Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:en zowel jolliegirl als voltigeur zijn van harte welkom om een dagje met me mee te gaan. 5/6 januari cross ik in Wanroy
meende dat jij dat was iig 
Lenneke_ schreef:Daarbij, de meeste paarden vinden het echt geweldig om te doen
geerke schreef:nee wat dat betreft heb je gelijk,minder hoog is ook minder risico
dan is het nog leuk,maar zodra het nivo hoger word vind ik het risico ook groter worden

.
En valpartijen, tja die horen erbij. Helaas lopen sommige minder goed af dat is heel spijtig voor ruiter en paard, want niemand wil dat. Dit kan een misstap zijn of een verkeerde inschatting van een sprong. Dat gebeurd. Er gaat namelijk ook paarden dood door een misstap in de wei. Ongevallen zijn helaas inherent aan deze tak van sport. Maar ... die calculeer ik erbij in. Wat ik veel erger vindt is de geestelijke mishandeling van paarden die op veel grotere schaal gebeurd en die niet zo in de openbaarheid komt.
Lielle schreef:Dat kan best, dat doe ik vaak. En je bent nog steeds welkom.
Wb vaste hindernissen, daar staat een stuk over in de wiki, incl breekbomen.
Lielle schreef:en zowel jolliegirl als voltigeur zijn van harte welkom om een dagje met me mee te gaan. 5/6 januari cross ik in Wanroy
Ah, mag ik? Wanroy is de indoorcross toch?