[SGW] SGW Wanroij, verslagentopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

loez

Re: SGW Wanroij, verslagentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:34

Vera_Pino: Jij was dus degene die zei bij de stop op hindernis 1: Zei toch dat ie zou weigeren! Haha!
Verder was het weer een geslaagd weekend! Heb het goed naar mijn zin gehad, en Patries heeft goede resultaten behaald, denk dat ze het zelf nog wel laat weten. Lachen Idd in de M paarden had iedereen geloof ik wel 1 of 2 weigeringen op de paddo's.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:36

Ja, die paddestoelen waren echt een drama Bloos! Volgens mij mede omdat ze slecht te zien waren tegen de zandbodem, en met de boompjes weg zie je dan echt weinig meer. De stop van Vos was ook echt ongebruikelijk, hij verraste me volkomen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:39

Ja maar de paddo's waren ook wel een discussie punt. Omdat er dus een paar half overheen zijn gegaan, net over de vlaggetjes oid. Die hadden eigenlijk een stuk hoger gemoeten.

Crosskip

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:40

Hihi... dan toch maar massaal aan de paddo's Haha!

Super gedaan Lielle! Jij bent het jaar goed begonnen met dit gevoel over Raimaer! En een mooie afsluiting met Vos.

Mooi dat iedereen toch fijn rond heeft gereden wat ik tot nu toe gelezen heb... en wendy Ach gut kun je in ieder geval erop oefenen en het scheelt dat heel veel op die hindernis problemen hadden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:42

loez schreef:
Ja maar de paddo's waren ook wel een discussie punt. Omdat er dus een paar half overheen zijn gegaan, net over de vlaggetjes oid. Die hadden eigenlijk een stuk hoger gemoeten.

die waren toch conform reglement? Ik meen dat ze een cm of 30 moeten zijn.

Apple, CK, bedankt!

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:49

Go jij! Go jij! Yeah Lielle, super! En fijn ook van Raimaer, dat geeft weer lekker vertrouwen voor het nieuwe seizoen. Ja

Zonde Wendy, maar zo te horen was je niet de enige met problemen met de paddestoelen, dat is een schrale troost.

Vera, gefeliciteerd met je 3e prijs, en wel lekker dat je met Pino in ieder geval nog rond gekomen bent. Wel raar dat je een 4 voor het gereden zijn in het algemeen krijgt terwijl je rond de 180 eindigt, dat valt echt niet te rijmen.

WENDYBASTEN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 20:53

Crosskip schreef:
... en wendy Ach gut kun je in ieder geval erop oefenen en het scheelt dat heel veel op die hindernis problemen hadden.

ja, maar ik was wel de eerste die het zonder boompjes moest doen, en mendely zag ze dus ook niet zo staan. Duivel Tong uitsteken

Lielle schreef:
die waren toch conform reglement? Ik meen dat ze een cm of 30 moeten zijn ?
[/quote]
Ze moeten toch 60 cm zijn?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:04

vera_pino schreef:
was balen wendy, je lag redelijk op schema voor een overwinning.

mijn verslag dan ook maar

gistermorgen moest ik dressuren in de plensregen losgereden in de proef was het gelukkig droog. Was redelijk tevreden maar de jury vond blijkbaar dat hij te hoog gepunt had want met minstens 8x een zeven kreeg ik toch een 4 voor het gereden zijn in het algemeen en 5'ven voor de gangen. resultaat 179 punten en ver achteraan. Het springen had ik veel geluk maar ze deed goed haar best -> foutloos. De cross plat door de bocht maar wel alle alternatieven ik ging voor vertrouwen maar ik was foutloos en net buiten de tijd en opgeklommen naar de 3e plaats.

