Dus dacht al, misschien afgemeld, jammer, had Online wel een keer in actie willen zien
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

na een heel stuk te zijn omgelopen toch gevonden en supersnel opgezadeld voor de dressuur. 2 rondjes losgereden en de ring in. Niet echt ontspannen en voordat ik bij de ring was lag ik er al bijna af, want meneer was behoorlijk vrolijk. Uiteindelijk toch nog 197 punten en een 2e plek.
kon de bocht niet halen en toen toch nog door naar 10. Maar die bulten vond hij maar raar. Uiteindelijk op de voerbak een stop, denk dat ik misschien wel niet helemaal geconcentreerd was ofzo, want daarna deed hij hem wel gewoon. Voor de rest gewoon uitgereden en nog wat tijdfouten. Maar eigenlijk wel tevreden en ik heb lekker gereden.jipje_niekje schreef:@Andrea: Ik heb je van een afstand in het parcours gezien, maar dat zag er goed uit!
Maar ze sprong verder wel fijn.

(ze zij 110 maar dat was een man
)

Absurd! Springen een balkje, wat me reuze mee viel. Zoooveeel fouten en weigeringen. De bodem was echt TE erg en het parcours was er totaal niet naar aangepast. Zoals al gezegd stond er echt een B paarden parcours. Ik snap nog steeds die parcoursbouwer niet 
Dat kan echt nooit kloppen maar goed ze konden er niks aan doen.
Jammer van je tijd, had je zelf een stopwatch om? 
andrea16 schreef:Gefeliciteerd Rowo! Die dressuurpunten inderdaadJammer van je tijd, had je zelf een stopwatch om?
Ik was wel dik buiten de tijd... maar nooit 41 seconden. Hooguit 30 en dan was ik 2e ofzo gweest. Maar ja ze konden het niet voor mij veranderen dus helaas pinda kaas.
tientjeh schreef:Ik was binnen echt 1 sec voor de optimale tijd en dat terwijl ik echt niet hard heb gereden. Het laatste stukje wel geprobeerd of Undercover nog wat over had en dat had hij. Mijn vader heeft nog een filmpje gemaakt van de waterbak. Even uploaden.

Stuur was ff zoek.