[SGW] welke bodyprotector heb jij?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem

Re: welke bodyprotector heb jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-07 23:11

Ik heb een USG.
Maar dit zit me af en toe toch teveel in de weg.
Dus ik ga hem verkopen, en op zoek naar een andere Ja

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 18:20

Ik heb er een van Kieffer, goed ding, cross er altijd mee, en tijdens springwedstrijden ook.
Als je van apart houd Lachen
hier zie je 'm een beetje. (110.- ofzo)
Afbeelding

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:23

Die heb ik idd ook, zit opzich niet verkeerd.
Heb hem genomen omdat ik nog niet wist of SGW wel mijn ding zou zijn Tong uitsteken
Voorlopig doen we het er wel mee, hij zit verder prima en past ook op dat lange lijf van mij eigenlijk prima.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:29

MelanieB schreef:
Ik heb er een van Kieffer, goed ding, cross er altijd mee, en tijdens springwedstrijden ook.
Als je van apart houd Lachen

Apart issie zeker.
Een stalgenootje van mij had deze ook. Ze was net een Ninja-turtle met dat schild op d'r rug... Huilen van het lachen

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:38

Idd dat beeld krijg ik ook een beetje Tong uitsteken, maar ach mocht ik vroegâh graag naar kijken Tong uitsteken

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:44

Ik heb hem ook gepast en ik voelde me werkelijk ook een schildpad erin Knipoog. Ik vond hem toch breder dan die wat ik nu heb en hij was me van achter te lang..

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:45

Huilen van het lachen

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 20:49

Afbeelding

En de turtleback in the picture Knipoog

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-07 22:19

die kieffer wordt het zeker niet zie ik.
ik wil er ook dressuurwedstrijden mee gaan rijden.
en wil er dan liever niet uitzien als een schildpad Clown

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 03:23

Simmie schreef:
Ben ik nog steeds niet met je eens AnneMieKe.
Ook hier in NL kun je 'm op maat laten maken en alle mogelijke kleurcombinaties nemen die er zijn. Oke, je moet er wat langer op wachten omdattie om maat gemaakt wordt (eventueel), maar dat had ik er wel voor over.

beetje oude quote maar ik ben sloom Tong uitsteken

Wat annemieke bedoelt is dat in Engeland me meer keuze en combainaties kan passen met het advies er direct bij. Sorry maar om het in perspectief te zetten, de markt is in engeland groter voor bodyprotectors dan in NL (nogal logisch) En wat advies betreft er zijn veel zaken in NL die niet echt veel (hoe echt pasvorm etc etc) weten van hoe en wat rond bodyproctors, uitgezonderd de speciaalzaken dan (zoals canter bv). Wij waren "toevallig"(kijken) in Badminton toen waar Air-o wear zelf ook was. Daar hadden ze alle verschillende types die onder te verdelen zijn in teveel combinaties, aarnaast heb je ook nog meer merken dus ga na hoeveel combo's er zijn. Sorry maar geen enkele shop in NL heeft dat denk ik in huis, omdat de markt daar groter is hebben deze wel meer in huis en betekent toch weer meer keus. En het grootste advies van een body protector blijft toch altijd. Pas hem voor je m koopt!

en dat kan niet als je m laat samenstellen mja dat kan ook als je zeker van je zaak bent uiteraard maakt niet veel uit wat je zelf fijn vind. Dus ik ben het oneens met je dat in nederland dezelfde keus is want die is er gewoon niet. Zoals ik niet alles ken kan Canter dat ook niet, ze kent vast wel meer als mij maar ze kan niet alles opnemen in het assortiment want dan gaat ze falliet en dat willen we ook niet Ach gut

oh btw heb een air-o wear reiver, ze wouden me helemaal opmeten want heb nogal rare samenstelling, en ze waren bezig met nieuwe "lijn" binnen reiver passend voor lange dunne mensen. ben ik toch nog ergens model voor Slapen

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 07:53

Toch ben ik het nog steeds niet met jullie eens. Noem me eigenwijs als je wilt, maar de shop waar ik de mijn BP heb gekocht laat de spullen in Engeland maken, dus alle mogelijkheden zijn er. Knipoog

Miky0

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 16:32

Simmie schreef:
Toch ben ik het nog steeds niet met jullie eens. Noem me eigenwijs als je wilt, maar de shop waar ik de mijn BP heb gekocht laat de spullen in Engeland maken, dus alle mogelijkheden zijn er. Knipoog

mag best ben je mens voor, kan je ook niets aan doen ROFL

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-07 17:06

Simmie, ik heb bij Canter mijn body besteld, maar omdat ik een kortere rugmaat nodig had, moest zij die ook uit Engeland laten komen... Heeft 3 weken geduurd, maar heb wel een ideale body.

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-07 10:02

Ik heb er een keertje een bij agradie besteld. Prima ding, verstel baar, en was ook nog een lekker goedkoop. Ik doe er nu al 2 jaar mee, en ik heb alleen nog maar een keer bij de schoenmaker de klitteband laten vast stikken.

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:43

Ik heb ook een USG, zit op zich wel goed maar vind hem toch een beetje te harnas achtig. De volgende word een soepelere en met schouder bescherming Knipoog

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 15:09

Ik heb er één van volgens mij harry horse, maar laatst stond er een test in de Bit misschien handig, de mijn kwam goed uit de testen in ieder geval en vind hem erg fijn, in ieder geval voorzover je zo'n ding egt comfortabel zou kunnen noemen.

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-07 15:57

ja klopt, maar ik heb geen bit en die is niet meer te krijgen in de winkel.

zal eens in de bieb kijken...

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 11:44

We zijn alweer een paar dagen verder, maar ik kan dit topic ook goed gebruiken.
De BP die ik nu heb heb ik nog maar weinig aangehad, maar hij is gewoon vreselijk dik, waarboor hij mij niet lekker in het zadel zit (zie crossfoto profiel Knipoog )
Ik ben dus ook opzoek naar een dunnere/soepelere variant.
Ik zie hier in het topic een aantal mooie voorbij komen, vooral de Tipperary van Peanutbutter vind ik wel wat, alleen is dit echt boven mijn budget.
Ik spring maximaal 1 keer per 2 weken.. Lachen

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 13:24

Ik heb de Air- o- Wear zippa plus (met schouder is dat) vind het echt een heerlijk ding. Ik had eerst die van IR, niks mis mee, maar toen kon ik deze passen (in 2 maten te klein)en ik was gelijk verkocht, hij zit echt zo lekker (behalve als het heel erg koud is, dan moet hij ff op temperatuur komen.
Die schildpaddingen vind ik niet zo mooi, heb zo ook wel zien hangen in de USA maar kreeg niet echt het idee dat ze superveilig waren (zal ongetwijfeld hoor).
Ik las dat iemand zn BP had laten maken bij de schoenmaker, dit houd wel in dat hij officieel niet meer goedgekeurd is he, stel dat er een keer wat gebeurd en je wilt verhaal halen....

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 19:16

Talida, met een niet goedgekeurde BP mag je geloof ik niet eens starten in de cross..

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 20:00

Snap ik, maar ik bedoel, dat een goedgekeurde BP niet meer goedgekeurd is op het moment dat er iemand (in dit geval schoenmaker) aan heeft gerommeld

AnneMieKe_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:25

Ooh, ik snap hem nu. Laten maken in de zin van repareren.
Ik begreep het als laten maken, als nieuw laten maken. Maar dat had ook wel knap geweest van een schoenmaker Clown