Pino in de dressuur goed -> 1e met 192 punten springen was ik superbang dat hij zou stoppen en dus gebeurde dat op hindernis 1. Maar iedereen aan de kant heeft me waanzinnig aangemoedigd en dus rond met 12 strafpunten. De cross was echt super lag goed op tijd maar helaas bij 18 de houtstappel een stop (stuurfout van ruiter) en de rest weer super tot 21 ook een stop verdomde fonteintje ook. Maar door en over de finish.

helaas gezakt naar de derde en tevens laatste plek maar mijn doelen zijn bereikt ik ben rondgekomen en het was weer een superervaring, en super gezellig.
Mijn zus was trouwens 2e geworden in het B-paarden Go jij! Go jij! verloren op haar tijd omdat ze niet wist waar 14 was Hamer

Vera, ik heb dan denk ik naast jou gestaan bij de uitslagen en ik heb je zien rijden met Pino. Jammer van je foutjes, maar goed gedaan met je derde plek!

Wendy, zou kunnen. Ik zou me iig niet te veel zorgen maken over die paddestoelen, er zijn zoveel ervaren paarden op gestopt dat er wel iets mee moet zijn geweest.

Venga, dan moet ik jou dus ook - even - gezien hebben, ik heb met Angela staan praten. Herkende je Vos nog?
Laatst bijgewerkt door Lielle op 06-01-08 21:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 21:06

Netjes Lielle!! Gefeliciteerd!!!

VP gefeliciteerd met je derde plek!

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:11

WENDYBASTEN schreef:
Crosskip schreef:
... en wendy Ach gut kun je in ieder geval erop oefenen en het scheelt dat heel veel op die hindernis problemen hadden.

ja, maar ik was wel de eerste die het zonder boompjes moest doen, en mendely zag ze dus ook niet zo staan. Duivel Tong uitsteken

Lielle schreef:
die waren toch conform reglement? Ik meen dat ze een cm of 30 moeten zijn ?

Citaat:
Ze moeten toch 60 cm zijn?

Heb gehoord dat die vlaggetjes eens zo hoog moeten zijn. Dus 60 komt dan idd wel in de buurt denk ik.

Jiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:14

tessa had dramatisch gedressuur., en dus ook dramatische punten. was haar eerste L proefje en had een paar dagen niet kunnen rijden wegens bevroren grond.

springen was wel erg goed. ze was iets te fel, maar sprong super!

vandaag de cross was heel goed en snel, tot aan de welbekende paddo's. In het B kom je nog geen smalle dingen tegen dus ze wist echt niet wat ze er mee moest... toen nog wel een stuk verder gereden maar na de brug moest ik er dan toch uit... verder pakte echt supergoed aan. dus ik ga even wat smalle hindernissen maken om te oefenen!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:21

Jammer Jiska. Paddo's waren ook idd wel echt lastig maar fijn dat ze verder goed aanvoelde.

Bento1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:21

Vera en Lielle: van harte gefeliciteerd met jullie prijzen!
Top gedaan dames Cool

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:25

Ook van mij iedereen gefeliciteerd met prijzen en fijne ritten!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:31

Lielle schreef:
Venga, dan moet ik jou dus ook - even - gezien hebben, ik heb met Angela staan praten. Herkende je Vos nog?

Ja, natuurlijk! Hij ziet er super goed uit! Ik heb Josien ook nog even gesproken!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:32

Leuk, dat heb ik dan gemist. Hij ziet e idd heel goed uit, het crossen blijft ook zijn grootste hobby Ja

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:51

Loez ja dat was ik , vorige wedstrijd was ik niet eens over hindernis 1 gekomen. Als hij een paar keer stopt met losspringen ben gewoon zo bang dat hij zal stoppen dat het ook gebeurd.

lielle proficiat! wij zijn het bewijs dat je met een laatste plek toch nog in de prijzen kunt komen en ik stond inderdaad naast jou, kwam ik met mijn snuggere kop achter toen je je prijs in ontvangst nam. Bloos

verder bedankt iedereen .

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 21:57

Vosje verraste me idd Lielle! Hij heeft zomaar body gekregen Ja
En t is idd een heerlijk beest in t parcours!! Josien was ook erg trots op m!!

Ik hoop volgend jaar ook eens te mogen rond sturen daar Lachen

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:19

Lielle: proficiat met je prijs met vosje en fijn dat Raimaer weer zo goed ging!!!!
Wendy: jammer van die paddestoeltjes!
VP: proficiat met je prijs!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-08 22:21

Joehoe Lachen

Super gedaan, Lielle!!

