Ik kreeg ook nog te zien wat er voor mij gepost werd
Gisteren in Enschede wezen stappen. Mooi optijd er weer uit (half 10) en gelijk door naar m'n werk. Wel leuke avond gehad. Sfeertje was alleen anders dan anders. Wel apart opzich Ben nu al 2 uur bezig met het beantwoorden van telefoontjes en het uitprinten van 133 solicitatie-emailtjes
Berichten die je nu post worden bij je berichtenaantal opgeteld. De berichten die je in HK-topics post zouden eigenlijk niet meegerekend moeten worden. Zal vast wel snel veranderd worden
Rowo was me al voor zie ik
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 11-01-08 15:36, in het totaal 1 keer bewerkt
Ola, ben weer terug van de les. Goh als je een ruime week niet in het zadel zit, is het toch weer even balans terug vinden.
Verder een leuk opening. Ik had wel geboorte data doorgegeven maar ze staan niet in de lijst. Ik ben gelijk met Gomir jarig. Oasis is op dezelfde dag als Talles jarig, alleen een paar jaar jonger
@Andrea16: m'n instructrice rijd op zaterdag. Kan er ivm een springwedstrijd in Gorsel zelf niet bij zijn. Maar ik heb de uitvoering al gezien tijdens de Pas de Deux in Epe.
Daar mee wil ik zegen, dat me paard gister zo goed liep dat me vervangende instructie ( me eigen mester was ziek ) dat me paard zo verandert was dat ze der niet meer herkenden wel in Positive zin gelukkig, Dus was helemaal happy dus ik ga nu me eigen Sunrise doen