Verder was het weer een geslaagd weekend! Heb het goed naar mijn zin gehad, en Patries heeft goede resultaten behaald, denk dat ze het zelf nog wel laat weten.
Idd in de M paarden had iedereen geloof ik wel 1 of 2 weigeringen op de paddo's. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Idd in de M paarden had iedereen geloof ik wel 1 of 2 weigeringen op de paddo's.
Volgens mij mede omdat ze slecht te zien waren tegen de zandbodem, en met de boompjes weg zie je dan echt weinig meer. De stop van Vos was ook echt ongebruikelijk, hij verraste me volkomen.
kun je in ieder geval erop oefenen en het scheelt dat heel veel op die hindernis problemen hadden. loez schreef:Ja maar de paddo's waren ook wel een discussie punt. Omdat er dus een paar half overheen zijn gegaan, net over de vlaggetjes oid. Die hadden eigenlijk een stuk hoger gemoeten.
Yeah Lielle, super! En fijn ook van Raimaer, dat geeft weer lekker vertrouwen voor het nieuwe seizoen.
Crosskip schreef:... en wendykun je in ieder geval erop oefenen en het scheelt dat heel veel op die hindernis problemen hadden.
Lielle schreef:[/quote]die waren toch conform reglement? Ik meen dat ze een cm of 30 moeten zijn ?
vera_pino schreef:was balen wendy, je lag redelijk op schema voor een overwinning.
mijn verslag dan ook maar
gistermorgen moest ik dressuren in de plensregen losgereden in de proef was het gelukkig droog. Was redelijk tevreden maar de jury vond blijkbaar dat hij te hoog gepunt had want met minstens 8x een zeven kreeg ik toch een 4 voor het gereden zijn in het algemeen en 5'ven voor de gangen. resultaat 179 punten en ver achteraan. Het springen had ik veel geluk maar ze deed goed haar best -> foutloos. De cross plat door de bocht maar wel alle alternatieven ik ging voor vertrouwen maar ik was foutloos en net buiten de tijd en opgeklommen naar de 3e plaats.
Pino in de dressuur goed -> 1e met 192 punten springen was ik superbang dat hij zou stoppen en dus gebeurde dat op hindernis 1. Maar iedereen aan de kant heeft me waanzinnig aangemoedigd en dus rond met 12 strafpunten. De cross was echt super lag goed op tijd maar helaas bij 18 de houtstappel een stop (stuurfout van ruiter) en de rest weer super tot 21 ook een stop verdomde fonteintje ook. Maar door en over de finish.
helaas gezakt naar de derde en tevens laatste plek maar mijn doelen zijn bereikt ik ben rondgekomen en het was weer een superervaring, en super gezellig.
Mijn zus was trouwens 2e geworden in het B-paardenverloren op haar tijd omdat ze niet wist waar 14 was
WENDYBASTEN schreef:Crosskip schreef:... en wendykun je in ieder geval erop oefenen en het scheelt dat heel veel op die hindernis problemen hadden.
ja, maar ik was wel de eerste die het zonder boompjes moest doen, en mendely zag ze dus ook niet zo staan.![]()
Lielle schreef:die waren toch conform reglement? Ik meen dat ze een cm of 30 moeten zijn ?
Citaat:Ze moeten toch 60 cm zijn?

Lielle schreef:Venga, dan moet ik jou dus ook - even - gezien hebben, ik heb met Angela staan praten. Herkende je Vos nog?

en de afsprong met daarna het puntje ging echt boven verwachting makkelijk
*
Pasjha heeft ze al 2x eerder in Wanroy probleemloos gesprongen, 2 jaar geleden in de B en vorig jaar in de M. Met losspringen gingen smalletjes nog super; Fried had een paar denneboompjes op de grond gelegd als smalletje en daar trok Pasjha echt zoals gewoonlijk van alle kanten lekker op aan
.
dus ik heb toch echt maar zo goed mogelijk aangereden en de eerste was dan ook geen probleem maar de 2e sprong ie toch zo schuin over dat ie niet goed was (had t linker vlaggetje afgesprongen). Daarna volte gedraaid, stond de hindernisjury er nog voor t vlaggetje terug erop te porren
nou ja, dacht dat die wel op tijd weg zou zijn maar dat ging dus niet zo snel en toen had ik al de 2e weigering
. Daarna ging ie wel goed en heb verder ook alles foutloos uitgereden. Op t water was ie wel weer voorzichtig met inspringen, geloof dat ie zich dat is gaan aanleren. Maarja, beter dan dat ie zich overspringt
Het eerste stuk reden we echt supersnel met n paar super afkortingen
, maar op de eoa manier rijd ik daarna wat minder door waardoor ik toch nog wat tijdfouten had.
Dus heb maar n half uur of zo wat gestapt en gekletst met de andere ruiters. Was zover wel weer harstikke gezellig!