Ik heb dezelfde als Jen_Elegance. Echt superfijne dingen. Klitteband blijft super zitten, gooi ze in de wasmachine en ze komen er helemaal schoon zonder beschadigingen uit, nemen niet/nauwelijks water op. En die stalenplaat is ook wel fijn! (Gelukkig blijft ze meestal met crossen wel van de hindernissen af!)
Ik heb net Woofwear Ultra boots bij canter besteld
Die zijn heel fijn! Ik heb ze nu bijna 2 jaar en ben er heel tevreden mee. Als je ze goed vastmaakt blijven ze echt heel goed zitten. Die van mij zijn binnenkort wel aan vervanging toe heb ze vorig jaar dan wel ook voor 2 paarden gebruikt
De normale brushing boots (die van rond de €30,-) zijn inderdaad ook nog wel goed t/m de L. Daarna cross ik toch wel echt liever met iets wat een harde plaat heeft
Even een vraagje over de NEW. Ik heb ze gezien bij een ruitersport zaak in de beurt. En volgens mij waren het de Grand prix. Die hebben ook een hard stuk aan de achterkant. Maar zijn die wel geschikt voor de cross of enkel voor de gewone training. Want ze zijn voor een sportprijs dus ik kan ze eigenlijk niet laten liggen(denk dat ze hier in de beurt niet echt verkopen). Maar als die niet geschikt zijn voor de cross heb ik er weinig aan. Iemand ervaring?
Voor zover ik weet zijn de Grand Prix open aan de voorkant. Deze zijn meer bedoeld voor het springen dan voor de cross. Je kunt ze wel gebruiken voor de cross, maar de voorkant van het been is dan niet beschermd.
Ik heb met de Styles en de News in mn handen gestaan. Vond de Styles echt geweldig, ook een heel verschil met de News. Maar ja daar is de prijs ook na.
Kan nog even sparen tot de eerste training dus misschien worden het wel de Styles.
Ik heb 1 paar crossbeschermers van NEW, de lightweight geloof ik, maar dan zonder fleecevoering. Die bevallen me eigenlijk prima. Toch zou ik graag een paar nieuwe crossbeschermers erbij hebben, zodat beide paarden hun eigen set hebben. Ik zit te denken aan die van Dalmar, aangezien deze aan de voor en achterkant een verhard stuk hebben. Iemand hier ervaring mee?
Ik heb nu de eskadron allround beschermers. Daar zit ook een plaat in. Vind dat voorlopig voor de B crossjes nog wel voldoende. Misschien als we wat hogerop komen dat we een keer 'echte' crossbeschermers gaan gaan schaffen.
Hallo! Ik kom even binnenwaaien, ik zag dit topic en ook al is er al een tijd niets in gepost... heb ik toch een vraagje of iemand van jullie ervaring heeft met deze beenbeschermer : N.E.W. Airoflow Sport boot Het lijkt mij op zich wel een fijne beschermer, maar voor dat ik een aankoop ga doen, wil ik graag weten of het ook daadwerkelijk wat is? Kun je er bijvoorbeeld ook gewoon mee door het water en dergelijke? Ik hoor het graag! Alvast bedankt!