Mijn dressuur was niet goed. Ik moest door de dikste blubber heen en Violin is daar bepaald geen fan van. had nog 180 punten.
Springen was ook niet goed. Violin schrok van een schoppend paard in de boxen daar, resultaat : 2 balken.
De cross ging echt heel lekker. In het begin kon ik haar niet zo goed houden, maar na een tijdje ging het fijn! Helaas leip ze op 8b er een keer langs, maar dat was eigenlijk mijn eigen fout. Ik zat te snel voorover. De rest liep ze heel fijn. Het water ging ze in Lachen en de afsprong met daarna het puntje ging echt boven verwachting makkelijk Lachen

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-08 22:41

Op wat kleine minpunten na, lees ik een tevreden verslag Renske! Das uiteindelijk ook een mooi resultaat dan toch?

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 08:45

Klinkt goed Renske!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:27

Stoute Mendely Wendy. Jammer zeg, ik ben nu wel benieuwd naar die paddo's.

Voor de rest heeft iedereen volgens mij wel super gereden. Ben ook heel benieuwd naar het verslag van Suus Ja

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:51

Ik ook (benieuwd naar het verslag van Suus)!

Lielle: Top gedaan met Vos zeg. En natuurlijk een hele fijne herstart met Raimaer!! OK dan!
Wendy: Jammer van de paddo's, maar zo te horen waren ze ook echt wel heel moeilijk.
VP: Gefeliciteerd met je prijs!
Renske: Klinkt toch als een fijn resultaat!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-08 09:53

*was net bezig Haha! *

Hier ook iemand die in t M totaal onverwacht gesneuveld is op die poedersuiker paddo's Clown Pasjha heeft ze al 2x eerder in Wanroy probleemloos gesprongen, 2 jaar geleden in de B en vorig jaar in de M. Met losspringen gingen smalletjes nog super; Fried had een paar denneboompjes op de grond gelegd als smalletje en daar trok Pasjha echt zoals gewoonlijk van alle kanten lekker op aan Bloos .

Ik moest als een na laatste en er was nog niemand zonder weigering op die paddo's rondgekomen Nors opkijken dus ik heb toch echt maar zo goed mogelijk aangereden en de eerste was dan ook geen probleem maar de 2e sprong ie toch zo schuin over dat ie niet goed was (had t linker vlaggetje afgesprongen). Daarna volte gedraaid, stond de hindernisjury er nog voor t vlaggetje terug erop te porren Boos! nou ja, dacht dat die wel op tijd weg zou zijn maar dat ging dus niet zo snel en toen had ik al de 2e weigering Bloos! . Daarna ging ie wel goed en heb verder ook alles foutloos uitgereden. Op t water was ie wel weer voorzichtig met inspringen, geloof dat ie zich dat is gaan aanleren. Maarja, beter dan dat ie zich overspringt Bloos

Ik baalde echt wel want Pasjha stopt echt maar zelden, maar vd andere kant weet ik dat ie normaal nooit moeite heeft met zulke sprongen. Misschien zagen de paarden die paddo's echt wel slecht of zo, maarja daar had dus idd iedereen last van. Stond uiteindelijk 4e vd 7.

Ungaro heeft trouwens wel echt weer n super rondje gelopen! Hij deed alles (ook de paddestoelen en het water) en pakte echt super aan Haha! Het eerste stuk reden we echt supersnel met n paar super afkortingen Haha! , maar op de eoa manier rijd ik daarna wat minder door waardoor ik toch nog wat tijdfouten had.

Al met al dus op die stomme paddo's in t M na wel lekker gereden. Vond t n beetje jammer dat t gisteren zoveel inliep. Daardoor heb ik zelf gisteren maar n klein halfuurtje kunnen kijken, de rest heb ik op t paard gezeten. Dacht dat ik snel moest zijn met omzadelen, maar achteraf zat ik veeel te vroeg op Pasjha Rolleyes Dus heb maar n half uur of zo wat gestapt en gekletst met de andere ruiters. Was zover wel weer harstikke gezellig!

Vera & Lielle: van harte gefeliciteerd!! Go jij! Go jij!

En t is natuurlijk een super afsluiting voor je tijd met de vos Lielle Haha!