik ook aan donkerblauw, dat staat zowiezo wel bij het blauwe. Verder heb je denk ik alleen maar borsttuigen in het zwart, bruin, groen, grijs en bordeaux.
Gaaf Jenga! Ik ben echt benieuwd hoe jij er in tenue uit ziet! Lielle, als jij bij je borsttuig de martingaalvorkjes eraf kan halen, kun je die ook in het rood nemen http://www.goedhard.nl/b_281.jpg
edit: Kavalkade heeft wel borsttuigen met beige en caramel elastiek. Helaas is dat borsttuig een beetje prijzig, €182.85
Laatst bijgewerkt door Snoekiej op 08-04-08 14:55, in het totaal 2 keer bewerkt
Hm... er komen hier hele mooie combi's voorbij zeg!! Dan kan ik natuurlijk niet achter blijven. Ik cross dus in het paars. INclusief paarse springschoenen en paars band om haar voorbeenbeschermers heen. Mn springzweepje is ook paars, maar die vergeet ik regelmatig omdat ik hem eigenlijk nooit gebruik...
Leuke kleuren allemaal! Ook allemaal hele mooie foto's zeg!
Persoonlijk ben ik zwaar tegen die stomme oornetjes in de cross.. Hartstikke warm voor je paard/pony. Terwijl het juist zo belangrijk is dat de oren koel blijven.
ik vind ze ook niks, ik heb er één keer mee gereden met een buitenritje, schudde amaretto zich uit na het water, glijd zo het hoofdstel af, terwijl het goed vast zat. staat ook belachelijk als ik eerlijk ben
Die oornetjes vind ik ook helemaal niks. Het hoort nu kennelijk helemaal bij de setjes hype met onnodige peesbeschermertjes en een oornetje, wij doen er niet aan mee!
Ik vind een cross tenue ook heel erg leuk. Maar het moeten wel dingen zijn die je toch nodig hebt, en zeker niet dingen die alleen maar in de weg zitten / vervelend zijn / onveilig zijn.